Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، پس از سپری کردن فصلی فوق العاده در تعطیلات به سر می برد.
به گزارش آریا، رونالدو که با به ثمر رساندن 37 گل در 46 بازی در تمامی رقابت های فصل 2019/20، رکورد گلزنی در یک فصل بیانکونری را شکست، باز هم نامش در بازار نقل و انتقالات تابستانی داغ شده است. پس از اینکه فرانس فوتبال از احتمال انتقال رونالدو به پاری سن ژرمن خبر داد، اکنون گیم بالاگه خبرنگار اسپانیایی ادعای عجیبی مطرح کرده است که چندان باورپذیر به نظر نمی رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مطابق ادعای گیم بالاگه، کریستیانو رونالدو به بارسلونا پیشنهاد شده است. این موضوع از آن جهت عجیب است که رونالدو سال ها در تیم رقیب بارسلونا یعنی رئال مادرید درخشیده و حضور در این تیم برای بهترین گلزن تاریخ لوس بلانکوس بعید به نظر می رسد. هم تیمی شدن کریستیانو رونالدو و لیونل مسی از آن مواردی است که خیلی ها دوست دارند آن را حداقل برای یک فصل مشاهده کنند.
کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، پس از سپری کردن فصلی فوق العاده در تعطیلات به سر می برد. مطابق ادعای گیم بالاگه، کریستیانو رونالدو به بارسلونا پیشنهاد شده است. اما در ادامه نشریه آاس گفت نزدیکان کریستیانو رونالدو شایعات تماس یوونتوس با بارسلونا برای انتقال این بازیکن به نیوکمپ را تکذیب کرده اند.
گیم بالاگه، در خبری عجیب از BBC Radio 5 به طور زنده مدعی شده بود: دلیل آنکه شایعات در مورد انتقال کریستیانو رونالدو به پاری سن ژرمن منتشر شده، علاقه پاریسی ها به رونالدو نیست. دلیلش آن است که یوونتوس به ژرژ مندس گفته به دنبال تیمی برای کریستیانو رونالدو باشد. طی 6 ماه اخیر این اتفاق را شاهد بودیم. شایعات بازگشت او به رئال مادرید منتشر شد و رئال مادرید گفت: "هیچ شانسی وجود ندارد" صحبت هایی در مورد انتقال به MLS و دیگر تیم ها بود زیرا یوونتوس می خواهد از پرداخت دستمزد او خلاص شود. شرایط همین قدر حاد است. یوونتوس و مندس او را به همه جا، از جمله بارسلونا پیشنهاد داده اند. من مطمئن نیستم یوونتوس بتواند به راحتی از پرداخت دستمزد او خلاص شود.
کدام تیم حاضر است این دستمزد را به او بدهد؟
اما نشریه آ اس در تکذیب این خبر نوشت: نزدیکان کریستیانو رونالدو شایعات تماس یوونتوس با بارسلونا برای انتقال این بازیکن به نیوکمپ را تکذیب کرده اند. احتمال بازی کردن رونالدو و مسی در یک تیم، باعث شد این خبر انتشار زیادی داشته باشد اما نزدیکان کاپیتان پرتغال در تماس با آ اس تایید کرده اند که هر گونه تماسی با بارسلونا به کلی دروغ و شایعه است. کریستیانو رونالدو تا سال 2022 با یوونتوس قرارداد دارد و دوست دارد در این تیم بماند و هدفش کسب ششمین لیگ قهرمانان با پیراهن یوونتوس است. قهرمانی با یوونتوس در اروپا، رونالدو را به رکورد کلارنس سیدورف در قهرمانی با سه باشگاه مختلف در لیگ قهرمانان می رساند. همچنین نزدیکان رونالدو در تماس با آ اس گفته اند که خانواده رونالدو در تورین بسیار خوشحال هستند و هیچ میلی به ترک یوونتوس ندارند؛ چه به بارسلونا و چه باشگاهی دیگر.  
یوونتوس نتوانست مقابل لیون صعود کند اما رونالدو یک اسکودتوی دیگر به افتخاراتش اضافه کرد و در 46 بازی فصل، 37 گل برای بیانکونری به ثمر رساند. آندره آ آنیلی چند روز پیش در مصاحبه اش به شایعات جدایی رونالدو واکنش نشان داده بود و گفته بود او ستون یوونتوس باقی خواهد ماند.
حالا و در همین رابطه اشرف بن عیاد، خبرنگار حوزه بارسلونای بین اسپورت نیز به نوعی شایعات حضور کریس رونالدو در بلوگرانا را تکذیب کرده اما او در عین حال هم تیمی شدن او با رقیب دیرینه اش یعنی لیونل مسی را رد نکرده است. این خبرنگار با قرار دادن توئیتی از احتمال همبازی شدن کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در یک بازی خیریه پرده برداشته است؛ موضوعی که می‌تواند هواداران فوتبال را به قرار گرفتن این دو ابر ستاره دنیای فوتبال در کنار یکدیگر امیدوار کند اما نه در بارسا یا یک تیم باشگاهی.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو بارسلونا کریستیانو رونالدو گیم بالاگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو

تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری، چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آن‌ها داشته باشد.

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است
  • هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل الوحده با گزارش عربی / فیلم
  • گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 2-0 الوحده)
  • گل اول کریستیانو رونالدو به الوحده روی اشتباه دروازه‌بان (النصر 1-0 الوحده)
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی