Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@10:43:29 GMT

نیروی جادویی زیزو؛ اودگارد چگونه به رئال بازگشت؟

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۴۷۱۷

نیروی جادویی زیزو؛ اودگارد چگونه به رئال بازگشت؟

یک تماس تلفنی از سوی زین الدین زیدان با مارتین اودگارد، ستاره نروژی را متقاعد به بازگشت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته باشگاه رئال سوسیداد تایید کرد که مارتین اودگارد به رئال مادرید باز خواهد گشت.

ستاره نروژی که به فصل گذشته به صورت قرضی برای سوسیداد بازی می کرد و باشگاه باسکی با درخشش او موفق به کسب سهمیه لیگ اروپا شد قرار بود یک فصل دیگر نیز قرضی در همین باشگاه بماند و در پایان فصل نیز اینچنین به نظر می رسید که او برای دومین سال نیز قرضی در سوسیداد توپ خواهد زد اما دو روز پیش رسانه های اسپانیایی خبر از بازگشت احتمالی اودگارد دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

سران رئال که ابتدا تمایلی برای این کار نداشتند، پس از حذف از لیگ قهرمانان در یک هشتم نهایی تغییر عقیده داده و به سوسیداد اعلام کردند که بر خلاف توافق قبلی حالا قصد بازگرداندن ستاره نروژی دارند. توافق بر سر حضور قرضی دو ساله اودگارد بود اما در این توافق رئال همیشه دست بالاتر را داشت و می توانست در صورت نیاز این بازیکن را بار دیگر در اختیار بگیرد.

 

 

 

 

همه چیز از تماس مستقیم زین الدین زیدان با اودگارد شروع شد. پس از حذف رئال برابر سیتی و مشکلات اقتصادی باشگاه برای جذب بازیکن جدید، سرمربی فرانسوی به این نتیجه رسید که بازگرداندن اودگارد می تواند به خط میانی تیمش جان تازه ای بدهد. او شخصا با ستاره نروژی که تعطیلات را در کشور خود سپری می کرد تماس گرفت و در نهایت او را متقاعد به بازگشت کرد. اودگارد هرگز انتظار تماس زیدان را نداشت و در واقع از این مساله کاملا سورپرایز شد. در واقع او وقتی راهی تعطیلات تابستانی شد، یقین داشت که پیش فصل را با سوسیداد استارت خواهد زد.

اودگارد چندی پیش گفته بود به شرطی به رئال بر می گردد که به وی وعده پستی ثابت در ترکیب اصلی داده شود. زیزو چنین تضمینی به او داده است؟

 

رئال مادرید مارتین اودگارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید مارتین اودگارد ستاره نروژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا باید در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد روبروی این تیم به میدان برود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات نزدیک شود.

رسانه‌های نزدیک به این باشگاه روز گذشته خبر داده بودند که جود بلینگام به دلیل مشکلات گوارشی و التهاب روده و معده در تمرینات غایب بوده و در فهرست اعلام شده از سوی آنچلوتی برای این بازی هم حضور نداشت و این موضوع باعث نگرانی هواداران در آستانه دیدار برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شده بود.

از سوی دیگر، رودریگو هم به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانست روز گذشته هم تیمی‌هایش را در تمرینات همراهی کند اما نامش در این فهرست دیده می‌شد و به نظر می‌رسید که مشکل چندان جدی برای حضور در میدان نداشته باشد.

اما دقایقی قبل اعلام شد که شرایط بلینگام برای حضور در میدان بهتر شده و نام او به فهرست بازیکنان رئال برای بازی امشب مقابل سوسیداد اضافه شد. این در حالی است ظاهرا وضعیت رودریگو برای بازی امشب چندان مساعد نیست و به همین دلیل نام این ستاره برزیلی از فهرست رئال برای این بازی خط خورد.

دیگر خبرها

  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید
  • نه به پاریس: ژاوی قصد بازگشت ندارد
  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد