Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،کریم صادق زاده  عضو شورای شهر تبریز افزود: خبرنگاران وظایف سنگینی در جامعه دارند و کمک بزرگی به شورای شهر و شهرداری می‌کنند، چراکه خبرنگاران باید هر فسادی که منجر به تحت تاثیری شورای شهر و شهرداری شود را در سریع‌ترین زمان اطلاع دهد.

او با بیان اینکه بنده در هیچ برنامه شهرداری که برای خبرنگاران برگزار کرد، شرکت نکردم، توضیح داد:، زیرا در این مراسم عدالت رعایت نشده بود و همه خبرنگاران دعوت نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای شهر و شهرداری تبریز محل شخصی نیست

عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه شورای شهر تبریز و شهرداری محلی شخصی نیست، گفت: حتی بنده نسبت به آن بنر با نام خبرنگاران هم مخالف بودم، زیرا نام همه خبرنگاران در آن درج نشده است.

او افزود: شهرداری تبریز دارای ۱۳ هزار پرسنل است که ماهانه ۱۰۰ میلیارد تومان حقوق پرسنل پرداخت می‌کند که این حقوق‌ها را مردم پرداخت می‌کنند و باید برای یک ریال آن هم پاسخگو باشیم.

مدیران شهرداری انگیزه‌ای برا رفع مشکلات شهروندان ندارند/مدیران کار نابلد خلع شوند

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز، متذکر شد: شاهد پیگیری نامه‌های ارجاع شده به شهردار تبریز هستیم، اما در بدنه شهرداری و مدیران شهرداری انگیزه‌ای برای رفع مشکلات شهروندان وجود ندارد.

انتقاد از تاخیر در بهره‌برداری از پروژه مقبرة‌الشعرا و پارک بزرگ تبریز

صادقزاده  به لزوم ایجاد دوباره اعتماد مردم به شهرداری و شورا، یادآور شد: مردم هزینه را پرداخت می‌کنند و در مقابل باید اثرات آن را ببینند و باید پروژه‌ای که شروع می‌شود، بلافاصله به اتمام برسد نه اینکه مانند پروژه مقبرة‌الشعرا، پارک بزرگ تبریز هیچ پیشرفتی نداشته و هر روز بهره‌برداری آن را به تعویق بیاندازیم.

او خاطرنشان کرد: اخیرا اصفهان ۸۰ اتوبوس جدید و نو به ناوگان حمل و نقل عمومی خود افزوده است، ولی جای سوال است که چرا ما نمی‌توانیم چنین کاری را انجام دهیم.

سخنگوی شورای شهر تبریز، بیان داشت: در سال‌های اخیر تبریز از باغ شهر به بتن شهر تبدیل شد و همیشه هم عوارض از مردم گرفته می‌شود، ولی اثرات آنچنانی دیده نشده است.

عملکرد صفر تبریز در جذب سرمایه‌گذاری

صادقزاده  با بیان اینکه قطعا هر مدیری نقاط قوت و ضعفی دارد، افزود: آقای شهردار باید اگر مدیر ضعیفی داشت، آن را تغییر دهد و تعارفی از این بابت با هیچ کسی نداشته باشد، چراکه جای تاسف است که ۲۰ پروژه سرمایه‌گذاری در اصفهان افتتاح شود، ولی تبریز در این زمینه صفر باشد.

اوضمن انتقاد از عملکرد مدیریت سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز با بیان اینکه وضعیت سرمایه‌گذاری در تبریز قابل قبول نیست، گفت: وضعیت به‌گونه‌ای شده که انگار مدیریتی به نام سرمایه‌گذاری در شهرداری وجود ندارد.

اودر خصوص حواشی ایجاد شده در خصوص سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا خانه باقرخان را می‌شناسید، ابراز کرد: من می‌توانستم به آن خبرنگار بگویم که الان کار دارم و ۱۰ دقیقه بعد بیایید، ولی صداقت کلام خود را نشان دادم.

سخنگوی شورای شهر تبریز  اذعان داشت: شهرداری تبریز به مدیران کارآمد و صادق نیاز دارد و آن‌ها هم باید کار‌های عمرانی انجام دهند.

کرونا نباید بهانه تبدیل وضعیت کارگران شهرداری تبریز شود

صادق‌زاده اضافه کرد: وزارت کشور بخشنامه ساماندهی وضعیت پرسنلی در شهرداری‌ها را ابلاغ کرده که متاسفانه به سمت فراموشی حرکت کرده‌اند.

او  گفت: شهرداری به‌عنوان پیمانکاری بزرگ در شهر که ۱۳ هزار نفر در ادارات و سازمان‌های آن مشغول به کار هستند لازم است، وضعیت شغلی کارکنان آن مشخص و شفاف شود که انتظار داریم نمایندگان در این زمینه اقدامات مناسبی انجام دهند.

او یادآور شد: وظیفه ما ایجاد آسایش بیشتر برای شهروندان، کارمندان و کارگران شهرداری است که تبدیل وضعیت یکی از آن‌ها و آن هم توام با عدالت اجتماعی باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تبریز خبرنگاری شورای شهر و شهرداری شورای شهر تبریز شهرداری تبریز سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره این شرکت با اعلام این خبر گفت برای نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی امیرکبیر در دستور کار قرار گرفت تا با اجرای این کار بزرگ و بی نظیر، کمک شایانی به ارتقای سطح شغلی این عزیزان شده باشد.
سعید صادقی با اشاره به انجام مراحل پایانی این فرایند خاطرنشان کرد تا کنون قرارداد ۷۵۰ نفر از کارکنان به صورت مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر منعقد شده است و امیدواریم تا پایان خرداد ماه و یک ماه زودتر از موعد مقرر مراحل اداری و جذب نفرات باقیمانده نیز پایان پذیرد که با این احتساب در مجموع بالغ بر ۱۲۰۰ نفر از این موضوع منتفع خواهند شد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال گذشته پیرامون تبدیل وضعیت قرارداد ایثارگران یادآور شد: در سال۱۴۰۲ تبدیل وضعیت کلیه ایثارگران شاغل در این شرکت در راستای دستورالعمل بند «و» تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور صورت پذیرفت که امیرکبیر به عنوان اولین شرکت اقدام به این کار نمود.

صادقی در ادامه تصریح کرد با اجرای این پروسه طیف گسترده ای از کارکنان شاغل در بخشهای فنی و مهندسی بسته بندی و بارگیری و همچنین نیروهای خدماتی مشمول تبدیل وضعیت خواهند شد و این خبر خوش می تواند در
انگیزه کاری کارکنان تاثیر بسزایی داشته باشد.
شایان ذکر است شرکت پتروشیمی امیرکبیر تولیدکننده متنوع ترین محصولات پلیمری شامل پلی اتیلن سنگین پلی اتیلن سبک و پلی اتیلن سبک خطی در سطح کشور است که با ارائه محصولات خود در بازارهای داخلی و خارجی، جایگاه مهمی در صنعت پتروشیمی ایران را داراست.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902967

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • وضعیت بودجه و عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز