Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صادق کریمی کیا، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص شناسایی دانش آموزان مناطق محروم و خریداری تبلت برای این دست از دانش آموزان توضیحاتی ارائه کرد.

او با برشمردن این نکته که خوزستان تنها استانی است که با خرید این تعداد از تبلت وارد فاز حمایت از دانش آموزان مناطق محروم شده است، افزود: تاکید ما تهیه ۳ هزار تبلت بدون کم و کاست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی کیا با بیان اینکه تقریبا تهیه و تامین اعتبار انجام شده است، اظهار داشت: با همکاری مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان از ۴۰ ناحیه آموزش و پرورش استان، اطلاعات اولیه دانش آموزانی که بنا بر محرومیت نتوانسته بودند از شبکه شاد استفاده نمایند، کسب گردیده و شیوه نامه‌هایی تهیه شده تا بتوان تبلت‌های خریداری شده را به دست آن‌ها رساند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان بیان کرد: اما مهم‌ترین مسئله، توزیع تبلت‌ها است که ما در پی عدالت توزیعی هستیم تا دستگاه‌ها به دست افراد مستحق و نیازمند برسند و ملاک‌هایی نیز مانند معدل دانش آموزان، منطقه محروم، ضریب محرومیت مدرسه و سرانه دانش آموزی که برخی از شهرستان‌ها دارا هستند، در نظر گرفته خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به این مسئله که تعداد شناساسیی افراد اولیه محروم، بیش از آمار کنونی است، ادامه داد: اما توجه می‌شود تا این تبلت‌ها به نیازمند‌ترین افراد اعطا شود.

محمد صادق کریمی نیا در خصوص وجود مشکلات اینترنت در مناطق محروم و کمتر برخوردار اظهار کرد: ۲ ماه پیش نیز در جلسه آموزش و پرورش استان خوزستان با مجموعه مخابرات مصوباتی گذرانده شد تا در مکان‌هایی که ضعف شبکه وجود دارد برطرف شود.

پیشتر استانداری خوزستان از تهیه و توزیع ۳ هزار تبلت برای دانش آموزان خوزستان و پخش این دستگاه‌ها میان محصلان مناطق محروم که نتوانستند از شبکه شاد استفاده نمایند، اطلاع داده بود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی مناطق محروم آموزش و پرورش خوزستان دانش آموزان مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب بیان کرد: معدل امتحانات نهایی پایه دهم تا دوازدهم بر ارتقای شاخص آموزش و پرورش استان و رتبه کنکور دانش‌آموزان اثرگذار است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به هفته بزرگداشت مقام معلم (هشتم تا چهاردهم اردیبهشت) اظهار کرد: این مناسبت فرصتی است که از زحمات معلمان و اساتید قدردانی شود و معلمان نمونه کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

حسینی محراب اظهار کرد: برای ارتقای کیفیت علمی و آموزشی دانش‌آموزان ضرورت دارد تا از فناوری‌های ارتباطی جدید از جمله برنامه شاد استفاده شود.

وی درباره کمبود‌ها در برخی مدارس استثنایی استان خوزستان افزود: به منظور اجرای عدالت آموزشی این‌کمبود‌ها باید برای دانش‌آموزان استثنایی رفع شود.

جمعیت دانش‌آموزی خوزستان یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر است.

دیگر خبرها

  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • فلوراید تراپی بیش از ۷۶ هزار نفر از دانش آموزان روستایی خوزستان
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • دانش آموزان روستایی خوزستان فلوراید تراپی شدند