Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:47:55 GMT

پورعلی‌گنجی نبود، یاران انصاری‌فرد بردند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۶۹۱۲

پورعلی‌گنجی نبود، یاران انصاری‌فرد بردند

السیلیه در حضور مهاجم ایرانی خود مقابل العربی به برتری دست پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل لیگ ستارگان قطر، تیم السیلیه که برای دومین دیدار پیاپی کریم انصاری‌فرد را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز پنج‌شنبه در ورزشگاه الجنوب در حالی مقابل العربی قرار گرفت که این تیم مرتضی پورعلی‌گنجی را در فهرست نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یاران انصاری‌فرد که در امتیاز ۲۵ با العربی برابر بودند و سعی در کسب پیروزی خانگی برای تثبیت جایگاه‌شان در رده پنجم جدول داشتند، به این مهم رسیدند و حریف خود را با یک گل شکست دادند.

 

محمد ابوزریق در دقیقه ۴۷ با یک سر توپ و شوت زمینی پای چپ برای السیلیه گلزنی کرد تا این تیم به پیروزی یک بر صفر مقابل العربی دست پیدا کند، ۲۸ امتیازی شود و با سه امتیاز بیشتر و یک رده بالاتر نسبت به یاران پورعلی‌گنجی، در جایگاه پنجم جدول لیگ ستارگان قطر بایستد.

 

کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی السیلیه که تا پیش از این مسابقه ۱۸ بازی در لیگ ستارگان انجام داده و در دیدار اخیرشان حضور تعویضی داشت، امروز هم مقابل العربی از دقیقه ۷۳ وارد زمین شد.

 

مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ایرانی العربی نیز که قبل از بازی هفته گذشته مقابل الوکره مصدوم و از ترکیب تیمش خارج شد، برای دومین مسابقه متوالی فرصت حضور در زمین را به دست نیاورد.

قطر کریم انصاری فرد السیلیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر کریم انصاری فرد السیلیه مقابل العربی پورعلی گنجی انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند

اوقاف اسلامی فلسطین اعلام کرد که ۷۰۰ شهرک نشین صهیونیست در ساعات صبح در سومین روز عید پسح یهودیان به مسجد الاقصی یورش بردند.

براساس گزلرش النشره، صد‌ها شهرک نشین همزمان با عید پسح یهودیان، تحت حفاظت شدید پلیس رژیم صهیونیستی به صحن‌های مسجد الاقصی یورش بردند.

خبرگزاری فلسطینی وفا گزارش داد که بیش از ۴۳۰ شهرک نشین همزمان با سومین روز از عید پسح یهودیان به مسجد الاقصی یورش بردند و با توجه به تدابیر شدید نظامی در بیت المقدس، بازیدهای تحریک آمیزی را در صحن‌های آن انجام دادند. درست در همان زمان آنان مانع رفت و آمد نمازگزاران شدند و کارت‌های شخصی آنها را بررسی کردند.

گروه‌های معبد خواستار تشدید حملات در ایام عید پسح شده بودند و در صفحات اجتماعی خود فراخوانی برای ارائه نذورات عید پاک در مسجد الاقصی در ازای دریافت کمک مالی منتشر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند
  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید