Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجرا و حاشیه‌های سریال سیروس مقدم به نظر حداقل برای آرش عباسی، فیلمنامه‌نویس آن تبعاتی دوچندان داشته و همچنان نیز این قضیه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، حواشی بر سر سریال «پایتخت 6» حتی پس از قرارهای اخیر مدیران شبکه یک با سازندگان این مجموعه برای ساخت فصل بعدی، به نظر همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جدیدترین اتفاقات حول این ماجرا به ماجرای حذف و اضافه نام آرش عباسی، فیلمنامه‌نویس سری ششم سریال از نامزدهای بخش سریال‌های تلویزیون «جشن حافظ» برمی‌گردد که به قول خودش و احتمالا به عمد نام او حذف شده است؛ تا جایی که واکنش تند و عجیب او را نسبت به برگزارکنندگان این رویداد همراه داشته است!

او در صفحه مجازی خود نوشت:

«با خودم عهد کرده بودم اگر دنیا را آب برد من را خواب ببرد. عهد کردم جز سکوت کاری نکنم. هیچ چیز ارزش سکوت و در سایه نشستن را ندارد. من از اردیبهشت سال قبل تا الان که اخر مردادیم بیش از یک سال از عمرم را پای پایتخت گذاشته‌ام. بخشی برای نوشتن‌اش و بخش بیشتری برای حواشی‌اش. حواشی که اصلن ربطی به من نداشت اما چه چیزی بهتر از یک قربانی تازه از راه رسیده برای یک سریالی که صد جا برایش دندان تیز کرده‌اند.

اسمم در عنوان بندی پایتخت که هیچ، الان حاضرم همه دارایی اندکم را بدهم تا برگردم به زندگی قبل از پایتخت ام. پس برای ماندن اسمم کاری نمی‌کنم اما وقتی گذرت به شارلاتان‌هایی مثل جشن حافظ و پسر علی معلم می‌افتد باید برای ریشه‌کن کردن نفس ناجوانمردی قد علم کنی نه برای اسم ناچیز خودت.

زنگ زدم به پسر علی معلم که ماجرای اسم به ناحق حذف شده ام را حل کنیم... همه خواسته‌ام از پسر علی معلم این بود در یک خبر جداگانه اسم را اضافه کند و بابت سهل‌انگاری یا شیطنت‌اش عذر خواهی کند که نکرد و لات بازی دراورد و گفت هر کاری دلت می‌خواهد بکن.

شکایت رسمی‌ام از جشن حافظ و گردانندگانش در دفتر امور جشنواره های وزارت ارشاد در حال پیگیری است... اما سوای اینها کاری می‌کنم که جشن حافظ به اندازه اسکار مطرح شود...»

البته ساعتی پیش، روابط عمومی جشن حافظ در انتهای خبر جدید معرفی نامزدهای بخش ی بهترین «ترانه تیتراژ» اعلام کرد؛ «در نامزدهای بخش تلویزیون بیستمین جشن حافظ نام آرش عباسی به عنوان نویسنده سریال پایتخت ۶ از قلم افتاده که بدین وسیله ضمن پوزش از وی این خبر اصلاح می‌شود.»

ماجرا و حاشیه‌های سکانس‌های قسمت پایانی فصل ششم سریال «پایتخت» به نظر حداقل برای آرش عباسی، فیلمنامه‌نویس آن تبعاتی دوچندان داشته و همچنان نیز این قضیه ادامه دارد.

قرار است فصل جدید «پایتخت» بنابر توافق میان مدیران سیما با سیروس مقدم در نوروز 1400 آماده پخش شود با این حال نباید فراموش کرد که قسمت‌های پایانی فصل قبل این مجموعه نیز ناتمام مانده؛ با این وجود تا به الان خبری مبنی بر ساخت و یا پیش‌تولید بخش‌های باقی‌مانده رسانه‌ای نشده است.

نکته جالبتر اینکه پس از این اتفاقات و البته توافق مذکور، هیچ واکنش رسمی هم از سوی محسن تنابنده که به قول خود «دیگر با تلویزیون همکاری نخواهد کرد»، دیده نشد.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: محسن تنابنده سریال پایتخت جشن حافظ آرش عباسی آرش عباسی جشن حافظ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه در بازدید از سخت‌افزار و نرم‌افزار برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات در صداوسیما، داشت: خوشبختانه برنامه‌های مناسبی برای معرفی نامزدها و برنامه‌های ایشان تدوین شده است که انتظار داریم نامزدها به بهترین وجه برای شور و نشاط انتخاباتی دور دوم از آن استفاده کنند.

وی خطاب به نامزدهای دور دوم حوزه خرم‌آباد و چگنی، اظهار کرد: وحدت عمومی برای تحقق برنامه‌های توسعه‌ای استان انتظاری است که از این عزیزان داریم.

استاندار لرستان همچنین با اعلام استقبال از برنامه‌های تمامی نامزدهای شرکت‌کننده در دور اول انتخابات استان، گفت: قطعاً نفراتی که در دور اول انتخابات حضور داشتند تماماً افرادی هستند که دغدغه استان را دارند و یقیناً برای رفع مشکلات آن برنامه‌هایی تدوین کرده‌اند.

شفقت، ادامه داد: همکاران ما در حوزه سیاسی و دستگاه‌های اجرایی آمادگی دارند که برنامه‌های نامزدهای انتخابات را دریافت و پس از دسته‌بندی برای استفاده در برنامه‌های توسعه‌ای استان در کمیسیون‌های تخصصی مطرح کنند.

وی ضمن تقدیر از زحمات مجموعه صداوسیمای لرستان در ایجاد نشاط انتخاباتی، تصریح کرد: در استان به‌عنوان یک استان دارای روستاهای فراوان و مولد این آمادگی وجود دارد که برای پشتیبانی از بخش تولید روستا یک شبکهٔ روستایی ایجاد کنیم.

استاندار لرستان خطاب به رئیس صداوسیمای لرستان عنوان کرد: انتظار داریم این موضوع در سطح سازمان مطرح شود چرا که ما آمادگی لازم را برای تولید محتوای این شبکه داریم.

کد خبر 6088803

دیگر خبرها

  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • فال حافظ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون