Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@19:48:29 GMT

یوونتوس، دیبالا را قربانی جذب پوگبا می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۰۸۷۳

یوونتوس، دیبالا را قربانی جذب پوگبا می‌کند

‍‍‍‍‍‍

باشگاه یوونتوس به منظور بازگرداندن پل پوگبا به جمع راه‌راه پوشان تورین حاضر است مهاجم آرژانتینی‌اش را قربانی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌های ایتالیایی، روز گذشته (پنجشنبه) جلسه‌ای شش ساعته میان آندره‌آ پیرلو سرمربی جدید بانوی پیر با آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس، پاول ندود نایب رئیس این باشگاه و فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس برگزار شده که نتیجه این جلسه حمایت از کریستیانو رونالدو برای ماندن در این تیم بوده است، بازیکنی که پس از حذف یووه از لیگ قهرمانان اروپا شایعه جدایی وی از جمع راه‌راه پوشان تورین مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گفته می‌شود پائولو دیبالا که اخیراً عنوان ارزشمندترین بازیکن سری A در فصل 20-2019 را به خود اختصاص داد، ممکن است قربانی تأمین بودجه لازم برای یوونتوس به منظور فعالیت‌های این باشگاه در بازار نقل‌وانتقالات شود. بر اساس گزارش نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت»، یوونتوس ممکن است دیبالای 26 ساله را به‌عنوان بخشی از معامله به خدمت گرفتن پل پوگبا به منچستریونایتد پیشنهاد دهد.

رئال‌مادرید خواهان جذب دیبالا است

پیرلو برای پست مهاجم نوک به دنبال یافتن گزینه‌ای مناسب است. پیش از این مائوریتزیو ساری، سرمربی پیشین یووه خواهان اضافه شدن آرکادیوش میلیک مهاجم لهستانی ناپولی به بانوی پیر بود، که پیرلو هم نیم‌نگاهی به او دارد.

دووان زاپاتا مهاجم کلمبیایی آتالانتا گزینه اول یوونتوس برای پست مهاجم نوک است، اما آتالانتا تمایلی به فروش او ندارد. رائول خیمنس مهاجم مکزیکی ولورهمپتون و ادین ژکو مهاجم بوسنیایی رم نیز دیگر گزینه‌های مدنظر یوونتوسی‌ها هستند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچستریونایتد پل پوگبا پائولو دیبالا یوونتوس بیشتر بخوانید... ادعای خبرنگار اسپانیایی: یوونتوس رونالدو را به بارسلونا پیشنهاد داد! قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ادعای خبرنگار اسپانیایی: یوونتوس رونالدو را به بارسلونا پیشنهاد داد! واژه های کاربردی مرتبط منچستریونایتد پل پوگبا پائولو دیبالا یوونتوس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ ستین: لواندوفسکی در سطح مسی نیست/ مقابل بایرن مونیخ حرف‌های زیادی برای گفتن داریم ۲ کامیابی‌نیا با حضور در تسنیم: زورشان به ما نمی‌رسد حرف از حمایت وزیر می‌زنند/ از قهرمانی سیر نمی‌شویم، می‌خواهیم دبل کنیم + فیلم ۳ حریف استقلال جاسم کرار را کنار گذاشت/ کرار: الشرطه مى‌خواهد من را برابر هواداران قرار دهد ۴ لیگ قهرمانان اروپا| ادامه شگفتی‌سازی لایپزیگ با حذف اتلتیکومادرید/ شاگردان ناگلسمان حریف پاری‌سن‌ژرمن شدند ۵ ناگلسمان: خوش‌شانس بودیم که به گل برتری رسیدیم/ مهار ستاره‌های پاری‌سن‌ژرمن کار ساده‌ای نیست ۶ اکبرپور: حریفان استقلال بازی را از بیرون زمین شروع می‌کنند/ تیمِ مجیدی فنی‌ترین تیم ایران است ۷ سیمئونه: نتوانستیم بازی مدنظرمان را ارائه کنیم/ عادلانه در این مرحله حذف شدیم ۸ فلیک: با تیم بارسلونا طرف هستیم نه فقط مسی/ برای صعود به شانس هم نیاز داریم مهمترین اخبار ورزشی کامیابی‌نیا با حضور در تسنیم: زورشان به ما نمی‌رسد حرف از حمایت وزیر می‌زنند/ از قهرمانی سیر نمی‌شویم، می‌خواهیم دبل کنیم + فیلم نامجومطلق: فریب جایگاه پیکان در جدول را نمی‌خوریم/ هیچ بازیکنی فعلاً‌ حق ندارد به دربی فکر کند اکبرپور: حریفان استقلال بازی را از بیرون زمین شروع می‌کنند/ تیمِ مجیدی فنی‌ترین تیم ایران است سنگ‌سفیدی: تعویق مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و لیگ برتر به ضرر ماست/ باشگاه مس سونگون باید حقم را بدهد مهمترین اخبار تسنیم وزارت خارجه: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار ملت و دولت لبنان بود، هست و خواهد ماند فراخوان جهاد اسلامی برای برگزاری تظاهرات «نه به خیانت علیه فلسطین» ایران: اقدام رژیم صهیونیستی و امارات حماقت راهبردی است ظریف با همتای لبنانی خود دیدار کرد علاقه‌ حداقل ۲۰ کشور به واکسن روسی کرونا/علت انتقاد غرب از واکسن "اسپوتنیک-۵" درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد پل پوگبا پائولو دیبالا یوونتوس منچستریونایتد پل پوگبا پائولو دیبالا یوونتوس ترین اخبار پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات سری A ایتالیا ناپولی و رم در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا به مصاف همدیگر رفتند. شاگردان دنیله ده‌روسی ابتدا با گل پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی جلو افتادند اما ناپلی‌ها خیلی زود به این گل پاسخ دادند و در دقایق پایانی هم موفق به زدن گل دوم شدند، این پایان کار نبود و رم با گل تامی آبراهام گل دوم را به ثمر رساند.

بازی را بازیکنان رم بهتر آغاز کردند. در دقیقه شش ضربه سر خطرناک پلگرینی با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۶ شوت کواراتسخلیا با فاصله نسبتا زیادی از کنار دروازه راهی اوت شد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد دیبالا در نزدیکی محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد اما ضربه‌اش با برخورد به مدافع حریف منحرف شد.

در دقیقه ۳۶ آنگیسا روی پاس اوسیمن به توپ رسید اما ضربه‌اش با واکنش زیبای اسویلار دفع شد.

در ادامه نیمه اول دو تیم موفق به خلق حمله دیگری نشدند و بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در دقیقه ۵۶ ضربه پولیتانو از زاویه بسته با واکنش زیبای اسویلار مواجه شد.

سه دقیقه بعد به دلیل خطای ژسوس بر روی سردار آزمون، رم صاحب یک ضربه پنالتی شد و دیبالا توانست این پنالتی را تبدیل به گل کند.

با این حال این گل خیلی زود توسط ناپولی پاسخ داده شد. شوت ماتیاس اولیورا در دقیقه ۶۴ با برخورد به مدافع منحرف و وارد دروازه اسویلار شد.

در دقیقه ۷۳ کواراتسخلیا در مقابل دروازه صاحب توپ شد اما ضربه‌اش را اسویلار به خوبی مهار کرد.

در دقیقه ۸۱ با تکل سانچز روی کواراتسخلیا این بار ناپولی به یک پنالتی رسید و ویکتور اوسیمن توانست گل دوم میزبان را به ثمر برساند.

پس از این گل رم کاملاً جلو کشید تا از شکست خارج از خانه فرار کند. در دقیقه ۸۸ روی ارسال  کرنر، اندیکا با ضربه سر توپ را به مقابل دروازه فرستاد و در آنجا آبراهام با یک ضربه سر دیگر بازی را مساوی کرد.

در ادامه اما اتفاق دیگری رخ نداد و بازی با همان نتیجه ۲-۲ به پایان رسید. با این تساوی رم در رتبه پنجم ۵۹ امتیازی شد و ناپولی هم با ۹ امتیاز کمتر در جایگاه هشتم ایستاد.

دیگر خبرها

  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • (عکس) اولین قربانی تصادف در ایران چه کسی بود؟
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!