Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، محمدعلی الحوثی، از رهبران انصارالله یمن گفت: کشورهای عربی و اسلامی باید موضع واضحی درباره روابط مستقیم امارات با اسرائیل داشته باشند. ما خواهان پایان تبادل تجاری با امارات و محکوم کردن توافق این کشور با اسرائیل از طریق بستن دفاتر واردات و صادرات خود در امارات به عنوان گام عملی برای جرم دانستن این خیانت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: توافق اسرائیل و امارات خیانتی به مسئله فلسطین و شهدایش است و نشان می‌دهد جنگ‌هایی که امارات در آن شرکت می‌کند در راستای اجرای سیاست‌های آمریکاست.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پنجشنبه از توافق تاریخی صلح میان امارات و اسرائیل خبر داد. با این توافق امارات اولین کشور از کشورهای شورای همکاری خلیج فارس است که توافق صلح با رژیم صهیونیستی امضا کرده است.

در این راستا محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله هم توافق امارات و رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد و آن را اقدامی تحریک‌آمیز خواند.

وی در گفتگو با شبکه خبری المسیره گفت: عربستان نمی‌خواهد خود را اولین کشور آغازکننده نشان بدهد وگرنه حامی معامله قرن است. امارات و عربستان حلقه‌ای از زنجیر پروژه صهیونیسم در منطقه هستند.

عبدالسلام گفت: توافق اسرائیل و امارات گامی است که ثابت می‌کند اسرائیل و آمریکا به نابودی منطقه ادامه می‌دهند. توافق امارات و اسرائیل و مشارکت امارات در تجاوز علیه ما ثابت می‌کند که ما جان و خون خود را در راه مسئله فلسطین می‌دهیم. این توافق علیه ایران نیست بلکه علیه امت عربی و اسلامی است.

عبدالسلام گفت: دشمن صهیونیستی نام توافق را توافق "آبراهام" گذاشته تا جهان را فریب بدهد. مسئله فلسطین در درون تمام ملت‌های آزاده وجود دارد. توافق امروز تبلیغات آمریکاست و مسائل کنونی امت عربی پیرو انتخابات آمریکاست.

عبدالسلام گفت: اسرائیل هرگز از شهرک‌سازی دست برنمی‌دارد و ادعای امارات در این باره یک ادعای ساده لوحانه برای توجیه موضع خود است. صهیونیست‌ها به رغم صدور بیش از ۶۰ قطعنامه شورای امنیت دست از شهرک‌سازی برنداشتند. امارات امروز با این ادعا می‌خواهد افکار عمومی را گمراه کند.

311312

کد خبر 1421454

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل امارات متحده عربی یمن کوشنر دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد

گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین با تاکید بر اینکه اسرائیل باید مجازات شده و از صادرات سلاح به آن جلوگیری شود، اعمال تحریم‌هایی علیه اسرائیل، برقراری آتش‌بس و حفاظت از فلسطینی‌ها را خواستار شد.

به گزارش ایسنا، «فرانچسکا آلبانیز» گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین با اشاره به اینکه شرایط نوار غزه پس از صدور حکم دیوان بین‌المللی دادگستری برای توقف نسل‌کشی در این منطقه تغییری نکرده، اعمال تحریم‌هایی بر رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

آلبانیز اظهار کرد: اسرائیل هنوز با ورود من به اراضی اشغالی جهت انجام وظیفه‌ام مخالفت می‌کند.

گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین در ادامه گفت: به صدها زخمی و کودک اجازه داده شد بدون داشتن همراه در مصر تحت درمان قرار بگیرند، شرایط بیمارانی که به مصر منتقل شدند، بسیار وحشتناک است.

او افزود: انتقال تجهیزات پزشکی و تخت به غزه به بهانه استفاده حماس از آنها ممنوع است.

این مسوول سازمان ملل در ادامه گفت: هراسی که مردم غزه تجربه می‌کنند، قابل توصیف نیست و شرایط در کرانه باختری نیز روبه وخامت است.

آلبانیز تاکید کرد: سازمان ملل باید مسوولیت‌های انسانی خود را بر عهده گرفته و امنیت را برای آوارگان تامین کند.

او با تاکید بر اینکه اسرائیل باید مجازات شده و از صادرات سلاح به آن جلوگیری شود، اعمال تحریم‌هایی بر اسرائیل، برقراری آتش‌بس و حفاظت از فلسطینی‌ها را خواستار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد
  • الحوثی: جنایات اسرائیل در غزه بی‌سابقه است
  • حملات شدید اسرائیل علیه نوار غزه در دویست و یکمین روز جنگ
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • انصارالله: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • انصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • تهیه فهرستی از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل