Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- داریوش شجاعیان گفت: احساس می‌کنم باید دینم را به باشگاه و هواداران ثابت می‌کردم. از سازمان لیگ بابت صادر نشدن کارت بازیم گلایه‌مند هستم. تاریخ انتشار: 21:32 - 23 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۵۱۲

خبرگزاری میزان - داریوش شجاعیان در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، درباره تمدید دو ساله قراردادش با استقلال گفت: احساس می‌کنم باید دینم را به باشگاه و هواداران ثابت می‌کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه به دلیل مصدومیت نتوانستم به طور کامل در این فصل برای استقلال بازی کنم، ولی امیدوارم در ادامه بتوانم دل هواداران را شاد کنم.

او افزود: جلسه من با آقای سعادتمند خیلی سریع به نتیجه رسید و از اینکه افتخار بازی در استقلال برای دو سال دیگر را هم دارم، بسیار خوشحالم.

بیشتر بخوانید: قرارداد شجاعیان با استقلال تمدید شد

هافبک تیم استقلال با گلایه از صادر نشدن کارت بازیش هم گفت: از سازمان لیگ بابت صادر نشدن کارت بازیم گلایه‌مند هستم. خیلی دوست داشتم در این چند بازی به استقلال کمک کنم، ولی فعلا که قسمت نشده است. ان‌شاءالله با این همدلی موجود میان بازیکنان، کادرفنی و مدیریتی استقلال در ادامه رقابت‌های لیگ، جام حذفی و آسیا دل هواداران شاد خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: داریوش شجاعیان تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

برخلاف سال‌های گذشته، هواداران استقلال به جای پشت دروازه در ضلع شرقی طبقه دوم ورزشگاه یادگار امام مستقر شدند تا دقیقا بالای سر هواداران تیفوسی تیم تراکتور نشسته باشند.

در این شرایط انتظار می‌رفت که بازی بی حاشیه دنبال شود، اما ناگهان در بین دو نیمه پرتاب متقابل سنگ و صندلی به یکدیگر انجام شد و البته بعد از یک تبادل آتش کوتاه، همه چیز به صحنه صلح قبلی بازگشت.

در ابتدای بازی هم هواداران تراکتور در سکو‌های تی تی، با بادکنک بازی شرایط جالبی را رقم زدند و این در حالی بود که وزش باد، بادکنک‌های قرمز را به سوی طرفداران استقلال بُرد.

همچنین هواداران تراکتور با پرچم‌های بزرگ و آتش بازی خاص، تلاش خود را کردند تا در روزی که سکو‌های استادیوم یادگار پر نشده بود، شرایط را به سود تیمشان رقم بزنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • ابراهیم رئیسی یک دستور جدید صادر کرد +جزئیات
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال
  • احیای بازیکنی که فراموش شده بود
  • همه چیز درباره رمز کارت سوخت