Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فستیوال فیلم تورنتو از ۲۰ تا ۳۰ شهریورماه به صورت حضوری و آنلاین در تورنتو کانادا برگزار خواهد شد.

سحر دولتشاهی، پژمان جمشیدی، حسن پورشیرازی و آزیتا حاجیان بازیگران اصلی این فیلم هستند.

همچنین امیررضا رنجبران، صدف عسگری، محمد حیدری و آیلین جاهد (خردسال) از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهرست عوامل اصلی «خط فرضی»

نویسنده و کارگردان: فرنوش صمدی، تهیه‌کننده: علی مصفا، مشاور کارگردان: مانی حقیقی، سرمایه‌گذار: درسای شفیعی، جانشین تهیه کننده و مجری طرح: ماهان حیدری، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، تدوینگر: میثم مولایی، صداگذار: امیرحسین قاسمی، آهنگساز: پیمان یزدانیان، صدابردار: امیر نوبخت، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه: سیامک کاری‌نژاد، طراح لباس: سارا خالدی، مدیر تولید: جواد راهزانی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: چاوش هنرآموز، جانشین تولید: سعید مسرور، عکاس: حبیب مجیدی، منشی صحنه: غزل رشیدی، برنامه ریز بخش شمال: آرش نعیمیان، مدیر رسانه: علی پاکزاد، مدیر تبلیغات مجازی: محمد حیدری.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1421511

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پژمان جمشیدی سینمای ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران جشنواره فیلم تورنتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما

آفتاب‌‌نیوز :

داستان فیلم سینمایی «مست عشق» همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد که شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون حضور دارند.

زنده‌یاد مرتضی پورصمدی که در این فیلم با حسن فتحی همکاری داشته است، همانند همیشه تصاویری جذاب به یادگار گذاشته است؛ تصاویری که با رنگ‌بندی‌ها و قاب بندی‌ها، برای مخاطب چشم‌نواز است.

البته ثبت این تصاویر برای فیلمبرداری که تجربه عکاسی و مستندسازی داشته، دور از ذهن نیست، اما افسوس که نمایش «مست عشق» در فقدان پورصمدی برای سازندگان فیلم باقی ماند و در اولین شب نمایش آن در یک محفل سینمایی، فرهاد توحیدی فیلم‌نامه‌نویس این اثر، از او یاد کرد.

مرتضی پورصمدی می‌گفت، «معمولا سعی دارم برای کارگردان و حقوقی که او در زیبایی‌شناسی خروجی و نهایی کار دارد، احترام قائل باشم و در ابتدای کار نیز سعی می‌کنم، تصاویری تهیه و درباره آن‌ها با کارگردان گفتگو کنم تا به آن‌چه دلخواه اوست نزدیک‌تر شود» و حالا نتیجه این سبک کاری در مست عشق» حسن فتحی نمایان است.

او همچنین می‌گفت از دیگر شانس‌های بزرگ من آن است که تربیت‌شده نسلی هستم که با افراد بسیار جذابی کار مشترک داشته‌ام و مسایل متعددی را از آن‌ها آموخته‌ام. افرادی، چون فرهاد ورهرام، ناصر تقوایی، ضابطی جهرمی و ... هریک علاوه بر عرصه‌های کاری نکات اخلاقی مهمی را به من آموختند که از تمام آن‌ها سپاسگزارم.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل