Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@04:01:20 GMT

رقابت ۴۹۵ داوطلب مبتلا به کرونا در آزمون امسال

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۸۶۰۳

رقابت ۴۹۵ داوطلب مبتلا به کرونا در آزمون امسال

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، دومین روز رقابت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه علوم پزشکی به عنوان پنجمین آزمون کرونایی مرداد ماه، از صبح امروز جمعه ۲۴ مرداد در ۳۵ حوزه امتحانی آغاز شد و این آزمون در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

در کنکور کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ۱۳۹۹ تعداد ۸۱ هزار و ۷۱ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۹ هزار و ۱۰۲ نفر کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تعداد ۳۵ دانشگاه و ۶۱ حوزه امتحانی به عنوان برگزاری این آزمون در نظر گرفته شده و به این ترتیب تعداد حوزه‌های امتحانی نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد افزایش داشته است.

فرایند آزمون نوبت صبح از ساعت ۷:۳۰ صبح شروع می شود و آزمون راس ساعت ۹ صبح برگزار می شود. در نوبت عصر نیز فرایند برگزاری از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شده و آزمون راس ساعت ۱۶ برگزار می شود.

با اتمام فرصت دریافت کارت و تکمیل فرم خوداظهاری، داوطلبانی که طبق فرم خوداظهاری جزو داوطلبان مبتلا به ویروس کرونا بودند، شناسایی شدند و اسامی آنها برای انجام هماهنگی‌های لازم به کلیه دانشگاه‌های مجری آزمون ارسال شد.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی،از ورود داوطلبان فاقد کارت ورود به جلسه آزمون و کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه)، به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

طبق اعلام وزارت بهداشت، داوطلبان فقط مجاز هستند مداد، پاک کن، کارت شناسایی معتبر و ماسک (و فقط برای ۷ رشته مشخص شده ماشین حساب ساده) به همراه داشته باشند.

مدت زمان پاسخگویی به سئوالات در رشته آمار زیستی ۱۱۰ دقیقه، رشته مهندسی پزشکی بیوالکتریک ۱۲۰ دقیقه و بقیه رشته ها به مدت ۱۶۰ دقیقه است.

وزارت بهداشت اعلام کرده که بر اساس فرم های خود اظهاری که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی تکمیل کرده‌اند، تعداد ۴۹۵ داوطلب مبتلا به ویروس کرونا هستند.

بنابراین به منظور رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامتی کلیه داوطلبان، محل امتحان افرادی که مبتلا به بیماری کرونا هستند از سایر داوطلبان جدا شده و داوطلبان کرونایی در فضایی مجزا امتحان خواهند داد .

همچنین تاکید شده است که برای حفظ سلامتی، کلیه داوطلبان باید پس از اتمام آزمون تا زمان اعلام عوامل اجرایی آزمون ، همچنان در صندلی خود مستقر باشند تا مجوز خروج به تدریج و با رعایت فاصله اجتماعی، صادر شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین مدرس خیابانی کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا سنتکام استقلال بحرین خواجه عبدالله انصاری کنکور آزمون سراسری ویروس کرونا داوطلبان ابتلا به کرونا حسین مدرس خیابانی کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا سنتکام استقلال بحرین خواجه عبدالله انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستان سمنان توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با حضور ۱۶۷۸ داوطلب به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

دکتر رضا زیاری، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، اظهار کرد: این واحد دانشگاهی به دلیل دارا بودن امکانات و تجهیزات خوب و باکیفیت، محیطی زیبا و کافی، همکاری همه جانبه و کاملی را به منظور فراهم آوردن شرایط ایده‌آل و مطلوب در برگزاری آزمون فوق با جهاد دانشگاهی به عنوان مجری آزمون داشته است.

زیاری گفت: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش، صبح روز، جمعه ۱۴ اردیبهشت، همزمان با سراسر کشور و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های حفاظتی و امنیتی آزمون برگزار شد و یک هزار و ۶۸۷ داوطلب از شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر، سرخه، گرمسار و آرادان به رقابت پرداختند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و امکانات موجود در این واحد دانشگاهی، واحد سمنان، به عنوان حوزه‌ برگزاری این دوره از آزمون استخدامی اداره آموزش و پرورش در سطح شهرستان انتخاب و با جهاد دانشگاهی نهایت همکاری را داشتند.

این آزمون به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در مشاغل کیفیت بخشی، شامل مربی تربیت بندی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903104

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد