Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@13:13:38 GMT

مالیات مقطوع خریداران سکه تعیین شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۶۱۷۸

مالیات مقطوع خریداران سکه تعیین شد

رویداد۲۴ طبق این بخشنامه تمامی اشخاص حقیقی خریدار سکه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که در سال ۱۳۹۸ به دریافت حداکثر ۱۸۵ قطعه سکه اقدام نموده مشمول مالیات مقطوع موضوع این دستورالعمل هستند و بایستی اظهار نامه مالیاتی خود را در موعد مقرر تسلیم نمایند.

مهلت پرداخت مالیات این افراد، حداکثر تا پایان مردادماه سال ۱۳۹۹ تعیین شده است و خریداران مذکور باید با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیکی مودیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی tax.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

gov.ir نسبت به پرداخت پرداخت مالیات اقدام کنند.

بر اساس این بخشنامه افرادی که در سال ۹۸ کمتر از ۱۰ سکه خریداری کرده باشند، مشمول مالیات نمیشوند، اما خریداران ۱۰ تا ۳۰ سکه به ازای هر قطعه سکه ۲۰۰ هزار تومان، خریداران ۳۰ تا ۵۰ سکه نیز به ازای هر قطعه سکه ۵۲۰ هزار تومان و افرادی که از ۵۰ تا ۱۸۵ سکه خریداری کرده باشند به ازای هر قطعه سکه ۶۵۰ هزار تومان مالیات مقطوع باید پرداخت کنند.

همچنین به اشخاصی که امکان پرداخت مالیات مقطوع مشخص شده را به صورت کامل تا پایان مردادماه سال ۱۳۹۹ نداشته باشند، مالیات مقطوع تعیین شده حداکثر چهار ماه به صورت مساوی تقسیط می‌شود.
افرادی که در سال گذشته نسبت به دریافت بیش از ۱۸۵ قطعه سکه از بانک مرکزی اقدام کرده‌اند و همچنین صاحبان مشاغلی که شغل مرتبط با خرید و فروش سکه دارند، مشمول این دستورالعمل نبوده و مکلف به تسلیم اظهارنامه مالیاتی و پرداخت مالیات متعلق در موعد مقرر پایان مردادماه ۱۳۹۹ هستند.

منبع: ایرنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سکه مالیات سازمان امور مالیاتی پرداخت مالیات مالیات مقطوع قطعه سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یورونیوز، بر اساس ادعای این نهاد آمریکایی، این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

آمریکا برای این ایرانی ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد ! + عکس و مشخصات پاداش میلیون دلاری آمریکا برای تعقیب این ۲ ایرانی کد خبر 847029 برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه اینترنت - هکر

دیگر خبرها

  • ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • پیش بینی رشد ۴۴ درصدی درآمد‌های مالیاتی