Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علیپور گفت: با توجه به اینکه مبلغین و مبلغات در کنار هیئات مذهبی در صف اول جبهه‌ انقلاب اسلامی هستند، باید برای بهتر برگزار شدن این مراسمات تلاش مضاعف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سعید علیپور» شامگاه (پنجشنبه ۲۳ مرداد) در نشست تعالی راهبران گام دوم انقلاب-شبکه تبلیغی، با بیان اینکه ائمه جماعات باید امام تحول باشند اظهار کرد: ائمه جماعات باید با راهبری آحاد مردم توسط دین جامعه‌ساز، مقدمه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک با اشاره به اینکه مراسمات عزاداری سیدالشهدا (ع) با نظم بیشتر و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند افزود: با توجه به اینکه مبلغین و مبلغات در کنار هیئات مذهبی در صف اول جبهه‌ انقلاب اسلامی هستند، باید برای بهتر برگزار شدن این مراسمات تلاش مضاعف کنند.

 

وی اذعان داشت: در همین ارتباط، اقداماتی قبل از محرم در محورهای هماهنگی، اقناع و اطلاع‌رسانی نسبت به شرایط خاص حاکم بر مراسم سال جاری برای گروه‌های هدف صورت گرفته است.

 

حجت‌الاسلام علیپور تصریح کرد: کارگروه‌های مراسمات عزاداری شامل کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا و عضویت دستگاه‌های ذیربط فرهنگی، حوزوی، شورای هیئات، کانون مداحان، نیروی انتظامی، دادستانی، شبکه بهداشت و درمان، سازمان بسیج، ادارات آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما و سایر دستگاه‌های مرتبط تشکیل شده است و کیفیت مراسمات عزاداری را رصد می‌کنند.

 

وی با اشاره به کمک‌های مومنانه مردم و تولید ماسک توسط هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی و نیروهای مردمی شهرستان اندیمشک عنوان کرد: در تلاش هستیم تا دوباره کارگاه‌های تولید ماسک را احیا کرده و بخشی از ماسک‌های مورد نیاز هیئات را فراهم کنیم.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به ارائه برخی از نکات مربوطه پرداخت و خاطر نشان کرد: پیشنهاد می‌شود با اطلاع‌رسانی قبلی به عزاداران، زمینه جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات مردمی در قالب طرح «نذر سلامت عزاداران و بیماران کرونایی» فراهم شود و پس از دریافت نذورات (مالی و مواد غذایی)، اقلام بهداشتی و یا غذایی تهیه و توزیع آنها در بین نیازمندان صورت گیرد.

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا کمک به محرومان محرم هیئات مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک رضازاده در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رویکرد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان، رویکرد مطلوب و شایسته نهاد عزت آفرین کمیته امداد است و باید با اشتغال و تولید ثروت وابستگی‌ها را به این نهاد کاهش داد.

وی افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی را با نگاه توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف کمیته امداد شاهد بودیم که امسال نیز با نگاهی از سر خیرخواهی، باید موانع و مشکلات را رفع و به اشتغال فراگیر مددجویان و پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل کمر همت بست.

رضازاده گفت: در شان نظام اسلامی نیست که هر سال بر تعداد جمعیت تحت حمایت خود بیفزاییم بلکه بهتر است با راهکارهای منطقی و درست در حذف فقر از چرخه زندگی مردم همت کنیم.

منتخب مردم مشگین‌شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی بیان کرد: عمده مطالبات مردم، امروز در مباحث اقتصادی و معیشتی خلاصه می‌شود و بهتر است با کنار گذاشتن روش‌های غلط گذشته سیاست بهبود معیشت مردم را با حفظ شان و عزت آنها مورد توجه و تمرکز قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در کنار بانک‌های عامل در صدور مجوزهای اشتغال و کارآفرینی، باید تسهیل‌گری کرد تا موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف و به بهبود معیشت مردم به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر کمک کنیم.

کد خبر 6088840

دیگر خبرها

  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی