Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی توئیتری با اشاره به عادی‌سازی کامل روابط رژیم خود با امارات، امروز را روزی تاریخی خواند.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی توئیتری با اشاره به عادی‌سازی کامل روابط رژیم خود با امارات، امروز را روزی تاریخی خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در این پیام نوشت که امشب ساعت ۸ شب (به وقت محلی)، در بیانیه‌ای ویژه، جزئیات بیشتری را در مورد این روز تاریخی ارائه خواهد کرد.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا امروز (پنجشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی و امارات به توافقی برای «عادی‌سازی کامل روابط» دست پیدا کرده‌اند.

در نتیجه این گشایش دیپلماتیک و بنا به درخواست رئیس‌جمهور ترامپ و با حمایت امارات متحده عربی، اسرائیل اعلام حاکمیت بر مناطق اعلام‌شده در "چشم‌انداز صلح" رئیس‌جمهور ترامپ را تعلیق کرده و تلاش‌های خودش را بر توسعه روابط با سایر کشور‌ها در جهان عرب و اسلام متمرکز خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو رژیم اشغالگر قدس نخست وزیر رژیم صهیونیستی روابط اسرائیل و امارات عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در جلسه کابینه گفت که با شروط حماس در مذاکرات آتش‌بس موافقت نخواهد کرد.

به گزارش فارس، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل می‌گوید شرط حماس برای پایان دادن به جنگ غزه را نخواهد پذیرفت و جنگ در غزه ادامه خواهد یافت.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در جلسه کابینه گفت که با شروط حماس در مذاکرات آتش‌بس موافقت نخواهد کرد.

یک مقام ارشد حماس، صبح امروز، به روزنامه «العربی الجدید» خبر داده بود که حماس بدون پایان جنگ و خروج کامل نیرو‌های اسرائیلی از نوار غزه هیچ توافقی را نخواهد پذیرفت.

نتانیاهو در این باره گفت: «نمی‌توان خواسته حماس در خصوص توقف کامل جنگ و خروج از غزه را پذیرفت.»

او ادامه داد: «پذیریش درخواست حماس به این معناست که ما قبول کرده‌ایم آن‌ها در قدرت باقی بمانند.»

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل همچنین گفت: «جنگ در غزه تا را تا زمان تحقق اهداف ادامه خواهیم داد. پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران.»

دیگر خبرها

  • حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • مسئول سابق امنیتی: در رفح خبری از پیروزی کامل نخواهد بود
  • هاآرتص: حماس دست نتانیاهو را خواند
  • نتانیاهو: درخواست حماس برای توقف کامل جنگ غزه را نخواهیم پذیرفت
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • حماس: روابط ما با قطر در وضعیت عادی است
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • پیام ویژه آمریکا خطاب به عربستان درباره سازش با اسرائیل