Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال مس سونگون قهرمان فصل گذشته مسابقات لیگ برتر به دلیل مشکلات مدیریتی در وضعیت بسیار آشفته ای قرار گرفته است. این تیم در هفته‌ای که گذشت مهدی جاوید و حمید احمدی ۲ بازیکن سرشناس و ملی پوش خود را به دلیل مشکلات مالی از دست داد و حالا شنیده می شود حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون هم قرار است از مدیریت این باشگاه برکنار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

سرمربی لیگ برتری فوتسال در آستانه پیوستن به لیگ قرقیزستان

مدیران باشگاه مس سونگون برای اینکه از هزینه‌های این تیم برای فصل بعد کم کنند قرارداد بازیکنان را کم کرده اند و به همین دلیل حمید احمدی بازیکن فصل گذشته گیتی پسند اصفهان که به تازگی به مس سونگون پیوسته بوداز این تیم جدا شد. همچنین مهدی جاوید آقای گل ۴ دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال پس از اینکه فصل گذشته موفق شد به همراه مس سونگون قهرمان لیگ برتر شود نتوانست با مسئولان باشگاه مس به توافق برسد و به همین دلیل تصمیم گرفت از این تیم جدا شود.

این مشکلات در حالی برای مسی‌ها به وجود آمده که آن‌ها باید تا ۴ ماه دیگر در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حاضر شوند. از دست دادن ۲ بازیکن ملی پوش و همچنین تغییر مدیرعامل می‌تواند برای آن‌ها در جام باشگاه‌های آسیا گران تمام شود.

جام باشگاه‌های آسیا از ۱۲ تا ۲۳ آذر ماه به میزبانی امارات برگزار می‌شود. در دوره قبل این رقابت‌ها تیم ناگویا اوشنز ژاپن با برتری مقابل تیم مس سونگون به مقام قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید:

بازیکن تیم فوتسال فرش آرا قراردادش را تمدید کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال مس سونگون جام باشگاه های آسیا مس سونگون لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم

سعید احمدعباسی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: تیم ما تغییرات زیادی کرده است و بعضی بازیکنانمان برای نخستین بار در چنین تورنمنتی بازی می‌کنند، شاید همین باعث شد عملکرد مورد نظرمان را نداشته باشیم.

وی ادامه داد: مهم این است که الان در فینالیم و آماده یک مسابقه تمام عیار با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم. 

احمدعباسی افزود: به امید خدا قهرمان می‌شویم، چون هدفمان این است که مردممان را خوشحال کنیم.

سعید احمدعباسی در پایان بازی با ازبکستان به عنوان بهترین بازی زمین انتخاب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد