Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران ، با اشاره به اینکه بر اساس برنامه توسعه سوم تا انتهای سال ۹۸ تهران به ۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس نیاز داشت، گفت: در حال حاضر تهران فقط ۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس دارد که ۵۰۰ دستگاه هم در تعمیرگاه هستند.

اخبار اجتماعی- عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اتوبوس‌های تهران نصف نیاز آن هستند، تصریح کرد: اصلی‌ترین و مهمترین مسأله در روزهای کرونایی پایتخت این است که اقشار آسیب پذیر از اتوبوس استفاده می‌کنند، در حالی که تعداد اتوبوس برای جابجایی مسافران کافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه دولت تعهدات خود در حوزه تأمین اتوبوس را انجام نداده است، گفت: مصوبه دولت مبنی بر تخصیص ۱۹ هزار دستگاه اتوبوس به شهر‌ها عملی نشده است.

فراهانی تصریح کرد: عمر اتوبوس‌ها ۱۰ سال است و باید بعد از آن از رده خارج شوند و در این شرایط ما راهی جز نوسازی نداریم.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: واردات اتوبوس‌های دست دوم از کشور‌های اروپایی می‌تواند مشکل را تا حدی کم کند، زیرا ساخت اتوبوس امری زمان بر است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تهران اتوبوس شورای شهر تهران اتوبوس پایتخت شورای شهر تهران تهران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در دیدار با حجت الاسلام محمدباقر برقراری طی سخنانی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه کرامت اظهار داشت: متولیان امر در اسلامشهر از همه ظرفیت‌های موجود فرهنگی و تبلیغی برای بزرگداشت دهه کرامت استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: اسلامشهر از جمله شهرهای مهم و پرجمعیت استان تهران محسوب شده و بزرگداشت ایام الله و برنامه‌های انقلاب در این شهرستان با توجه به نزدیکی به پایتخت و اهمیت سیاسی و فرهنگی آن، بسیار مهم و ضروری است.

وی مردمی سازی برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مردمی را از مهمترین رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست.

کد خبر 6088724

دیگر خبرها

  • مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • ضرورت نصب ۵۷ مگاوات نیروگاه خورشیدی در صنایع تهران تا ۱۴۰۶
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد