Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،بهرام نصراللهی زاده رییس سازمان مدیریت برنامه و بودجه کردستان گفت: در استان کردستان بیش از ۲ هزار پروژه ناتمام از پنج درصد تا هشتاد درصد پیشرفت فیزیکی وجود دارد که عملیات اجرایی آنها در سال‌های گذشته آغاز شده ولی بدلایل مختلف از جمله کمبود منابع مالی هنوز تکمیل نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به محدودیت منابع بودجه در کشور و به تبع آن در استان افزود:اعتبارات عمرانی استان در سال جاری با پیوست ردیف‌های ملی، استانی و بخش‌های دیگر ۲ هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

رییس سازمان مدیریت برنامه و بودجه کردستان گفت:در شورای برنامه ریزی استان برای هر شهرستان تعدادی پروژه نیمه تمام با همکاری فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی به عنوان پروژه‌های اولویت دار مشخص شدند تا با تخصیص اعتبار در سال مالی ۹۹ به بهره‌برداری برسند.

نصراللهی زاده به راهکارها برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان اشاره کرد و ادامه داد: تا زمان اتمام پروژه‌های نیمه تمام هیچ طرح جدیدی در کردستان به جز در موارد خاص مانند فضاهای آموزشی و طرح‌های آبرسانی به روستاها آغاز نخواهند شد.

اوبیان کرد: یکی دیگر از راهکارهای اتمام پروژه‌های نیمه تمام در کردستان واگذاری آنها به بخش خصوصی است که سال گذشته مجموعه ساختمان‌های تاریخی سنندج، سالن ورزشی حجاب سنندج، مجموعه پیست اسکی، سالن ژیمناستیک بانه و استخر شنای سقز به بخش خصوصی واگذار شدند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان یادآور شد: مالکیت پروژه‌های نیمه تمام که به بخش خصوصی واگذار می شود در اختیار دولت می‌ماند و سرمایه گذار در یک دوره زمانی آنها را تکمیل کرده و به عنوان بهره‌بردار، در مدت زمان مشخص از آنها استفاده می‌کند.

او تاکید کرد: در شهرستان بانه تکمیل پروژه‌هایی که سال گذشته به عنوان اولویت مشخص شده پیگیری می شود که از جمله منطقه ویژه اقتصادی است که فاز اول آن در ۳۵ هکتار مساحت آماده شده و ساماندهی و تامین زیرساخت های بازارچه سیرانبند بانه نیز از دیگر پروژه‌ها است.

نصراللهی زاده گفت: آبرسانی به شهر بانه از محل سد عباس آباد، مجموعه ورزشی بانه، چند پروژه آموزشی نیز به عنوان پروژه اولویت دار این شهرستان در سال جاری مصوب شده که روند اجرای این پروژه‌ها با نظارت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیشرفت فیزیکی طرح عمرانی پروژه های نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ پروژه آموزشی بابلسر نیمه کاره است

دریافت 31 MB کد خبر 6099283

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۰درصدی تولید نفت خام در دولت سیزدهم/ اولویت وزارت نفت، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • برگِ سبزِ دولت برای پایان دادن به پروژه‌های نیمه تمام در کشور
  • بدشانسی تمام‌نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند
  • بدشانسی تمام نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند (عکس)
  • ۱۵ پروژه آموزشی بابلسر نیمه کاره است
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه‌تمام انتخابات را تمام کنیم
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه کاره انتخابات را تمام کنیم
  • هاشمی نسب: برخی از اربابان خود خط می گیرند علیه استقلال تمام توانشان را بگذارند+ فیلم
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • ۸ سد کردستان سرریز شد