Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@08:31:39 GMT

مقایسه خودرو برلیانس C3 کراس و بورگوارد BX7

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۷۶۴۸

مقایسه خودرو برلیانس C3 کراس و بورگوارد BX7

خبرگزاری میزان- در این مطلب به مقایسه و بررسی مشخصات فنی برلیانس C3 کراس و بورگوارد BX7 خواهیم پرداخت. تاریخ انتشار: 23:30 - 23 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۴۷۲ خبرگزاری میزان - در این مطلب به مقایسه و بررسی مشخصات فنی برلیانس C۳ کراس و بورگوارد BX۷ خواهیم پرداخت.

خودرو برلیانس C ۳ کراس و بورگوارد BX ۷ به ترتیب ساخت کشور چین و آلمان هستند  و با موتور ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ ارائه می‌شود، حجم موتور این دو خودرو به ترتیب ۱۶۵۴ سی سی و ۱۹۸۱ سی سی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قدرت خودرو آلمانی بورگوارد BX۷ به ۲۲۴ اسب بخار می‌رسد که این رقم در خودرو برلیانس حداکثر ۱۱۴ اسب بخار است.

از ویژگی‌های دیگر خودرو بورگوارد BX۷ می‌توان به  فرمان برقی – رینگ ۱۸ اینچی – چراغ‌های زنون – چراغ مخصوص روز – چراغ کمکی در هنگام پیچیدن – سقف پانوراما – سنسور باران – آینه‌های برقی جمع شونده – حافظه آینه‌های بیرونی – روکش چرمی صندلی‌ها و فرمان – حافظه صندلی – ماساژور صندلی – تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو – ۴ گرمکن – دوربین ۳۶۰ درجه – سنسور پارک جلو و عقب – ورود بدون کلید – استارت دکمه‌ای – کروز کنترل – کنترل باد لاستیک‌ها TPMS – کنترل سرعت در سربالایی HAC – کنترل حرکت در سراشیبی HDC اشاره کرد. بیشتر بخوانید: مقایسه خودرو سوزوکی ویتارا اتوماتیک ۲۴۰۰ و کیا سورنتو

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی قیمت خودرو کراس و بورگوارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز قایدی به استقلال

بر اساس اعلام یک منبع موثق، مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است این در حالی است که قایدی در عضویت باشگاه شباب الاهلی امارات است و به طور قرضی در تیم الاتحاد کلبا بازی می کند اما این احتمال دارد تا با توجه به حضور مالکان جدید در باشگاه استقلال آنها بتوانند مهاجم محبوب هواداران را بار دیگر به استقلال بیاورند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • چراغ سبز قایدی به استقلال
  • شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن غوغا به پا کرد! /عکس
  • شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه پکن غوغا به پا کرد! /عکس
  • خودرو سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • نشان نقره کراس کانتری نوجوانان کشور برای رکابزن نهاوندی
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود