Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@08:44:50 GMT

صنعاء توافق امارات و رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۷۲۶۰

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن توافق ننگ امارات با رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط را محکوم و آن را پیامی چالش‌آمیز از سوی دشمنان امت اسلام تلقی کرد.

دولت صنعا نیز به توافق امارات و رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط دوطرفه واکنش نشان داده است.

"ضیف‌الله الشامی" وزیر اطلاع‌رسانی در صنعا گفت: "بیانیه سه‌جانبه آمریکا، امارات و رژیم صهیونیستی حامل پیامی چالش‌آمیز از سوی دشمنان امت اسلام علیه تمامی مسلمانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

وی افزود: "اعلام برقراری روابط مستقیم میان امارات و رژیم صهیونیستی لکه ننگی است که آن را هر شخصی که خون عربیت در رگ‌هایش جاری‌ست، محکوم می‌کند."

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: امارات یمن رژیم صهیونیستی امارات و رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر موسوی: عملیات «وعده صادق» خنجر امت اسلام با اراده ملت ایران بر تن رژیم صهیونیستی است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» پیش از ظهر امروز (پنج‌شنبه) در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: عده‌ای می‌گفتند مگر می‌شود به رژیم صهیونیستی موشک زد، بله اگر لازم باشد، موشک زده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر باز هم خطایی سر بزند، قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم، عنوان کرد: اول همه باید بدانیم اقدام جمهوری اسلامی ایران دفاع مشروع در مقابل اقدام نامشروع رژیم کودک‌کش صهیونیستی بوده و در واقع این حق مشروع یک ملت مقتدر و توانمند بوده است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه زوایای مختلف عملیات‌ها ۱۰ تا ۲۰ سال بعد گفته می‌شود، ادامه داد: از روز ۱۴ فروردین ماه که ما گفتیم تنبیه می‌کنیم، آن‌ها همه در آماده باش کامل رفتند و ۱۰۰ فروند انواع و اقسام شامل شناسایی الکترونیک، رله، عکس‌برداری، شنود صوتی، ضد سیگنالی، جنگنده و ... از مرز غربی تا جنوب غربی و تا سرزمین‌های اشغالی مرتب گشت می‌زدند.

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: سطح دوم آمادگی آنان روی زمین بود که تمام سامانه‌های پدافندی آنان در منطقه و سامانه خودشان بنام گنبدآهنین که البته دیگر حتی کودکان هم می‌دانند آهنین نیست، آماده بودند.

وی گفت: سه تا چهار مسیر پروازی در این مسیر وجود داشت و هواپیما‌های مختلف از کشور‌های مختلف در حال تردد بودند که با این شرایط محاسبه ریاضی می‌گفت عملیات وعده صادق غیر ممکن است، اما اراده ملت عزیز ایران و نیرو‌های مسلح مهمتر بود و محل نظامی را آنجا مورد هدف قرار داد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: اینکه رژیم صهیونیستی یک شهر بی‌پناه مثل غزه حمله کند ارزش نظامی ندارد، با اینکه یک نقطه نظامی را در یک نقطه نظامی دیگر زده شود، ارزش نظامی دارد و این اتفاق بزرگی بود که در عملیات وعده صادق افتاد.

سرلشکر موسوی بیان کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی با خوی وحشی‌گری خود در غزه انسان‌های بی‌گناه را به طور وحشتناک شهید می‌کند تا این تصور را ایجاد کند که بی‌رقیب است، اما عملیات وعده صادق این تصور را خط زد.

وی عملیات وعده صادق را فرود خنجر امت اسلام با اراده ملت ایران بر تن رژیم منحوس صهیونیستی دانست و گفت: این عملیات دل همه مسلمانان و قلب آزادی‌خواهان و عدالت طلبان دنیا را شاد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • سرلشکر موسوی: عملیات «وعده صادق» خنجر امت اسلام با اراده ملت ایران بر تن رژیم صهیونیستی است
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • عربستان تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران برعظمت جهان اسلام افزود
  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید