Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، احسان قمری اظهار داشت: مسئولیت سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان متولی تجارت خارجی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدواریم که با همدلی میان بخش‌های مختلف و افزایش اختیارات سازمان، نیل به اهداف تعیین شده در قوانین بالادستی و همچنین اهداف کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری تسهیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به اینکه یکی از امتیازات سازمان توسعه تجارت ایران، وجود نیروی کارشناسی متخصص و متعهد به عنوان یک سازمان جوان و رو به رشد است، افزود: راهکار سازمان برای رفع مشکلات پیش روی صادرکنندگان در حوزه‌های مختلف از جمله بازاریابی، ورود به بازار، انعقاد قرارداد، بیمه و ضمانت صادرات، هزینه‌های رقابت و ماندگاری، لجستیک و حمل و نقل صادراتی و در نهایت بازگشت ارز حاصل از صادرات، استفاده از ابزارهای تشویقی است.

وی ادامه داد: از همه دستگاه‌های همکار در تجارت خارجی کشور می‌خواهیم با استفاده از نظرات جامعه صادرکنندگان و استماع نظرات ایشان، راهکارهای کارشناسی در خصوص رفع مشکلات صادرات را اجرایی کنند.

قمری با بیان اینکه جامعه صادرکنندگان را مجموعه‌ای خدوم، متعهد و با کارنامه مثبت دانست اظهار داشت: لازم است میان اکثریت صادرکنندگان و معدودی صادرکننده‌نما تفاوت قائل شد.

کد خبر 4998194

منبع: مهر

کلیدواژه: بازگشت ارز صادراتی سازمان توسعه تجارت ویروس کرونا بورس قیمت دلار قیمت طلا بانک مرکزی ایران وزارت صنعت معدن و تجارت ایالات متحده آمریکا دارا دوم سهام عدالت بازار سهام تولید نفت قیمت نفت وام ودیعه مسکن روسیه سازمان توسعه تجارت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا

آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ تا پایان وقت اداری روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) خواهد بود.

به گزارش مهر، بر اساس ابلاغ بند ۲ مصوبات نوزدهمین جلسه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات در خصوص رسیدگی به درخواست ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۱ در کمیته کارشناسی بازگشت ارز حاصل از صادرات، آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ واجدین شرایط «ثبت سفارش تا قبل از پایان دی‌ماه و قبض انبار تا قبل از پایان سال ۱۴۰۲» تا پایان وقت اداری روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) است و پس از آن هیچ‌گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

«گفتنی است ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار برای بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.»

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق
  • حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • وضعیت تجارت سیمان در ایران و جهان
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا / واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا/ واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • تجارت ۸۵۰ میلیون یورویی ایران و اتحادیه اروپا در ۲ ماه
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا