Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، به نقل از شهرداری قم،پیام جوادیان، مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز قم با اشاره به اهمیت مدیریت منابع آب در شهر قم، اظهار کرد: یکی از چالش‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم کمبود منابع آب در توسعه فضای سبز بوده و باید منابع موجود مدیریت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یکی از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان را حذف آبیاری تانکری در عرصه‌های سبز عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حذف آبیاری عرصه‌های سبز با تانکر انجام‌شده و بر طبق اولویت در حال انجام است.

جوادیان از حذف صددرصدی آبیاری با تانکر در حاشیه بلوار آیت الله بروجردی قم خبر داد و تصریح کرد: فضای سبز حاشیه دو طرف بلوار مرجعیت به‌صورت ١٠٠ درصدی لوله‌گذاری شده و دیگر نیازی به آبیاری با تانکر نیست.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز قم نحوه اجرای پروژه را تشریح کرد و گفت: در این پروژه ۶ هزار متر لوله ۵٠ میلی‌متر، ٣ هزار متر لوله ١١٠ میلی‌متر، ٨ هزار و ۶٠٠ متر لوله ٩٠ میلی‌متر و ۴ هزار و ٩٠٠ متر لوله ١۶٠ میلی‌متر استفاده‌شده است.

او اعتبار این پروژه را عددی بالغ‌بر ١١ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: امیدواریم به‌زودی تمام عرصه‌های فضای سبز در شهر قم را لوله‌گذاری کرده و آبیاری تانکری به‌صورت ١٠٠درصدی حذف شود.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری قم آبرسانی فضای سبز قم فضای سبز میلی متر متر لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت پاکبان طرقبه ای بر اثر تصادف با پژو پارس

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، پاکبان طرقبه ای در برخوردِ یک دستگاه خودرو با وی در بلوار ثامن الائمه شهر طرقبه، جان باخت.

 

بر اساس مشاهدات حاضران در صحنه تصادف، انحرافِ پژو پارس به سمتِ حاشیه بلوار علت این حادثه بوده است.


با موافقت خانواده این پاکبان اعضای وی برای پیوند به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.

دیگر خبرها

  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین
  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»
  • آیا از لوله سیاه آهنی برای مصارف کشاورزی می‌توان استفاده کرد؟
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / موعود شمخانی؛ داستان یک بازداشت بزرگ
  • فوت پاکبان طرقبه ای بر اثر تصادف با پژو پارس
  • خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی