Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@16:27:20 GMT

پرسش های مشاور روحانی در خصوص اقدام اخیر ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۸۹۱۳

پرسش های مشاور روحانی در خصوص اقدام اخیر ترامپ

به گزارش جماران؛ حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهور، در حساب توییتری خود در رابطه با اقدامات اخیر رییس جمهور و مانور تبلیغاتی وی در خصوص توافق امارات و رژیم صهیونیستی نوشت: «آیا ترامپ می‌تواند برای بیان دستاورد خود در سیاست خارجی به جای توافق با کره شمالی یا ایران روی توافق امارات و رژیم صهیونیستی اسرائیل مانور بدهد؟

آیا ترامپ در جریان تبلیغات انتخاباتی، خود را بی‌نیاز  از توافق با ایران می‌بیند؟»

گفتنی است که ترامپ پس از اعلام توافق امارات و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط، مدعی شده بود که در صورت پیروزی در انتخابات طی 30 روز با ایران به توافق می رسد!

 

اخبار مرتبط نظر محسن رضایی در مورد توافق امارات و رژیم صهیونیستی دستیار رییس مجلس: امارات در آتش صهیونیسم گرفتار می شود ایران توافق امارات و رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد توافق امارات و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا حسام الدین آشنا توافق امارات و رژیم صهیونیستی توافق امارات و اسرائیل توافق امارات سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی توافق امارات و رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه هم اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت خارجه فرانسه با انتشار بیانیه ای ضمن مخالفت با هرگونه اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح اعلام کرد هرگونه جابجایی اجباری غیرنظامیان به مثابه جنایتی جنگی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرانسه هم اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کرد
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • حضور ناشران پخته‌خوار در نمایشگاه کتاب محدود می‌شود
  • مشاور امنیت رژیم صهیونیستی: صحبت درباره پساجنگ در غزه مضحک است
  • گرگ و میش توافق
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق