Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوستون سلتیکس حالا برای مصاف با فیلادلفیا سونی سیکسرز در مرحله اول پلی آف آماده می شود.

بوستون سلتیکس (48-24) در آخرین بازی از فصل عادی خود، بدون ستارگانش با نتیجه 90-96 برابر واشینگتن ویزاردز (25-47) شکست خورد.

تامس برایانت برای واشینگتن ویزاردز 26 امتیاز و 9 ریباند کسب کرد تا این تیم پس از هفت شکست پیاپی، تنها پیروزی خود از زمان شروع مجدد مسابقات در حباب NBA را برابر بوستون سلتیکس کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تروی براون جونیور نیز با 17 امتیاز و 8 ریباند دومین بازیکن موثر ترکیب ویزاردز بود. ویزاردز در حالی از رسیدن به مرحله پلی آف کنفرانس شرق NBA بازمی ماند که این تیم بازیکنان مهمش از جمله بردلی بیل، دیویس برتنز و جان وال را در حباب در اختیار نداشت.

به گزارش طرفداری، روی هاچیمورا در این مسابقه به علت درد عضلانی واشینگتن را همراهی نکرد. بوستون سلتیکس که باید در اولین مرحله پلی آف به مصاف فیلادلفیا سونی سیکسرز برود، به تمام استارترهای خود در این مسابقه استراحت داده بود. جوانته گرین، بازیکن سال اولی سبزها در این دیدار با کسب 23 امتیاز بهترین بازیکن تیمش بود و بهترین عملکرد فصل خود را نیز ثبت کرد. سم اوژلی نیز با 13 امتیاز و 8 ریباند به کار خود در این دیدار پایان داد.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع بوستون سلتیکس 21 30 26 13 90 واشینگتن ویزاردز 26 30 22 18 96 آمار بازی تیم پرتاب منطقه‌ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ‌ربایی ترن اور بوستون سلتیکس 39.8% 22.9%

85.7%

51 22 7 8 18 واشینگتن ویزاردز 38.6% 38.5% 75.0% 56 22 6 11 18 روند بازی

بهترین بازیکنان دو تیم

خلاصه بازی  به زودی... بیشتر بخوانید: هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو! بسکتبال NBA | تمام حالات ممکن برای کسب آخرین سهمیه پلی آف کنفرانس غرب بسکتبال NBA | نامزدهای بهترین های فصل 2019/20 اعلام شدند بسکتبال NBA | بازی های پلی آف فصل 2019/20 مشخص شدند؛ رویارویی راسل وستبروک و کریس پال مقابل تیم های سابق شان لس آنجلس لیکرز 122-136 ساکرامنتو کینگر / لیک شو فصل عادی را با شکست تمام کرد راسل وستبروک اولین بازی هیوستون راکتس در پلی آف NBA را از دست داد مصدومیت راجان راندو بهبود یافته و این بازیکن لس آنجلس لیکرز را در پلی آف NBA همراهی خواهد کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: واشینگتن ویزاردز بوستون سلتیکس پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئوی بایدن با موضوع جنگ ستارگان واکنش‌برانگیز شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورود عجیب و خنده‌دار بازیکن تعویضی به زمین بازی / فیلم
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • ویدئوی بایدن با موضوع جنگ ستارگان واکنش‌برانگیز شد
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان