Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:05:16 GMT

روسیه: به آمریکا پیشنهاد همکاری در زمینه واکسن کرونا نداده‌ایم

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۰۹۸۸

روسیه: به آمریکا پیشنهاد همکاری در زمینه واکسن کرونا نداده‌ایم

‍‍‍‍‍‍

معاون وزیر بهداشت روسیه در واکنش به ادعای شبکه تلویزیونی سی.ان.ان درباره عدم علاقه واشنگتن به همکاری با مسکو در زمینه تولید واکسن کرونا، گفت: طرف روسی اصلاً چنین پیشنهادی به مقامات آمریکایی نداده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، "آلکسی کوزنیتسوف" معاون وزیر بهداشت روسیه، امروز جمعه، اعلام کرد که وزارت بهداشت فدراسیون روسیه برای همکاری در زمینه تولید واکسن علیه ویروس کرونا، اصلاً پیشنهادی برای مقامات آمریکایی ارسال نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، شبکه تلویزیونی سی.ان.ان آمریکا مدعی شد که مقامات روس چنین همکاری را به واشنگتن پیشنهاد داده‌اند، ولی طرف آمریکایی از این همکاری امتناع ورزیده است. در پیامی در وب سایت این شبکه تلویزیونی حتی ادعا شده که گویا "مقامات رسمی در مسکو" این موضوع را تأیید کرده‌اند.

کوزنیتسوف امروز در پاسخ به خبرنگار "تاس" در این باره، تأکید کرد: «وزارت بهداشت روسیه هیچ پیشنهاد رسمی درباره همکاری در زمینه واکسن علیه ویروس کرونا به طرف آمریکایی ارسال نکرده است.»

آمادگی روسیه برای همکاری بین‌المللی در زمینه تولید واکسن کروناعلاقه‌مندی برزیل و اردن برای استفاده از واکسن کرونای روسیهواکسن روسیه علیه کرونا، زیر ذره‌بین سازمان بهداشت جهانی

وزارت بهداشت روسیه روز سه ‌شنبه نخستین واکسن در جهان برای پیشگیری از عفونت ویروس کرونا که توسط مرکز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالیا با همکاری وزارت دفاع روسیه تهیه شده، را به ثبت رساند.  

انتهای پیام/

R7535/P/S8,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "روسیه" بیشتر بخوانید... علاقه‌ حداقل ۲۰ کشور به واکسن روسی کرونا/علت انتقاد غرب از واکسن "اسپوتنیک-۵" روسیه تا سال ۲۰۲۱ بیش از ۵ میلیون دوز واکسن تولید خواهد کرد واکسن روسی ویروس کرونا دو هفته دیگر توزیع می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... علاقه‌ حداقل ۲۰ کشور به واکسن روسی کرونا/علت انتقاد غرب از واکسن "اسپوتنیک-۵" روسیه تا سال ۲۰۲۱ بیش از ۵ میلیون دوز واکسن تولید خواهد کرد واکسن روسی ویروس کرونا دو هفته دیگر توزیع می‌شود واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "روسیه" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ کشف ویروسی کشنده‌تر از کرونا در قزاقستان ۲ صائب عریقات: اگر دبیرکل اتحادیه عرب توافق امارات و اسرائیل را محکوم نکند باید کنار برود ۳ ایران: اقدام رژیم صهیونیستی و امارات حماقت راهبردی است ۴ توقیف نفتکش‌های ایران در ونزوئلا تکذیب شد ۵ واشنگتن درباره امکان استفاده از ساز‌وکار بازگشت خودکار تحریم‌ها علیه ایران سند توزیع می‌کند ۶ قطعنامه ضد ایرانی آمریکا با تاخیر در دستور کار شورای امنیت قرار گرفت ۷ جلالی: ایران از موفقیت روسیه در تولید واکسن کرونا استقبال می‌کند ۸ «توافق ننگین» امارات و اسرائیل برای عادی‌سازی روابط/ گروههای فلسطینی: این توافق خیانت به آرمان ملت فلسطین است مهمترین اخبار بین الملل اخبار توافق عادی سازی|گفتگوی تلفنی هنیه و دبیرکل جهاد اسلامی / سفر محرمانه نتانیاهو به امارات ظریف: هیچ طرفی حق ندارد با سوء استفاده از نیازهای لبنان خواسته‌های خود را به این کشور دیکته کند فراخوان جهاد اسلامی برای برگزاری تظاهرات «نه به خیانت علیه فلسطین» وزارت خارجه: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار ملت و دولت لبنان بود، هست و خواهد ماند مهمترین اخبار تسنیم وزارت خارجه: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار ملت و دولت لبنان بود، هست و خواهد ماند فراخوان جهاد اسلامی برای برگزاری تظاهرات «نه به خیانت علیه فلسطین» ایران: اقدام رژیم صهیونیستی و امارات حماقت راهبردی است ظریف با همتای لبنانی خود دیدار کرد علاقه‌ حداقل ۲۰ کشور به واکسن روسی کرونا/علت انتقاد غرب از واکسن "اسپوتنیک-۵" درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار روسیه ویروس کرونا اخبار روسیه بهداشت روسیه ویروس کرونا واکسن کرونا تولید واکسن واکسن روسی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی

وزیر دفاع آمریکا نسبت به افزایش همکاری استراتژیک کره‌شمالی با روسیه هشدار داده و گفت این اتحاد رو به رشد، اعتماد و اطمینان کیم جونگ اون، رهبر پیونگ‌یانگ را افزایش داده است.

به گزارش ایسنا، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا اظهارات خود را در جلسه کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا در روز سه‌شنبه بیان کرد. روابط بین مسکو و جمهوری دموکراتیک خلق کره (کره‌شمالی) از زمانی که کیم در سپتامبر گذشته برای گفت‌وگو با «ولادیمیر پوتین» به روسیه سفر کرد، عمیق‌تر شده است و این مساله خوشایند غرب نیست.

روسای دفاع روسیه و کره‌شمالی هم ژوئیه گذشته در پیونگ‌یانگ دیدار کردند.

آستین به قانونگذاران گفت: «کره‌شمالی، دوباره، به دلیل ارتباط با پوتین (رئیس‌جمهور روسیه) اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده است.» او همچنین به گسترش همکاری بین روسیه، کره‌شمالی، ایران و جمهوری خلق چین اشاره کرد.

آستین گفت: «این بسیار نگران‌کننده است؛ چیزی که ما باید آن را تماشا کنیم، چیزی که برای اطمینان از اینکه توانایی و ظرفیت همکاری با متحدان خود برای ادامه بازدارندگی و ادامه ترویج صلح و ثبات را در هر یک از مناطق داریم، باید داشته باشیم.»

وزیر دفاع آمریکا افزود: «رابطه رو به رشد بین جمهوری خلق چین، روسیه، کره‌شمالی و ایران نگران‌کننده است و این چیزی است که ما از نزدیک آن را دنبال می‌کنیم.»

آستین همچنین مدعی شد که روسیه برای جبران گلوله‌های توپخانه و سایر مهمات اضافی، به کره‌شمالی برای پر کردن ذخایر خود در درگیری اوکراین مراجعه کرده است.

این در حالیست که مقامات کره‌شمالی و روسیه اتهامات مربوط به انتقال تسلیحات از پیونگ‌یانگ را رد کرده‌اند. آنها همچنین ایالات متحده و متحدانش در شمال شرق آسیا را به تشدید تنش در منطقه با آماده شدن برای جنگ با کره‌شمالی متهم کرده‌اند.

به گزارش راشا تودی، کره‌شمالی از زمان آغاز درگیری روسیه و اوکراین در فوریه ۲۰۲۲ آزمایش‌های موشکی خود را افزایش داده و احتمال اتحاد مجدد با کره‌جنوبی را رد کرده است. وزارت خارجه کره‌شمالی می‌گوید افزایش همکاری با روسیه به دفاع از «منافع اصلی» دو کشور و ایجاد «نظم بین‌المللی چند قطبی» کمک می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال