Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@02:29:04 GMT

نامجومطلق: فریب جایگاه پیکان در جدول را نمی‌خوریم

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۰۶۲۹

نامجومطلق: فریب جایگاه پیکان در جدول را نمی‌خوریم

‍‍‍‍‍‍

مجید نامجومطلق، مربی تیم فوتبال استقلال گفت: پیکان از نظر فنی تیم قابل‌احترامی است و فریب جایگاه این تیم در جدول را نمی‌خوریم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم، فرهاد مجیدی نشست امروز را به من واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیشتر تمرکزش را روی بازی‌ها گذاشته است و بعد از بازی‌ها در مصاحبه مفصل در خدمت رسانه‌ها خواهد بود. پیکان از نظر فنی تیم قابل‌احترامی است و فریب جایگاه این تیم در جدول را نمی‌خوریم. در این سمت، استقلال در شرایطی قرار دارد که بازی فردا را به امید خدا ببرد تا سهمیه فصل آینده آسیا را قطعی کند.

نامجومطلق: حق بازیکنان استقلال است که امسال یک جام بگیرندادامه دارد... R1015150/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پیکان تهران استقلال مجید نامجومطلق بیشتر بخوانید... اعلام اسامی محرومان هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اعلام اسامی محرومان هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال واژه های کاربردی مرتبط پیکان تهران استقلال مجید نامجومطلق پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ ستین: لواندوفسکی در سطح مسی نیست/ مقابل بایرن مونیخ حرف‌های زیادی برای گفتن داریم ۲ کامیابی‌نیا با حضور در تسنیم: زورشان به ما نمی‌رسد حرف از حمایت وزیر می‌زنند/ از قهرمانی سیر نمی‌شویم، می‌خواهیم دبل کنیم + فیلم ۳ لیگ قهرمانان اروپا| ادامه شگفتی‌سازی لایپزیگ با حذف اتلتیکومادرید/ شاگردان ناگلسمان حریف پاری‌سن‌ژرمن شدند ۴ حریف استقلال جاسم کرار را کنار گذاشت/ کرار: الشرطه مى‌خواهد من را برابر هواداران قرار دهد ۵ ناگلسمان: خوش‌شانس بودیم که به گل برتری رسیدیم/ مهار ستاره‌های پاری‌سن‌ژرمن کار ساده‌ای نیست ۶ فلیک: با تیم بارسلونا طرف هستیم نه فقط مسی/ برای صعود به شانس هم نیاز داریم ۷ سیمئونه: نتوانستیم بازی مدنظرمان را ارائه کنیم/ عادلانه در این مرحله حذف شدیم ۸ اکبرپور: حریفان استقلال بازی را از بیرون زمین شروع می‌کنند/ تیمِ مجیدی فنی‌ترین تیم ایران است مهمترین اخبار ورزشی کامیابی‌نیا با حضور در تسنیم: زورشان به ما نمی‌رسد حرف از حمایت وزیر می‌زنند/ از قهرمانی سیر نمی‌شویم، می‌خواهیم دبل کنیم + فیلم اکبرپور: حریفان استقلال بازی را از بیرون زمین شروع می‌کنند/ تیمِ مجیدی فنی‌ترین تیم ایران است سنگ‌سفیدی: تعویق مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و لیگ برتر به ضرر ماست/ باشگاه مس سونگون باید حقم را بدهد کاوه: شرایط مالی فوتبال را با کشتی نباید مقایسه کرد/ کشتی‌گیران با مدال المپیک جاودانه می‌شوند مهمترین اخبار تسنیم ایران: اقدام رژیم صهیونیستی و امارات حماقت راهبردی است ظریف با همتای لبنانی خود دیدار کرد علاقه‌ حداقل ۲۰ کشور به واکسن روسی کرونا/علت انتقاد غرب از واکسن "اسپوتنیک-۵" ظریف چهاردهمین سالروز پیروزی در جنگ ۳۳ روزه را به دولت و ملت لبنان تبریک گفت جزییات طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار/الزام دولت به خرید باقیمانده سهمیه سوخت مردم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیکان تهران استقلال مجید نامجومطلق پیکان تهران استقلال مجید نامجومطلق مجید نامجومطلق ترین اخبار لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست‌ویکم

سرخابی‌های پایتخت آخرین بازی خود در سال ۱۴۰۲ را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش مشرق، هفته بیست‌ویکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امشب (یکشنبه) به پایان رسید و استقلال و پرسپولیس با پیروزی‌هایی که مقابل حریفان خود هوادار و پیکان به دست آوردند، به رقابت فشرده‌شان در صدر جدول ادامه دادند. پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با دو گل پیکان را از پیش رو برداشت و استقلال هم در ورزشگاه پاس قوامین با یک گل هوادار را شکست داد تا آبی‌ها سال ۱۴۰۲ را با صدرنشینی به پایان برساند.

در سایر دیدارهای دیگر هم سپاهان در اصفهان توانست گل‌گهر را شکست دهد تا دومین برد پیاپی خود را پس از هفته‌ها نبردن به دست بیاورد. دیگر تیم بالانشین جدول یعنی تراکتور نیز امشب پیروزی مهمی را در قزوین مقابل شمس آذر کسب کرد تا ترکیب چهار تیم صدر جدول دست نخورد.

در پایین جدول هم، استقلال خوزستان یک امتیاز مقابل همشهری خود فولاد کسب کرد تا یک پله در جدول صعود کند. صنعت نفت و نساجی هم شکستی دیگر را تجربه کردند تا پایانی تلخ در سال ۱۴۰۲ داشته باشند.

نتایج هفته بیست‌ویکم لیگ برتر به شرح زیر است:

آلومینیوم اراک یک - نساجی مازندران صفر
پرسپولیس ۲ - پیکان تهران صفر
مس رفسنجان ۲ - ذوب‌آهن اصفهان ۲
سپاهان اصفهان ۲ - گل‌گهر سیرجان صفر
ملوان بندر انزلی یک - صنعت نفت آبادان صفر
استقلال خوزستان صفر - فولاد خوزستان صفر
شمس آذر قزوین صفر - تراکتور تبریز ۲
هوادار تهران صفر - استقلال یک

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال در پایان هفته نوزدهم در زیر آمده است:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست‌ویکم
  • مصاحبه پر از کنایه شجاعی درباره بازی استقلال
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست‌ویکم
  • جدول لیگ برتر تا پایان هفته 21؛ فاصله استقلال و پرسپولیس حفظ شد
  • حسینی: بازی سختی را پیروز شدیم/ استقلال در دربی کارمان را سخت کرد
  • بازیکن محروم دربی فرشته نجات سرخپوشان/ رقص شمالی «رونالدو» شد
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و هوادار امشب؛ استقلال با این ترکیب به دیدار هوادار می‌رود
  • نبض آخرین فوتبال سال در تهران می‌تپد/ ۱۶ تیم به دنبال پایان خوش
  • تارتار: اگر انگیزه لازم را نداشته باشیم، در لیگ به مشکل می‌خوریم/ امیدوارم فردا روند خوب ملوان بازگردد
  • منافی: پرسپولیس باید باهوش و هجومی برابر پیکان بازی کند/ ترس از باخت باعث تساوی دربی شد