Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: فرمانده کل سپاه گفت: ما قاعده جنگ را از درون جنگ و میدان‌های واقعی تقابل استخراج کردیم و نیروی قدس قاعده غلبه بر دشمنان زیاد را در میدان واقعی تولید کرد و به نمایش گذاشت.
به گزارش خرداد از سپاه نیوز، سردار سرلشکر «حسین سلامی» همزمان با سالروز پیروزی غرورآفرین حزب الله لبنان در برابر رژیم جعلی صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه و روز مقاومت اسلامی در جمع فرماندهان و مسئولان نیروی قدس سپاه، شهید سلیمانی را ذخیره جاودان اسلام و مجاهدی خواند که با شهادتش عواطف و احساسات را فراتر از ایران و مرزهای سرزمینی جهان اسلام، در سراسر دنیا به یکدیگر پیوند داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: شهادت سردار سربلند شهید سلیمانی روح جدیدی از نشاط و بهجت انقلابی را در کالبد سرزمین‌های اسلامی دمید  و سرافرازی جاودانه را برای انقلاب اسلامی، نظام، ملت ایران و سپاه به ارمغان آورد.
پرچم حاج قاسم بر زمین نخواهد ماند
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه پرچم و مشعل فروزانی که توسط حاج قاسم عزیز به اهتزاز در آمد بر زمین نخواهد ماند، اظهار داشت: امروز در تمامی صحنه‌های تقابل با دشمنان همچنان روح جهاد جاری است و  مجاهدان در صحن ماندند و دشمنان نیز افسرده و ناامید، تماشاگر صحنه‌های تحولی هستند که روز به روز به نفع امت اسلامی رقم می‌خورد.
سرلشکر سلامی هنر نیروی قدس سپاه را ارائه فرمول "غلبه عده‌ای کم بر دشمنان زیاد" و تفسیر مجسم آیات نورانی قرآن برشمرد و خاطرنشان کرد: شکست دادن ائتلافی از بزرگترین قدرت‌های مادی تاریخ بشر که به هم پیوسته و در هم تنیده بودند و بر باطل‌شان متحد بوده و هستند، اقدامی بزرگ و تحقق وعده‌های الهی است که توسط مجاهدان راه خدا به بهترین شکل رقم خورد.
وی جغرافیای انقلاب اسلامی را میدان تقابل دائمی با دشمنان اسلام دانست و گفت: ‌وجه مشترک تمامی این تقابل‌ها این بود که یک طرف آن انقلاب اسلامی با میدان‌داری ایران  و یک طرف آن استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بوده و گذر زمان نشان داده که انقلاب اسلامی با هوشمندی و درایت رهبرانش، حکمت، تدبیر و عقل  همواره دست برتر را در این صحنه ها داشته است.
سردار سلامی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر به اذعان نظریه پردازان آمریکایی، عامل اصلی شکست آمریکا  فقدان حکمت و عقل در نظام راهبری آن است.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه فرصت‌های رشد و قوی شدن ما از میدان جهاد حاصل شده است، گفت: ما قاعده جنگ را از درون جنگ و میدانهای واقعی تقابل استخراج کردیم و نیروی قدس قاعده غلبه بر دشمنان زیاد را در میدان واقعی تولید کرد و به نمایش گذاشت.
وی افزود: بزرگترین کارکرد نیروی قدس سپاه علاوه بر پیروزیهای ملموس برابر دشمنان سفاک و تا بن دندان مسلح و آزاد سازی سرزمین‌های اسلامی از چنگال اشغال‌گران،دمیدن روح حیات به مفهوم جهاد و انتقال معنای آن در میان ملل و جوانان جهان اسلام بود.
سرلشکر سلامی اولین استطاعت برای قدرت را تفکر پیرامون ساخت قدرت توصیف و تصریح کرد: بدون برخورداری از قدرت نمی‌توان در میادین مختلف با دشمن جنگید و آنان را متوقف کرد؛ هنر نیروی قدس سپاه "میلاد قدرت" بوده و به فضل الهی برای همیشه باقی است.
وی ادامه داد: شمنان آمده بودند تا اضلاع قدرت در جهان اسلام را تغییر دهند، دولت سازی کرده و همه چیز را از آن خود کنند؛ اما محصول تلاش‌های مذبوحانه آنان جز اقتصادی فرسوده، قدرت نظامی ناکارآمد و ناامید و از دست رفتن هیبت و شاکله سیاسی خودساخته  نبود.
فرمانده کل سپاه با گرامیداشت سالروز پیروزی غرورآفرین حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه برابر رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی و تجلیل از حماسه‌سازی‌های تاریخ ساز رزمندگان مقاومت اسلامی و اظهار امیدواری کرد: ملت مقاوم لبنان از مشکلات و مسائل جاری عزت‌مندانه عبور خواهند کرد.
سردار سلامی با پاسداشت مجاهدت‌های سیدالشهدای مقاومت و تاکید بر اینکه شهادت حاج قاسم موجب تضاعف قدرت جهاد نزد جوانان جهان اسلام شده است، گفت:  دشمنان ما بدانند با شهادت حاج قاسم منبعی دائمی از تولید خطر و انتقام را برای خود ایجاد کردند و سرانجام این انتقام دیر یا زود گرفته خواهد شد و به طور قطع سخت هم خواهد بود. برچسب ها: سردار سلامی

منبع: خرداد

کلیدواژه: سردار سلامی نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی سردار سلامی جهان اسلام بر دشمنان حاج قاسم کل سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانان واقعی شهدا هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: قهرمانان واقعی این کشور شهدایی هستند که جانشان را فدای دین خدا و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عباس اعلایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین شامگاه سه‌شنبه در مراسم یادواره شهدای ورزشکار استان قزوین که در محل سالن اجتماعات مجتمع لاله برگزار شد، اظهار داشت: قهرمانان واقعی این کشور شهدایی هستند که جانشان را فدای دین خدا و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده‌اند.

وی ادامه داد: عملیات غرورآفرین وعده صادق افتخارآفرینی و حماسه‌سازی تاریخی سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی بود که بار دیگر عظت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ دنیا کشید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: وقتی که ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی افتخارآفرینی می کنند این سپاهیان عزیز هستند که حامی و مشوق همیشگی‌شان هستند.

اعلایی مقدم یادآور شد: امروز نیز همه مردم خاصه جامعه ورزشی استان قزوین این افتخار آفرینی بزرگ (عملیات وعده صادق)سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویند.

وی تصریح کرد: جامعه ورزشی استان قزوین قدردان خانواده‌های معظم شهدا بوده و تا به امروز نیز بسیاری از مدال‌آوران مسابقات جهانی و کشوری مدال‌های خود را با افتخار به خانواده‌های معظم شهدا اهدا کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، افزود: ورزشکاران خوب می‌دانند که وارثان کدام بزرگ مردان هستند و همیشه یاد و خاطره شهدا را در در مجامع بین‌المللی ورزشی زنده نگه می‌دارند.

به گزارش تسنیم، در پایان این یادواره شهدا از کتاب مدالی از جنس پلاک(خاطره شهدای ورزشکار استان قزوین)که با حمایت سپاه صاحب الامر(عج) و شهرداری قزوین چاپ و منتشر شده بود رونمایی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • در وعده صادق مولفه‌های قدرت رژیم صهیونیستی ازهم فروپاشید
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است