Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در نشست هم اندیشی با خبرنگاران ، خبرنگاران باید تصویرگر حماسه های هشت سال دفاع مقدس باشند.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درسازی، به منظور تکریم و قدردانی از زحمات و تلاش های اصحاب رسانه، نشست هم اندیشی و تجلیل از خبرنگاران ایثارگر با رعایت پروتکل های بهداشتی در دفتر مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در این نشست صمیمی گفت: خبرنگاران بازوی توانمند بنیاد در جهت ارائه خدمات مطلوب و مثبت به خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان محسوب می شوند.‌   
وی تصریح کرد: خبرنگاران باید تصویرگر حماسه های هشت سال دفاع مقدس و اشاعه دهنده روحیه مجاهدت، جهاد و ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی رزمندگان بویژه شهیدان همیشه جاوید، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز باشند. مظلومی افزود: خبرنگار باید نسبت به مسائل نقد منصفانه داشته و مطالبه گر باشد و واقعیات را بیان کند. 
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ضمن ارج نهادن به مقام و جایگاه ارزشی خبرنگاران گفت: اصحاب رسانه در جهت آگاهی بخشی، تنویر افکار عمومی، آشناسازی نسل سوم و چهارم انقلاب با روحیه استقامت، از خود گذشتگی و ایثارگری آزادگان عزیز در دوران اسارت و پوشش خبری مناسب از برنامه های 26 مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی حضور پر رنگ داشته باشند. 
مدیر کل بنیاد مازندران در رابطه با حوزه های مختلف خدمت رسانی به ایثارگران، روند رو به رشد ساماندهی گلزار شهدا، اقدامات درمانی، وضعیت اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر، ساماندهی و سیستمی کردن مسکن ایثارگران، ارتقای پایش سلامت ایثارگران، تمرکز زدایی در جهت تسهیل و تسریع خدمات به جامعه معزز ایثارگری و .. توضیحاتی ارائه کرد.
در این نشست مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به سؤالات خبرنگاران در خصوص خدمات جامعه ایثارگری پاسخ داد.
در این مراسم خبرنگاران ایثارگر ضمن بیان دیدگاهها و نظرات کاربردی در عرصه خبر، آمادگی کامل خود را در جهت همکاری با بنیاد در راستای انتقال مسائل و مشکلات مربوط به جامعه معزز ایثارگری، انعکاس برنامه های بنیاد و ... بیان کردند.     
در پایان به پاس قدرشناسی از چند خبرنگار ایثارگر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.        

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خبرنگاران حماسه های هشت سال دفاع مقدس مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند اردیبهشت ماه امسال پیکرهای مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی شلمچه مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ تفحص نمایند.

ویدئوی مربوط به این عملیات تفحص را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود