Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار رودسر از خرید زمینی به مساحت یک هکتار برای دفن زباله این شهرستان خبر داد و افزود ؛ استفاده شهرهای همجوار از دستگاه کمپوست وجود دارد اما دورریختی ها را به محل مشخص شهر خود ببرند .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ شهردار رودسر در جمع خبرنگاران با اظهار به اینکه کارخانه تولید کمپوست پروژه ملی است گفت ؛ امیدواریم در سال پیش رو با اعتبار ۵ میلیارد تومانی که در حساب شهرداری قرار دارد با مشاوره و بررسی های مجدد کارخانه تولید کمپوست را به نوسازی و بهسازی برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس زنده دل در ادامه از خرید زمینی به مساحت یک هکتار برای دفن زباله شهر رودسر خبر داد و افزود ؛ استفاده شهرهای همجوار از دستگاه کمپوست وجود دارد اما دورریختی ها را به محل مشخص شهر خود ببرند .

وی با اذعان به اینکه در سال گذشته در آمد شهرداری ۲۰ میلیارد تومان بوده که ۱۴ میلیارد از این مبلغ صرف پرداخت حقوق و مزایا شده است گفت ؛ منابع شهر رودسر نسبت به جمعیت و مساحت این شهر محدود است که همین امر باعث شده از امکانات کمتری برخوردار باشد .

شهردار رودسر با تصریح  اینکه پتانسیل احیا و مرمت بافت تاریخی در رودسر وجود دارد اضافه کرد؛ با توجه به علاقه مندی مردم به نوستالژی، شهرداری رودسر به بازآفرینی و جداره سازی بافتهای تاریخی شهر پرداخته که میتوان به بازارهای محلی این شهر که قدمت بالایی دارند اشاره کرد.

در پایان این نشست، به مناسبت روز خبرنگار از فعالان رسانه تجلیل شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهردار رودسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل کارخانه تولیدِ شیرآلات بهداشتی ساختمان، از کارخانه های بخشِ خصوصی در گرمی است که امسال برای تحقق شعارِ جهش تولید با مشارکت مردم، خط تولیدِ خود را افزایش داده. است.
اقدامی که باعثِ افزایش تولیدِ محصولات و صادارت، و همچنین جذبِ نیروهای بومی در گردشِ اقتصادیِ استان شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی افزایش خط تولیدِ شیرآلات بهداشتی در گرمی

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • تعریف کمپوست
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد