Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از اسکای نیوز، «عبدالفتاح السیسی»  روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: بیانیه مشترک سه جانبه میان آمریکا، کشور برادر امارات متحده عربی و اسرائیل درباره توافق بر سر توقف الحاق اراضی فلسطین و برداشتن گام‌هایی برای برقراری صلح در خاورمیانه را با علاقه و اهتمام فراوان دنبال کردم و تلاش مسؤولان این توافق برای دستیابی به شکوفایی و ثبات در منطقه ما را ارج می‌نهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که شماری از مقام‌ها و احزاب فلسطینی به توافق میان امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط واکنش تند نشان دادند.

"عباس زکی" از رهبران جنبش فتح فلسطین گفت: سازش امارات با اسرائیل خیانت به کشورهای عربی است.

محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار برگزاری نشست فوری سران فلسطینی برای بررسی توافق امارات و رژیم صهیونیستی شد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز ضمن محکوم کردن این توافق اعلام کرد: عادی‌سازی روابط، خوی تروریستی رژیم اشغالگر را بیشتر می‌کند.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی روز پنجشنبه در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: ابوظبی و تل آویو رسماً روابط خود را عادی می‌کنند.

از سوی دیگر، مقام‌های کاخ سفید اعلام کردند: این توافق در مکالمه‌ای تلفنی میان رییس جمهوری آمریکا، نخست وزیر اسرائیل و ولیعهد امارات متحده عربی حاصل شده است.

محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی نیز در توییتی نوشت: در پی تماس تلفنی با رییس جمهوری آمریکا و نخست وزیر اسرائیل، توافق شد تا اسرائیل الحاق اراضی فلسطینی را متوقف کند.

سران سعودی و امارات در سال‌های اخیر برای ارتباط با صهیونیست‌ها تلاش‌های زیادی کرده‌اند که با روی کار آمدن «دونالد ترامپ» در آمریکا در سال ۲۰۱۵ این روند سرعت بیشتری به خود گرفته است.

ریاض و ابوظبی به دنبال آن هستند که قبل از پایان یافتن دوره ریاست جمهوری ترامپ، به رابطه با اسراییل دست یابند، زیرا در اصل این رابطه، شخص ترامپ قرار دارد و معلوم نیست که وی دوباره به عنوان رییس جمهوری آمریکا انتخاب شود.

برچسب‌ها عبدالفتاح السیسی رژیم صهیونیستی امارات‌ متحده ‌عربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عبدالفتاح السیسی رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی عبدالفتاح السیسی رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی مقامات سریلانکا از رییس جمهور

دریافت 20 MB کد خبر 6087217

دیگر خبرها

  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس
  • بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • فیلم| استقبال رسمی مقامات سریلانکا از رییس جمهور
  • استقبال رسمی مقامات سریلانکا از رییس جمهور
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!