Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل اوقاف استان اصفهان گفت: چهل وسومین دوره از مسابقات قرآن کریم استان اصفهان در روز های ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه برگزار و برگزیدگان به مرحله کشوری راه خواهند یافت. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به برگزاری چهل و سومین دوره از مسابقات قرآن کریم در استان اصفهان اظهار داشت: مراحل قبل از این مسابقه در سطح شهرستان‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شده و با توجه به ساعت‌های مشخص شده برای حضور متسابقین، تجمع و ازدحام نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تمام نکات بهداشتی از جمله وسایل مورد نیاز پیش بینی شده و نظارت به طور مستمر شکل خواهد گرفت؛ بنابراین این دوره از مسابقه در دو روز 25 و 26 مرداد ماه به ترتیب برای برادران و خواهران و با دستور العمل بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف استان اصفهان با بیان اینکه ریزشی در تعداد ثبت نامی‌های این دوره از مسابقات نداشته‌ایم، گفت: بر اساس ثبت نام انجام شده بالای 90 درصد از متسابقین حضور خواهند داشت و نسبت به دوره‌های قبل تعداد ثبت نامی‌ها کاهش نیافته است.

وی با بیان اینکه یکی از صحنه‌های متداول برای استعداد یابی قرآنی، مسابقات است، خاطر نشان کرد: بخش‌های آموزشی در طول سال توسط مراکز قرآنی و مردمی بهترین زمینه برای رشد نخبه‌های قرآنی است، البته سازمان اوقاف در صدد روش‌های نوین برای استعدادیابی و جذب است که نه تنها در روزهای محدود مسابقات بلکه در طول سال نیز مستعدان را شناسایی کند.

حجت الاسلام بلک یادآور شد: منتخبان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری راه می‌یابند و در هر رشته از قرآن برگزیدگان جوایز نفیسی دریافت می‌کنند، علاوه بر این طرح‌های تشویقی هم در سطح استان تا روز گذشته برگزار و استقبال خوبی شده است.

از گوشه‌ و کنار کردستان| مسابقات قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود/اسامی منتخبان جشنواره موسیقی و خانوادهجزئیات چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی در استان مرکزی اعلام شدمسابقات قرآنی دانش‌آموزان در استان اردبیل با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار می‌شود

به گزارش تسنیم، چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم استان در دو گروه خواهران و برادران در دو روز 26 و 25 مرداد ماه در دانشگاه علوم و قرآنی امام صادق(ع) واقع در دولت آباد برگزار می‌شود. به گفته حجت الاسلام مهدی طاهری، رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان حدود 360 نفر به این مرحله استانی راه یافته‌اند و ساعات حضور بین شهرستان‌ها تقسیم شده و حتی در همین راستا اختتامیه و افتتاحیه مسابقات نیز حذف شده است.

وی در خصوص رشته‌های فعلی مسابقات قرآنی به تفکیک خواهران و برداران گفته که برادران در 9 رشته حفظ کل، حفظ 20جز،10 جز و 5جز، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعا خوانی و تواشیح شرکت می‌کنند و خواهران نیز در همه این رشته‌ها به جز اذان و تواشیح حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/169

R41346/P/S6,51/CT1 بیشتر بخوانید... فصل نهم مسابقات قرآنی "اسراء" به ایستگاه پایانی رسید/ ۲ بخش جدید به سری دهم اضافه می‌شود چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی ‌منطقه‌ای در بیرجند برگزار شد مسابقات قرآنی اوقاف در کرمانشاه از هفتم تیر آغاز می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فصل نهم مسابقات قرآنی "اسراء" به ایستگاه پایانی رسید/ ۲ بخش جدید به سری دهم اضافه می‌شود چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی ‌منطقه‌ای در بیرجند برگزار شد مسابقات قرآنی اوقاف در کرمانشاه از هفتم تیر آغاز می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ همایش بین‌المللی فاطمیون| ابلاغ سلام و درود سیدحسن نصرالله به مجاهدین لشکر فاطمیون / مدیون لشکر فاطمیون هستیم ۳ گزارش| تجلیل از مجاهدان لشکر فاطمیون / ‌خط و نشان جبهه مقاومت برای آمریکا / انتقام خون حاج قاسم و ابومهدی را می‌گیریم ۴ همایش بین‌المللی فاطمیون| آیت‌الله مکارم شیرازی: جبهه مقاومت امروز در مجاهدات لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) متجلی شده است ۵ همایش بین‌المللی فاطمیون| سخنگوی نجباء عراق: ‌آمریکایی‌ها ‌هر روز ‌انتقام سخت را از رزمندگان عراقی تجربه می‌کنند /‌ انتقام خون حاج قاسم و ابومهدی را می‌گیریم ۶ رزمایش سراسری همدلی یک‌شنبه در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود ۷ نایب‌رئیس اتاق اصناف کشور: فعالان صنفی از نحوه تخصیص تسهیلات کرونایی استقبال نکردند ۸ گیلان| دشمن از هیچ تلاشی برای حمله به هویت فرهنگی و دینی ما دریغ نمی‌کند مهمترین اخبار استانها قم| رئیسی با رئیس جامعه مدرسین دیدار کرد/ آیت‌الله یزدی: شروع مبارزه با فساد از خود قوه قضائیه اقدامی امید‌آفرین است حجت‌الاسلام مروی از روند فعالیت‌های عمرانی حرم رضوی بازدید کرد بوشهر|آتش‌سوزی در لنج باری خور بندر گناوه خاموش شد تسنیم همراه مدافعان سلامت| کارکنان آزمایشگاه‌ها در خط مقدم تشخیص ابتلا به کرونا قرار دارند مهمترین اخبار تسنیم ایران: اقدام رژیم صهیونیستی و امارات حماقت راهبردی است ظریف چهاردمین سالروز پیروزی در جنگ ۳۳ روزه را به دولت و ملت لبنان تبریک گفت جزییات طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار/الزام دولت به خرید باقیمانده سهمیه سوخت مردم فروش اوراق سلف نفتی از یکشنبه آینده/ هر بشکه ۹۴۴ هزار و ۶۲۲ تومان قیمت خورد + سند گفتگوی تلفنی هنیه و دبیرکل جهاد اسلامی / تاکید برای مقابله با توافق عادی سازی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن دوره از مسابقات برگزار می شود استان اصفهان لشکر فاطمیون حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

عباس حمزه‌ای در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزش صنایع دستی که در سالن جلسات اداره میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: با هدف توسعه و ترویج صنایع دستی دوره‌های آموزشی رایگان از ۱۰ اردیبهشت در خرم‌آباد و بروجرد برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای دوره‌های آموزشی زره بافی در خرم‌آباد و ورشوسازی در بروجرد ثبت نام کرده و به آموزش این صنایع دستی ارزشمند استان بپردازند.
معاون صنایع دستی لرستان علاقمندان برای ثبت نام رایگان این دوره‌ها می‌توانند با شماره تماس معاونت صنایع‌دستی استان لرستان مراجعه کنند.
به گفته حمزه‌ای دوره آموزشی زره بافی در محل خرم‌آباد ساختمان سابق صنایع‌دستی و دوره آموزشی ورشو سازی درمحل بروجرد، خانه ورشو سازی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • پرداخت وام فرزندآوری؛ شیوه جدید کلاهبرداران سایبری