Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- جلسه هماهنگی ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی شهرستان میاندورود با حضوررئیس بنیاد و همکاران در دفتر رئیس تشکیل شد.

به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران درمیاندورود، جلسه هماهنگی ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی شهرستان میاندورود با حضوررئیس بنیاد و همکاران در دفتر رئیس تشکیل شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان میاندورود در این جلسه ضمن تبریک ورود آزادگان پس از دوران اسارت به میهن اسلامی به محضر رهبر معظم انقلاب و همه ی آزادگان تبریک گفته و اظهار داشت: آزادگان سرافراز در دوران اسارت شرایط بسیار سختی را برای حفظ این نظام و انقلاب در زندان های بعثی تحمل نمودند و باعث افتخار و سرافرازی ملت ایران در برابر دشمنان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
 شعبانی در ادامه گفت: حال وظیفه ی همه ی ماست که در مقابل این همه گذشت و ایثار از این عزیزان به نحو احسنت  قدردانی کنیم. 
وی در خصوص  ورود آزادگان به کشور  گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور به علت شیوع بیماری کرونا و محدودیت های ناشی از آن امسال نمیتوانیم مانند سالهای گذشته از آنان به نحو احسنت تقدیر به عمل آوریم ولی این مساله نباید باعث این شود که ما به وظیفه خود عمل نکنیم.      
با هماهنگی با ادارات و نصب بنر و تبلیغات محیطی و آذین بندی ادارات در سطح شهرستان و مسابقات فرهنگی در بین کارکنان و آزادگان دیدار از خانواده جانباز متوفی و تجلیل از این عزیزان در فضای مجازی از دیگر برنامه های این بنیاد در این روز می باشد.

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزاری جلسه هماهنگی ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی آزادگان سرافراز ورود آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها

امیررضا یوسفیان در نشست آغاز به کار گارگاه آموزشی مراکز معاینه فنی خودرو‌ها استان با حضور کارشناسان ارشد حوزه راهداری وزارت کشور گفت: هم اکنون ۱۱ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سبک با ۱۶ خط بررسی و معاینه خودرو تک سوز و دوگانه سوز در استان همدان فعال است.

او با بیان اینکه مشکلات مراکز معاینه فنی خودرو در استان در این کارگاه‌ها بررسی می‌شود گفت: در بحث آمد و شد‌های شهری و کم کردن چگالی ترافیک در راه‌های ارتباطی استان آنچه مهم است فرایندسازی صدور مجوز برای مراکز شهرستانی است که در این جلسه بررسی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: مراکز غیرمجاز نصب مخازن گاز خودرو در سال‌های گذشته آسیب‌های جدی به خودرو‌ها و سرنشینان وارد کرده است که اکنون با نظارت‌های دقیق، مخازن پیاده، چک و دوباره تعبیه و در این راستا مراکز غیر استاندارد نصب مخزن گاز خودرو شناسایی می‌شود.

یوسفیان با اشاره به همکاری چشمگیر پلیس راه و راهور در راستای کم کردن کاهش فاکتور‌های تصادف در حوزه درون و برون شهری گفت: سلامت فنی خودروها، انسان و جاده سه عوامل تصادف هستند که در این نشست همه موارد با عنوان کارگاه‌های آموزشی بررسی می‌شود که امیدواریم خروجی مناسبی داشته باشد.

او گفت: تمام موضوعات و مشکلات مراکز معاینه فنی خودرو احصا، اعلام و بر اساس جمع بندی استان‌ها، آیین نامه‌ها به‌روز صادر می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: اگر همه وسایل نقلیه به طور کامل معاینه فنی شود آلودگی هوا به میزان چشمگیری کاهش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است