Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک باب مغازه فروش ظروف یک‌بارمصرف در میدان قائم دچار آتش‌سوزی شد.

پس از اطلاع این حادثه در ساعت ۲۳: ۲۴ به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندان، نیرو‌های عملیاتی ایستگاه‌های ۱، ۹، ۱۲ و ۱۱ بی‌درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی، بی‌درنگ به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز دراین‌باره گفت: قسمتی از یک فروشگاه ۱۲۰ مترمربعی با کاربری فروش ظروف یک‌بارمصرف و پلاستیکی آتش‌گرفته و شعله‌های آتش در حال سرایت به‌تمامی قسمت‌های این فروشگاه و منازل مسکونی در طبقات فوقانی این فروشگاه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدهادی قانع در ادامه سخنان خود افزود: آتش‌نشانان بلافاصله پس از قطع جریان برق و ایمن‌سازی محل حادثه و با توجه به خارج شدن دود غلیظ از داخل مغازه، به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول پس از تجهیز خود به سیستم تنفسی و با استفاده از تجهیزات فردی و لوله‌های آبدهی، خود را به کانون آتش‌سوزی رساندند و با تلاش فراوان آتش را مهار و کاملا خاموش کردند و گروه دوم در طبقات بالا حضور یافته و ساکنین را از محل خارج کردند.

وی با بیان اینکه علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است، گفت: خوشبختانه با سرعت عمل و حضور به‌موقع پرسنل از گسترش آتش به طبقات بالا جلوگیری و همچنین کسی آسیب ندید و نیرو‌های عملیاتی پس از ایمن‌سازی و تحویل محل حادثه به مالک فروشگاه، به مأموریت خود پایان دادند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شیراز آتش سوزی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود

رئیس روابط عمومی فرمانداری ری گفت: دود گسترده در آسمان ری ناشی از آتش سوزی در انبار کارتن در محدوده بیمارستان هفت تیر است. - اخبار استانها -

مسعود ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، درباره آتش‌سوزی گسترده انبار در شهر ری گفت: دود گسترده در آسمان شهر ری ناشی از آتش‌سوزی در یک انبار کارتن بود که به دلیل تعطیلی کارخانه و اطلاع دیرهنگام به آتش‌نشانی گسترش یافته است.

وی افزود: آتش‌نشانی پس از اطلاع از وقوع حادثه بلافاصله در محل حاضر و اقدام به اطفای حریق کرده است.

آتش سوزی در کلوپ شبانه استانبول 15 کشته بر جای گذاشت

رئیس روابط عمومی فرمانداری ری در ادامه گفت: تا این لحظه اطلاعی از میزان خسارات احتمالی در انبار نزدیکی بیمارستان هفت تیر نداریم و بلافاصله پس از کسب اطلاع اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • (ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم