Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک استقلال می‌گوید از عدم همکاری سازمان لیگ گلایه‌مند است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، داریوش شجاعیان در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، درباره تمدید دو ساله قراردادش با استقلال گفت: احساس می‌کنم باید دینم را به باشگاه و هواداران ادا می‌کردم. متاسفانه به دلیل مصدومیت نتوانستم به طور کامل در این فصل برای استقلال بازی کنم ولی امیدوارم در ادامه بتوانم دل هواداران را شاد کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: جلسه من با آقای سعادتمند خیلی سریع به نتیجه رسید و از اینکه افتخار بازی در استقلال برای دو سال دیگر را هم دارم، بسیار خوشحالم. 

هافبک تیم استقلال با گلایه از صادر نشدن کارت بازیش هم گفت: از سازمان لیگ بابت صادر نشدن کارت بازیم گلایه‌مند هستم. خیلی دوست داشتم در این چند بازی به استقلال کمک کنم ولی فعلا که قسمت نشده است. ان‌شاءالله با این همدلی موجود میان بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی استقلال در ادامه رقابت‌های لیگ، جام حذفی و آسیا دل هواداران شاد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال داریوش شجاعیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: این یک استارت دوباره است

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور پیش از رویارویی تیمش با ذوب‌آهن در جام حذفی گفت: این یک استارت دوباره است و راه میان‌بری که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است

به گزارش ایسنا، تراکتور غروب جمعه، هفتم اردیبهشت، در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان ذوب‌آهن خواهد بود. این مسابقه از دور یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران برگزار می‌شود.

حمید مطهری، سرمربی تازه‌وارد تراکتور، در نشست خبری پیش از بازی تراکتور و ذوب‌هن گفت: قبل از هر چیز جا دارد بگویم خوشحالم که به عنوان مسئول فنی در خدمت تیم بزرگ تراکتور با هواداران محترم و پرشورش هستم و دوست دارم مثل همیشه یار ۱۲ تیم‌شان باشند.

او که به تازگی کادر فنی تیم ملی را برای هدایت تراکتور ترک کرده است، افزود: این یک استارت دوباره است و راه میان‌بری که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است و دوست دارم هواداران مثل همیشه تیم‌شان را حمایت کنند. تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم به خمس و همکاران محترمشان و برای ایشان و همکارانشان آرزوی موفقیت دارم.

مطهری ادامه داد: از دیروز به تیم اصافه شدم و اولین جلسه تمرینی فراتر از انتظارم بود و بازیکنان خیلی امیدوارم کردند. بازیکنان توانمندی‌اند و باید این را در چمن سبز نشان دهند و با جنگندگی و نتیجه خوب باید هوادار را راضی کنند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • گلایه از اجرا نشدن قانون در سازمان سنجش
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!