Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@04:11:02 GMT

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 13 آگوست 2020

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۷۵۵۷

آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا را هر شب در طرفداری مرور کنید.

مطابق رسم هرساله و با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، هرشب به مرور آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا می پردازیم. در این مطلب، به مرور آن دسته از اخبار نقل و انتقالات می پردازیم که توسط رسانه ها و روزنامه های معتبر منتشر شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا در تاریخ 13 آگوست 2020 به شرح ذیل است:

رسمی؛ بلیز ماتویدی به اینتر میامی پیوست

بلیز ماتویدی هافبک 33 ساله فرانسوی پس از سه فصل، از یوونتوس جدا شد و اکنون راهی اینتر میامی در  MLS شده است.

رسمی؛ لوییس بینکس به بولونیا پیوست

مونترال ایمپکت اعلام کرد لوییس بینکس، مدافع انگلیسی و 18 ساله که محصول آکادمی های تاتنهام بوده را به بولونیا فروخته اما او قادر است تا انتهای سال 2020 میلادی به صورت قرضی در این تیم کانادایی باقی بماند.

رسمی؛ کودی درامه به لیدز یونایتد پیوست

کودی درامه مدافع 18 ساله باشگاه فولام با امضای قراردادی راهی لیدز یونایتد شد.

رسمی؛ ران روبرت تسیلر به کلن پیوست

ران روبرت تسیلر دروازه بان باشگاه هانوفر که به همراه آلمان قهرمان جام جهانی 2014 شد، به کلن پیوست.

رسمی؛ آلبین آیتی به سلتیک پیوست

آلبین آیتی مهاجم وست هم با امضای قراردادی به صورت رسمی راهی سلتیک شد.

رسمی؛ کریم بلعربی قراردادش را با بایرلورکوزن تمدید کرد

کریم بلعربی وینگر 30 ساله بایرلورکوزن همچنان به فعالیتش در این باشگاه ادامه خواهد داد و قرارداد جدیدی امضا کرد که به موجب آن تا سال 2023 در بایرلورکوزن خواهد ماند.

غیر رسمی؛ یان فرتونگن به بنفیکا پیوست

به نقل از اسکای و فابریتزیو رومانو، یان فرتونگن مدافع میانی فصل گذشته تاتنهام با بنفیکا برای پیوستن به پرافتخارترین باشگاه پرتغالی به توافق رسیده است.

میلان در پی معاوضه لوکاس پاکتا و نیکولا میلنکوویچ

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، نیکولا میلنکوویچ مدافع 22 ساله فیورنتینا در صدر لیست خرید میلان قرار گرفته است. فلورانس برای فروش ستاره جوان خود 40 میلیون یورو می خواهد اما اصرار میلنکوویچ برای ترک باشگاه و اینکه تنها دو سال از قرارداد این بازیکن باقی مانده، احتمالا باعث خواهد شد فیورنتینا مبلغ درخواستی اش را کاهش بدهد. همچنین میلان می خواهد با وارد کردن لوکاس پاکتا به معامله، مبلغ انتقال را به پایین ترین حد برساند.

علاقه اینتر به ویتالی میکولنکو

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، ویتالی میکولنکو مدافع چپ دیناموکیف یکی از گزینه های اینتر برای تقویت سمت چپ است هرچند به نظر می رسد امرسون پالمیری از چلسی هدف اصلی خواهد بود.

لیورپول اولین پیشنهادش را برای جذب تیاگو آلکانتارا تقدیم بایرن مونیخ کرد

لیورپول قصد دارد تیاگو آلکانتارا هافبک 29 ساله بایرن مونیخ را جذب کند و اولین تماس ها را با سران قهرمان بوندسلیگا برقرار کرده است. کریسیتن فالک و فابریتزیو رومانو از مذاکرات لیورپول با بایرن مونیخ بر سر خرید این هافبک اسپانیایی خبر دادند، اما اسکای و لیورپول اکو اخبار منتشره را تکذیب کردند.

یوونتوس علاقه ای به جذب داوید سیلوا ندارد

به نقل از رومئو آگرستی، داوید سیلوا هافبک 34 ساله و اسپانیایی پس از ده سال منچسترسیتی را ترک می کند، اما او در برنامه بیانکونری جایی ندارد و یوونتوس قصد خرید این بازیکن باتجربه را ندارد.

لیل پیشنهاد اورتون برای جذب گابریل ماگالاش را رد کرده است

گابریل ماگالاش، مدافع 22 ساله و برزیلی باشگاه لیل فقط در صورت جدایی کالیدو کولیبالی از ناپولی به این تیم می پیوندد. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، ناپولی گابریل ماگالاش را رزرو کرده و با لیل برای او به توافق ضمنی رسیده است. روز گذشته اورتون پیشنهادی 20 میلیون یورویی به لیل ارائه کرد اما باشگاه فرانسوی توافق ضمنی را محترم شمرد و این پیشنهاد را رد کرد.

ویلیان به زودی قراردادش را با آرسنال امضا می کند

ویلیان وینگر 32 ساله سابق باشگاه چلسی پس از 7 سال از این باشگاه جدا شد و اکنون می تواند به صورت آزاد به آرسنال بپیوندد. به نقل از اسکای، ویلیان ظرف 48 ساعت آتی بازیکن آرسنال خواهد بود و قراردادش را با این باشگاه امضا خواهد کرد.

شایعه مذاکره آرسنال با ژوئلسون فرناندز حقیقت ندارد

ژوئلسون فرناندز مهاجم 17 ساله باشگاه اسپورتینگ لیسبون به آرسنال لینک شده است، اما این موضوع توسط کیا جورابچیان مدیر برنامه این بازیکن تکذیب شد.

گونزالو هیگواین و سامی خدیرا از یوونتوس جدا می شوند

به نقل از رومئو آگریستی، یوونتوس تمرکز خود را به جدایی گونزالو هیگواین و سامی خدیرا گذاشته است و هر دو در آستانه خروج از این تیم هستند.

بروسیا مونشن گلادباخ در پی جذب والنتینو لاتسارو

به نقل از اسکای ایتالیا و بیلد، والنتینو لاتسارو، وینگر اتریشی باشگاه اینتر به نظر می رسد به لیگ آلمان باز خواهد گشت چراکه علاقه مونشن گلادباخ جدی است.

سمپدوریا علاقه مند به جذب مجید حسینی

به نقل از Genova24T، مجید حسینی مدافع ملی پوش کشورمان یکی از اهداف تابستانی سمپدوریا در فصل نقل و انتقالات است.

مسوت اوزیل در آرسنال می ماند

مسوت اوزیل در راستای پایان دادن به شایعات گفته است که تا پایان قراردادش در تابستان آینده در آرسنال می ماند. 

لینک شدن کریستیانو رونالدو به بارسلونا و تکذیب این موضوع توسط اطرافیان وی

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، پس از سپری کردن فصلی فوق العاده در تعطیلات به سر می برد. مطابق ادعای گیم بالاگه، کریستیانو رونالدو به بارسلونا پیشنهاد شده است. اما در ادامه نشریه آاس گفت نزدیکان کریستیانو رونالدو شایعات تماس یوونتوس با بارسلونا برای انتقال این بازیکن به نیوکمپ را تکذیب کرده اند.

سرخیو رگیلون در آستانه امضای قرارداد با ناپولی

سرخیو رگیلون، فولبک 23 ساله و اسپانیایی باشگاه رئال مادرید که در حال حاضر به صورت قرضی در سویا حضور دارد، مورد توجه باشگاه های مطرح اروپایی قرار گرفته است. به نقل از اسکای ایتالیا، ناپولی یک گام رو به جلوی دیگر برای جذب سرخیو رگیلون برداشته است و بر سر دستمزد هفتگی با این فولبک اسپانیایی به توافق رسیده است.

هیچ پیشرفتی در روند مذاکرات بر سر معاوضه آمادو دیاوارا و لوکاس توریرا حاصل نشده است

به نقل از فابریتزیو رومانو، احتمال معاوضه لوکاس توریرا و آمادو دیاوارا وجود دارد اما هنوز سران دو باشگاه آرسنال و آاس رم به توافقی در این زمینه نرسیده اند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو نقل از اسکای نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟

به گزارش خبرگزار خبرآنلاین، مهدی قایدی فصل کاملاً موفقی را سپری کرده است. او جدا از موفقیت در عرصه باشگاهی، در جام ملت‌های آسیا با تیم ملی هم نمایش مطلوبی ارائه کرد و تنها ایرانی‌ بود که توانست در تیم منتخب قطر ۲۰۲۳ قرار بگیرد. از اواخر اسفند شایعاتی پیرامون جدایی قایدی از فوتبال امارات و پیوستن او به تیم‌های اروپایی مطرح شده است و حتی یکی از مجریان مشهور اماراتی نیز حدوداً دو ماه قبل مدعی شد مهدی از فوتبال بلژیک و پرتغال پیشنهاد دارد.

بنابر روایت خبر ورزشی، در همین رابطه شنیده‌ها حکایت از آن دارد که هلندی‌ها نیز به دنبال جذب ملی‌پوش استقلالی هستند و هیچ بعید نیست قضیه در خرداد ماه حالت رسمی و جدی به خودش بگیرد. اتفاقی که اگر رخ بدهد و البته علیرضا جهانبخش نیز فصل آینده در هلند باقی بماند موجب خواهد شد ملی‌پوش پرسابقه کشورمان در سرزمین گل‌ها از تنهایی خارج شود. البته با توجه به اینکه مهدی قایدی عضو رسمی باشگاه شباب الاهلی بوده و به صورت قرضی در اتحاد کلبا فوتبال بازی می‌کند، اگر داستان پیشنهادات اروپایی رسمی شود، آنگاه متقاضیان این بازیکن باید با باشگاه الاهلی وارد مذاکره شوند و اگر چنین اتفاقی هم رخ ندهد، مهدی باید به این باشگاه بازگردد مگر اینکه اتحاد کلبا برای در اختیار داشتن و حفظ کردن ملی پوش ایرانی پیشنهاد جدیدی ارائه کند.

با توجه به درخشش قایدی، حتی اگر اروپایی‌ها هم او را نخواهند ،قطعاً خود الاهلی برنامه ویژه‌ای برای این بازیکن در فصل آینده لیگ حرفه‌ای امارات مد نظر قرار می‌دهد و چنین مهره‌ای را از کف نخواهد داد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899546

دیگر خبرها

  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی