Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@22:04:33 GMT

رئیس موساد به امارات می رود

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۰۳۱۶

رئیس موساد به امارات می رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه های رژیم صهیونیستی به سفر هیات عالی رتبه این رژیم به امارات طی روزهای آتی اشاره کردند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: هیات عالی رتبه اسرائیلی هفته آینده عازم امارات خواهد شد و این در راستای توافق عادی سازی روابط با امارات است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونت هم گزارش داد: یوسی کوهن رئیس موساد به زودی به امارات می رود تا درباره توافق صلح میان ابوظبی و تل آویو به گفتگو بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال، رسانه صهیونیستی اسرائیل هیوم هم فاش کرد: نتانیاهو، طی دو سال اخیر، دست‌کم دو بار به صورت محرمانه به امارات سفر کرده است و هر سفر نتانیاهو به امارات چند ساعت به طول انجامیده و رئیس شورای امنیت ملی در این سفرها همراه او بوده است.

کد خبر 4998182

منبع: مهر

کلیدواژه: یوسی کوهن رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی ایالات متحده آمریکا لبنان انفجار بیروت رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ ویروس کرونا عربستان سعودی ایران امارات متحده عربی بیروت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ترکیه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سیا به مصر با دستور کار آتش‌بس در غزه

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ مقام‌های امنیتی مصر روز جمعه خبر دادند «ویلیام برنز» مدیر سیا به منظور برگزاری نشست‌هایی درباره آتش‌بس و تبادل اسرا میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی وارد قاهره شده است.

بیشتر بخوانید؛ بایدن: نتانیاهو در رابطه با غزه اشتباه می‌کند

مصر به همراه قطر رهبری تلاش‌ها برای میانجیگری بین حماس و رژیم صهیونیستی به منظور حصول آتش‌بس و تبادل اسرا را برعهده گرفته‌اند.

طبق گزارش رویترز، سیا به درخواست‌ها برای اظهارنظر درباره سفر برنز به قاهره پاسخ نداده است.

مصر که تلاش‌های جدیدی را برای حصول توافق بر سر غزه آغاز کرده است، همچنین به رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح، منطقه‌ای که سرپناه بیش از یک میلیون آواره فلسطینی است، هشدار داده است.

میانجی‌ها می‌گویند منتظر پاسخ حماس به نسخه جدید پیشنهادی برای آتش‌بس هستند.

وبگاه القاهره الاخباریه نیز خبر داد مصر روز شنبه میزان هیأتی از حماس خواهد بود تا مذاکرات درباره آتش‌بس در غزه ادامه یابد.

مقاومت فلسطین تاکید کرده تنها با تحقق شروط خود که آتش‌بس کامل، خروج نظامیان اشغالگر از غزه و بازگشت آوارگان به شمال غزه است، توافق را تایید می‌کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229356 برچسب‌ها غزه

دیگر خبرها

  • منابع مصری: توپ در زمین اسرائیل است
  • شگرد نتانیاهو برای جلوگیری از دستیابی به توافق آتش‌بس
  • کابینه رژیم صهیونیستی به تعطیلی شبکه الجزیره رأی داد
  • رسانه‌های عبری‌زبان: ارتش اسرائیل کاملا وابسته به آمریکاست
  • «طوفان الاقصی» بزرگترین شکست نظامی را برای اسرائیل رقم زد
  • حماس: هیچ توافقی را بدون توقف جنگ نمی‌پذیریم
  • وقتی هم‌میهن اجازه ندارد مستقل از رسانه‌های MI۶ و موساد باشد
  • موساد دستگاه‌های تشخیص چهره را در نوار غزه نصب کرد
  • سفر رئیس سیا به مصر با دستور کار آتش‌بس در غزه
  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو