Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@20:42:43 GMT

یک فروند شناور در بندرگناوه آتش گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۶۳۱۱

یک فروند شناور در بندرگناوه آتش گرفت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه با بیان اینکه یک فروند شناور سفاری سنتی حامل محموله کالای ملوانی و تجاری در لنگرگاه اسکله بندر گناوه آتش گرفت،گفت: به محض اطلاع از آتش‌سوزی، ۲ فروند شناور آتشخوار این بندر به همراه خودروهای ایستگاه آتش نشانی شهرداری و قایق‌های پایگاه دریابانی در محل حادثه حاضر و کار مهار آتش سوزی را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داود بهادری افزود: با توجه به اینکه در کنار این شناور، شناورهای دیگری پهلو گرفته بودند سریع از آنها جداسازی شد تا از سرایت آتش‌سوزی جلوگیری شود.

او گفت: نیروهای مردمی به کمک امدادگران شتافتند و تعدادی از آنان در حال جمع‌آوری کالاهای رهاشده روی آب و انتقال آنها به خشکی هستند.

بهادری بیان کرد: آتش این شناور پس از سه ساعت هنوز بطور کامل مهار نشده‌است و عملیات اطفای حریق ادامه دارد.

او یادآور شد: علت حادثه هنوز مشخص نیست و بعد از خاموش شدن کامل حریق بررسی و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

بندر گناوه از بنادر فعال تجاری استان بوشهر دارای بیش از  ۹۰۰  فروند شناور باری فعال است. 

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی لنج باری حریق شناور فروند شناور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت حریق در شفت هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور عصر جمعه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گیلان که با محوریت حادثه آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت برگزار شد، اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی بامداد دو روز پیش، بخش زیادی از روستا را درگیر و خسارت زیادی به مردم وارد کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به خساراتی که این آتش سوزی به ساکنان منطقه وارد کرده است، افزود: ما منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت شروع آتش‌سوزی هستیم.

وی با بیان اینکه سازه‌های چوبی شهرک امامزاده ابراهیم کاملاً خشک و آماده اشتعال بودند، ادامه داد: به دنبال اظهار نظرهای غیر کارشناسی نیستیم و حتماً باید کار کارشناسی انجام شود.

فکور بر لزوم کمک‌رسانی به مردم برای اصلاح و بازسازی واحدهای حادثه دیده تاکید کرد و ادامه داد: بیان کرد: باید آمارهای درست و مناسب داشته باشیم و تعداد دقیق واحدهای تجاری و مسکونی و ابعاد این واحدها را مشخص کنیم، سپس آواربرداری انجام شود.

وی با بیان اینکه امروز باید برای سازه‌های آینده تصمیم بگیریم تا چنین حوادثی تکرار نشود، ادامه داد: می‌توان به جای سازه چوبی، از نمای چوب استفاده کرد تا مردم و کشور متحمل خسارت نشوند.

فکور با تاکید بر اینکه ایجاد روشنایی معابر در مناطق خسارت دیده برای تردد ماشین‌آلات و امنیت در شب ضرورت دارد، گفت: در بازنگری طرح هادی این روستا می‌توان از سازه بتنی با نمای چوب و یا محلول کند سوز روی سازه‌های چوبی استفاده کرد.

کد خبر 6095955

دیگر خبرها

  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت حریق در شفت هستیم
  • حادثه آتش‌سوزی امامزاده‌ابراهیم شفت؛ علت و نقص‌ها
  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت