Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@17:47:34 GMT

رهبر کره شمالی با پذیرش کمک های خارجی مخالفت کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۸۵۷۷

رهبر کره شمالی با پذیرش کمک های خارجی مخالفت کرد

به گزارش ایرنا از تلویزیون یونهاپ کره جنوبی، کیم روز جمعه در نشست سیاسی حزب کارگران کره شمالی در پیونگ یانگ که با هدف بررسی خسارت سیل اخیر و نحوه کمک رسانی به آن برگزار شد افزود: با وخیم تر شدن اوضاع ویروس کرونا در سراسر جهان، ضمن بکارگیری اقدامات سفت و سخت برای جلوگیری از شیوع کرونا، نباید اجازه داد هیچگونه کمک خارجی وارد کشور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر لزوم احیا و بازسازی مناطق سیل زده با توجه به نیاز ساکنان و به گونه ای که بتواند در آینده از خسارت ناشی از هرگونه سیل یا فاجعه طبیعی جلوگیری کند افزود: نمی تواند اجازه دهد همزمان با هفتاد و پنجمین سالگرد حزب کارگران، مردم کشورش به دلیل جاری شدن سیل در خیابان ها آواره شوند.

بر اساس گزارش خبرگزاری کره شمالی، سیل اخیر در مجموع به ۴۰ هزار هکتار از مزارع برنج این کشور خسارت وارد کرده است در حالی که حدود ۱۷ هزار خانه و حدود ۶۳۰ ساختمان عمومی در سراسر کشور نیز به شدت تخریب یا ویران شده اند بسیاری از راه ها، پل ها و راه آهن ها نیز آسیب دیده اند.

رسانه های کره جنوبی روز گذشته به نقل از پژوهشکده شمال ۳۸ آمریکا مدعی شدند که سیل اخیر کره شمالی به راکتور هسته ای یانگ بیون در ۱۰۰ کیلومتری پیونگ یانگ آسیب رسانده است.

همچنین در نشست امروز حزب کارگران کره شمالی مصوب شد که قرنطینه شهر «کائه سونگ» که از ۴ مرداد به دلیل شناسایی یک مورد مشکوک به کرونا آغاز شد لغو شود.

خبرگزاری رسمی کره شمالی همچنین گزارش کرد که در این نشست  «کیم توک هون» معاون حزب کارگران کره شمالی به عنوان نخست وزیر جدید این کشور معرفی و جایگزین  «کیم جائه ریونگ» شد.

در نشست امروز همچنین  «ری بیونگ چول» که مسئولیت نظارت بر فعالیت های هسته ای و توسعه برنامه موشکی این کشور را به عهده دارد به عنوان عضو سیاسی کمیته مرکزی حزب کارگران منصوب شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا پیونگ یانگ سیل کیم جونگ اون پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پیونگ یانگ سیل کیم جونگ اون ویروس کرونا پیونگ یانگ سیل کیم جونگ اون حزب کارگران کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشلی یانگ: سبک مورینیو با فلسفه منچستریونایتد همخوانی نداشت

یانگ می‌گوید سبک بازی تیم تحت نظر مورینیو با فلسفه‌ سنتی منچستریونایتد همخوانی نداشته است؛ احساسی که بسیاری از هواداران و کارشناسان در طول دوران حضور او در این تیم، با آن موافق بودند. 

اشلی یانگ، بازیکن سابق منچستریونایتد، به تازگی در مورد تجربیات خود زیر نظر مربی ژوزه مورینیو صحبت کرده است. او دوران مورینیو در این باشگاه را «ناامید کننده» توصیف کرد.

طرفداری | به گزارش سایت گل، یانگ که مهمان برنامه‌ Monday Night Football شبکه اسکای اسپورت بود، در مورد دوران حضور مورینیو در اولدترافورد (از تابستان ۲۰۱۶ تا دسامبر ۲۰۱۸) صحبت کرد. او اعتراف کرد که با وجود خوشحالی اولیه از آمدن مورینیو، عملکرد تیم در زمین با انتظارات، به خصوص در زمینه‌ سبک بازی مد نظر این مربی پرتغالی، فاصله داشت.

یانگ در این باره گفت:

فکر می‌کنم همه از آمدن ژوزه خیلی هیجان‌زده بودند. با دیدن کارنامه‌ او در طول دوران حرفه‌ای‌اش، به نظر می‌رسید این انتصابی است که می‌بایست سال‌ها زودتر انجام می‌شد. اما باید بگویم که نتایج نهایی کمی ناامیدکننده بود. از روزهای حضور در چلسی با سبک بازی مورینیو آشنا بودیم، بعد او به رئال مادرید رفت و سپس برگشته بود. ما می‌دیدیم که او چه نوع فوتبالی ارائه می‌کند. به نظر من، این سبکی نبود که با فلسفه‌ منچستریونایتد همخوانی داشته باشد.

وقتی از یانگ پرسیده شد که آیا بازیکنان در مورد تاکتیک‌های مورینیو با هم صحبت می‌کردند، او پاسخ داد:

بله، قطعا. بازیکنان همیشه با هم حرف می‌زنند. حتی با وجود این صحبت‌ها، ما به عنوان بازیکن می‌توانستیم مسئولیت بیشتری برعهده بگیریم. به عقیده من، حواشی زیادی اطراف باشگاه وجود داشت و گاهی اوقات شرایط به گونه‌ای بود که بازیکنانی که زیر نظر رییس (سر الکس فرگوسن) به تیم آمده بودند، یا باید خود را وفق می‌دادند یا کنار می‌رفتند. دوره سختی بود و من فکر نمی‌کنم بازیکنان تمام تلاش خود را در آن دوران به کار می‌گرفتند.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • وقتی قصه «سِر» به سر رسید/ روایت رختکن غمگین شیاطین سرخ در مه ۲۰۱۳
  • پیام دوباره کیم جونگ اون به ولادیمیر پوتین
  • فرودگاه شهید بهشتی سالانه ظرفیت پذیرش ۲ میلیون مسافر را دارد
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • اشلی یانگ: سبک مورینیو با فلسفه منچستریونایتد همخوانی نداشت
  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه