Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه امروز در این نشست استفاده از توان علمی و تخصصی مرکز علمی و کاربردی شهرداری تبریز را در راستای ارتقای علمی این سازمان، سودمند دانست و گفت: دوره‌های مورد نیاز آموزشی سازمان قطار شهری با همکاری این مرکز علمی اجرا می‌شود.

مصطفی مولوی فرد اظهار کرد: به تناسب نیازهای واحدهای مختلف سازمان آموزش‌های مورد نیاز برای کارکنان سازمان انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به انتخاب مرکز علمی‌کاربردی شهرداری تبریز، به‌عنوان برترین مرکز آموزش در سطح کشور ضمن تبریک این موفقیت گفت: این موفقیت بشارت دهنده محیطی پویا و مشحون از شور و نشاط علمی و توجه ویژه به افزایش فضای دانش و بینش این مجموعه سترگ علمی است.

وی ادامه داد: هر موفقیت بزرگ، نتیجه هزاران تلاش کوچک و عادی است که مورد توجه و ستایش قرار نمی‌گیرد. موفقیت، یک نقطه نیست؛ بلکه جریانی است مستمر که از حرکت باز نمی‌ایستد.

در ادامه این نشست، مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه با اهدای لوحی این موفقیت را به سلطانی رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری تبریز تبریک گفت.

کد خبر 4997917

منبع: مهر

کلیدواژه: متروی تبریز شهرداری تبریز دانشگاه علمی کاربردی ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر محرم 99 شیوع کرونا آمار کرونا عید غدیر خم ماه محرم گرگان شهرکرد قزوین کمک مومنانه بیرجند کاربردی شهرداری تبریز مرکز علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند

شهردار تبریز با حضور در روزبازارهای شهریم دستورات لازم را برای احداث و توسعه بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف شهر با در نظر گرفتن موقعیت مکانی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار صبح امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ به همراه احد صادقی رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی، غلامرضا احمدی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی تبریز و علیرضا زبردست مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز از آخرین وضعیت بازارچه‌های محلی که با نام روز بازار شهریم در برخی از نقاط شهر فعالیت دارند، بازدید کرد.

وی با بیان اینکه بازارچه‌های شهری توسعه پیدا می‌کند، اظهار کرد: تبریز به تناسب وسعت و تعداد جمعیت از بازارچه‌های محلی کمی برخوردار می‌باشد که در این راستا برای احداث و توسعه بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف شهر با در نظر گرفتن موقعیت مکانی دستورات لازم را صادر کرد.

علیرضا زبردست، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز نیز ضمن ارائه گزارش وضع موجود و چالش‌های این سازمان، رئوس برنامه‌های پیش رو را تشریح کرد.

وی در خصوص طراحی و استانداردسازی بازارچه‌ها، نظارت و ساماندهی روز بازارهای شهریم، تغییر سیاست در واگذاری غرفه و مدیریت بازارچه‌ها، شناسایی تولیدکنندگان و مشارکت با بخش خصوصی برای تقویت بخش بازرگانی سازمان و راه‌اندازی فروشگاه‌های سیار و عرضه کالاهای اساسی برای تنظیم بازار، برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر به شهروندان که از جمله برنامه‌های آینده سازمان است، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایمنا، شهردار تبریز از بازارچه‌های مرزداران، یاغچیان، صمدی و بازارچه در حال احداث واقع در منطقه هفت تبریز بازدید و تدابیر لازم برای تکمیل و تجهیز این بازارچه‌های محلی در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اتخاد کرد.

کد خبر 750750

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد