Web Analytics Made Easy - Statcounter

"ینس اشپان (Jens Spahn)، وزیر بهداشت آلمان روز پنجشنبه گفت که احتمالا تا ماه‌های آینده و قطعاً سال آینده واکسن کووید-۱۹ در دسترس مردم کشورش قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، "اشپان" در گفتگو با تلویزیون ZDF گفت: من خوشبین هستم که طی ماه‌های آینده و مطمئناً در سال آینده، واکسن در دسترس ما خواهد بود.

به نظر می‌رسد اظهارات وی با گزارشی که روز گذشته موسسه روبرت کخ آلمان در سایتش منتشر و سپس حذف کرد مرتبط است؛ چراکه این موسسه اعلام کرده بود این کشور احتمالا تا فصل پاییز واکسن کووید-۱۹ را عرضه خواهد کرد، اما لحظاتی بعد این گزارش را حذف کرد و گفت که  این گزارش به روز نبوده و به اشتباه منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"اشپان" از گفتن این موضوع که این واکسن دقیقا در چه ماهی عرضه خواهد شد، امتناع ورزید و گفت به لطف همکاری محققان، دانشمندان و مردم، زودتر از هر زمان در تاریخ بشریت، به واکسن بیماری کووید ۱۹ دست خواهیم یافت.

همه اینها در حالیست که "آنجا کارلیزک" وزیر تحقیقات آلمان پیشتر گفته بود که بعید است واکسن کرونا تا قبل از اواسط سال آینده تولید شود.

لینک کوتاه: asriran.com/00376P

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: واکسن کرونا آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد

مقام سازمان ملل در امور تدابیر مربوط به مین‌یابی ارزیابی کرد روند پاکسازی آوارها و پاکسازی مهمات منفجر نشده در نوار غزه ۱۴ سال طول خواهد کشید.

به گزارش ایسنا، پی‌یر لودهامار، مسؤول عملیات مین‌یابی در سازمان ملل، روز جمعه اعلام کرد که برداشتن حجم عظیمی از آوار، از جمله مهمات منفجر نشده که در اثر جنگ ویرانگر اشغالگران در نوار غزه بر جای مانده است، «ممکن است حدود ۱۴ سال طول بکشد تا پاکسازی شود».

لودهامار طی یک کنفرانس مطبوعاتی در ژنو افزود که جنگ «تقریباً ۳۷ میلیون تُن زباله در منطقه مسکونی پرجمعیت و گسترده بر جای گذاشته است».

وی توضیح داد: «پیش‌بینی می‌شود که برداشتن آوارها، از جمله آوار ساختمان‌های تخریب‌شده، تحت شرایط خاصی ۱۴ سال طول بکشد.»

وی ادامه داد: ما می‌دانیم که معمولاً حداقل ۱۰ درصد مین‌هایی که پرتاب می‌شوند عمل نمی‌کنند و ضریب خرابی دارند... صحبت از ۱۴ سال کار با ۱۰۰ کامیون در روز است.

جوزپ بورل، مسؤول سیاست خارجه اتحادیه اروپا پیش از این تاکید کرد که جنگ اسرائیل علیه غزه، شهرهای نوار غزه را در معرض «ویرانی بیشتر از آنچه شهرهای آلمان در طول جنگ جهانی دوم در معرض آن قرار داشتند» قرار داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کشف جدید دیرینه‌شناسان: ماهی غول‌پیکر با دندان‌های عاج‌مانند!
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • سازمان ملل: پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی/رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید