Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@13:17:38 GMT

عکس ؛ در اردوی رقیب پرسپولیس چه خبر است؟

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۶۵۵۱

عکس ؛ در اردوی رقیب پرسپولیس چه خبر است؟

در اردوی تیم گل گهر سیرجان، جشن تولد مهرداد عبدی هافبک این تیم برگزار شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاگردان مجید جلالی پس از کسب سه پیروزی و یک تساوی از چهار بازی آخر خود، آماده دیدار با پرسپولیس می‌شوند؛ آنها که همیشه در تهران اردوهای خود را برگزار می‌کنند، این‌بار در خانه و سیرجان اردوی خود را برگزار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار دو تیم قرار است شنبه شب در سیرجان برگزار شود؛ شب گذشته در اردوی گل گهر، جشن تولد ۲۸ سالگی مهرداد عبدی برگزار شد.

هافبک نوشهری گل گهری‌ها که نمایش‌های درخشانی را در ترکیب تیمش دارد و امیدوار است بتواند شنبه شب مقابل قهرمان لیگ نوزدهم نمایش خوبی را از خود به جای گذارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهرداد عبدی تیم گل گهر سیرجان مهرداد عبدی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک سامانه فروش بلیت این دیدار از ساعاتی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه آلومینیوم اراک دریافت کنند. ‌

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و آلومینیوم اراک

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747362

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر