Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@19:05:55 GMT

به روزرسانی جدید گوگل فون در نسخه بتا

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۵۲۱۴

به روزرسانی جدید گوگل فون در نسخه بتا

بر اساس اطلاعات جدیدی که توسط کاربران گوگل فون گزارش شده است، به نظر می‌رسد نسخه بتای جدید این برنامه قابلیت اجا در هر نوع تلفن همراهی را داراست.

 این برنامه از ماه آوریل به مرور وارد گوشی‌های مختلفی شد، این در حالی است که در ابتدای ارائه نسخه اولیه این برنامه، گوگل فون فقط در گوشی‌های خاصی قابلیت اجرا داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش‌های جدید، اکنون گوگل فون، روی دستگاه‌های سامسونگ و وان پلاس نیز به راحتی اجرا شده و کار می‌کند. افون بر این می‌توانیم تأیید کنیم که این برنامه در وان پلاس ۸ پرو نیز کار می‌کند. اگر مایلید این برنامه را در گوشی خود نصب کنید کافیست سری به پلی استور بزنید و این برنامه را نصب کنید.

البته توجه داشته باشید که این برنامه فعلا در نسخه بتا در دسترس است و متأسفانه بهترین ویژگی گوگل پیکسل یعنی غربالگری تماس نیز برای دستگاه‌های دیگری غیر از تلفن‌های پیکسل در ایالات متحده در دسترس نیست. ما مطمئن هستیم که گوگل قصد دارد این ویژگی را در آینده در دسترس دستگاه‌های غیر پیکسل قرار دهد، زیرا بسیاری از مردم در سراسر جهان هر روز با تماس‌های آزاردهنده مواجه می‌شوند./انتخاب

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: گوگل فون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش زومیت، گوشی‌های وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو که در سال ۲۰۲۰ معرفی شده بودند، به پایان چرخه‌ی عمر خود رسیدند. وان پلاس وعده داده بود که برای این گوشی‌ها سه سال به‌روزرسانی اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی منتشر خواهد کرد.

طبق بیانیه‌ی رسمی، آخرین به‌روزرسانی وان پلاس ۸ دارای وصله‌ی امنیتی آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) است و OxygenOS 13.1.0.587 را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. جدیدترین به‌روزرسانی گوشی وان پلاس ثبات و امنیت دستگاه را افزایش می‌دهد. به‌روزرسانی دردسترس کاربران هندی قرار گرفته است و به‌مرور برای سایر مناطق منتشر خواهد شد.

از مشخصات وان پلاس ۸ می‌توان به صفحه‌نمایش اولد ۹۰ هرتزی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین اصلی و سلفی ۴۸ و ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۴٬۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۳۰ واتی اشاره کرد. قیمت گوشی مذکور در زمان عرضه حدود ۷۵۰ دلار اعلام شده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899416

دیگر خبرها

  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • ۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • طرح « زوج و فرد » حذف شد؟
  • طرح «زوج و فرد» حذف شد؟