Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، فوتبال ۱۲۰ مورخ  ۲۳ مرداد  ۹۹، گفت‌وگوی تصویری با «جان چمپیون» گزارشگر معروف انگلیسی داشته است.

این گزارشگر انگلیسی در این گفت‌وگو درباره لحظات خاطره انگیز گزارش بازی ایران و آمریکا صحبت کرد. 

 

 

بیشتر بخوانید

روایتی عجیب از خیانت‌های راه یافته به دنیای فوتبال + فیلم

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه فوتبال 120 فوتبال اروپا دنیای فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد سازمان‌های مردم نهاد از رویکرد کمیته حقیقت یاب

سازمان‌های مردم نهاد ایرانی در بیانیه‌ای از رویکرد متناقض کمیته حقیقت یاب سازمان ملل در قبال ایران انتقاد کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، بیانیه سازمان‌های مردم نهاد ایرانی در پنجاه و پنجمین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو در صحن علنی شورا قرائت شد.

در این بیانیه انتقادهایی به گزارش کمیته حقیقت یاب سازمان ملل وارد شده و از رویکرد متناقض این کمیته انتقاد کردند.

متن بیانیه سازمان‌های مردم نهاد ایرانی به شرح زیر است:

اعضای هیئت حقیقت یاب 

گزارش تقدیمی شما به شورای حقوق بشر را ملاحظه کردیم. در این گزارش، به مسئله مسمویت دانش آموزان اشاره کرده‌اید، از شما بعنوان حقوقدان سوال دارم آیا اثبات فرضیه مسمویت، نیازمند تایید کارشناسان حوزه سم شناسی بر مبنای ارائه نمونه برداشته شده نیست؟ ادعای مسمویت بر اساس رویه آزمایشگاهی مطرح شده است؟ 

در ملاقات با شما پیش از ارائه گزارش شفاهی در اجلاس 53، گزارشی از تحقیقات انجام شده به درخواست سمن‌ها و با همکاری مرکز مشاوره آموزش و پرورش تقدیم شد که یافته آن دال بر این بود که  واکنش دانش آموزان بیشتر منبع روانی داشته است. بلافاصله پس از شروع روایت‌های مسمومیت در مدارس دختران، تحقیقات میدانی در 90 درصد مدارسی که شایعه مسمویت رخ داده کرد. بر اساس روش‌های متداول روانشناسی، فرم‌هایی ویژه دانش آموزان و والدین طراحی شد و بر اساس استانداردهای روز، از آن‌ها مصاحبه به عمل آمد. موجب امتنان خواهد بود چنانچه مستندات حتی یک مورد از مسمویت را یافته‌اید گزاش نمایید.

اعضای محترم

پس از ناکامی سناریوها و هزینه‌های هنگفت برای تهدید صلح و امنیت داخلی، در ادامه پروژه مسمویت دانش آموزان کلید خورد تا پازل عملیات روانی با هدف ارائه تصویری خلاف واقع از وضعیت حقوق دختران و زنان تکمیل شود. این در حالی است که براساس گزارشات بین المللی، جمهوری اسلامی ایران حائز رتبه بالا در سواد دانش آموزان دختر و پسر و بانوان تحصیل کرده است. عدم اشاره شما به نتایج تحقیقات انجام شده، آیا به معنای ادامه راه گزارشگر ویژه و عدم توجه متناسب به گزارشات دریافتی نیست؟

آقای گزارشگر ویژه 

خرسندیم که علی‌رغم عدم تمایل شما برای تعامل با سمن‌های ایرانی، فرصتی هفته گذشته در کافه سازمان ملل فراهم شد تا گفتگویی داشته باشیم. آقای گزارشگر، اظهار داشتید علاقه وافر شما به مردم ایران، شما را وا داشت که داوطلب این ماموریت شوید تا در راستای بهبود وضعیت ما گام بردارید. لیکن بیشتر تمایل داشتید به هر دلیلی، در مورد مسئله حق بر حجاب و اعدام قاچاقچیان فعالیت کنید تا در مورد چالش‌های جدی که به واسطه تحریم بر ما مترتب شده است.

آقای گزارشگر، در پاسخ به اینکه چرا با توجه علاقه وافر به مردم ایران، به مبحث تاثیر تحریم اشاره نکردید، درملاقات فرمودید که این مسئله، گزارشگر ویژه تخصصی خود را دارد، سوال این است. پیش از انتصاب ایشان چرا نپرداختید و سوال دوم اینکه چرا در موضوع اعدام و خشونت علیه زنان که گزارشگر ویژه خود را دارد شما مجدانه، ابراز نگرانی کردید؟

البته که فرمودید ایمیل شما دچار مشکل شده و امکان پاسخگویی به مکاتبات ما و درج مستندات ما در گزارشاتتان را نداشتید، اما کاش بفرمایید گروه‌های مخالف، چگونه حضور شما را در پنل هفته گذشته هماهنگ کردند؟

در پایان ضمن ابراز خرسندی از پایان دوره شش ساله، از شما می‌خواهیم برای اعلام بی طرفی، پس از این دوره، لطفاً نامزد گزارشگر ویژه حق آزادی مذهب شوید و در خصوص نقض حقوق مسلمانان در کشورهای اروپایی ابراز نگرانی کنید.

سازوکارهای نظارتی بر حقوق بشر ایران سیاسی استکنعانی: مدعیان دموکراسی و حقوق بشر دیکتاتور وار عمل کردند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی رهبر انقلاب با دو دختر خردسال حافظ کل قرآن برنامه محفل
  • فردوسی‌پور از صداوسیما بازنشسته شد
  • عکس‌| مجری و گزارشگر معروف شبکه ۳ در کانادا
  • انتقاد سازمان‌های مردم نهاد از رویکرد کمیته حقیقت یاب
  • عکسی از گزارشگر معروف شبکه ۳ در کانادا
  • (عکس) مجری و گزارشگر معروف شبکه ۳ در کانادا
  • مجری و گزارشگر معروف شبکه سه در کانادا (عکس)
  • لرد فوتبال اروپا، گزارشگر و بازیگر شد!
  • سرهنگ علیفر گزارشگر کشتی شد
  • (ویدئو) پخش آواز استاد بنان در کنسرت گروه معروف راک انگلیسی