Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رضا زندی، روزنامه نگار حوزه نفت، در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: «

شرکت ملی نفت، روز یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده، ٢هزار میلیارد تومان اوراق سلف موازی استاندارد نفتی را برای تامین مالی پروژه های خود از طریق بورس انرژی به فروش می رساند. این اوراق دو ساله با سود ٢١ درصد است. فروش این اوراق هیچ ارتباطی به فروش پته های نفتی ندارد که رییس جمهور از آن بعنوان طرح گشایش اقتصادی! نام برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوراق سلف موازی نفتی،مطابق دستورالعمل های سال های ٩١و٩٢منتشر می شود.انتشار این اوراق پیش فروش نفت خام نیست و صرفا ابزاری است برای تامین مالی. تضمینش هم عایدی شرکت نفت از سهم ١٤/٥درصد فررش نفت است.

سال قبل هم اوراق سلف منتشر شده بود.

لازم است بورس انرژی دقیقا درباره فروش اوراق سلف موازی استاندارد نفتی اطلاع رسانی کند تا مردم به اشتباه آن را با طرح جدید فروش نفت اشتباه نگیرند. مطلع ام که هنوز آیین نامه های طرح جدید تنظیم و مصوب نشده است.»

اخبار مرتبط زمان پیش فروش اوراق نفتی در بورس اعلام شد چرا دولت تصمیم به انتشار اوراق سلف نفتی گرفت؟ شورای پول و اعتبار با انتشار اوراق ودیعه موافقت کرد نتایج حراج اوراق بدهی دولتی+ جدول افزایش قیمت اوراق مسکن/ نرخ اوراق برای مجردها و متاهل های تهرانی چقدر است؟ با انتشار اوراق مشارک مترو و اتوبوسرانی شاهد توسعه این بخش خواهیم بود مجوز انتشار اوراق مشارکت اتوبوس و متروی تهران صادر شد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا بورس رضا زندی طرح جدید نفتی دولت اوراق نفتی فروش اوراق نفتی فروش اوراق نفتی دولت اوراق سلف موازی گشايش اقتصادی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی انتشار اوراق اوراق سلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات وزیر کار درباره بیمه کارگری

وزیر کار عنوان کرد: ما درخصوص بیمه کارگران افزایش لازم را انجام داده‌ایم؛ پیشنهاد نمایندگان کارفرمایان و کارگران این بود که آنچه افزایش پیدا می‌کند مبنایی باشد تا در دوران بازنشستگی اثر داشته باشد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید صولت مرتضوی وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به سوالی درخصوص دائمی شدن قرارداد کارگران بیان کرد: این موضوع در کمیسیون اصلی به تصویب رسیده و در دستورکار دولت است و در زمان مقرر، مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی درخصوص بیمه کارگران نیز عنوان کرد: ما درخصوص بیمه کارگران افزایش لازم را انجام داده‌ایم؛ پیشنهاد نمایندگان کارفرمایان و کارگران این بود که آنچه افزایش پیدا می‌کند مبنایی باشد تا در دوران بازنشستگی اثر داشته باشد. لذا افزایش‌ها را بر ردیف‌های مبنا انجام دادیم که افزایش بیش از 35  درصدی اعمال شد.

وزیر رفاه گفت: تقریباً نسبت به سال 1402 حدود 9 درصد بیشتر از سال قبل افزایش داده شد و امیدواریم با مدیریتی که در حوزه اقتصاد صورت می‌گیرد و با مهار تورم و از طرفی با کمک‌های معیشتی که دولت در برنامه‌ی خود دارد و به آحاد مردم به‌ویژه جامعه کارگری کمک می‌کند، بتوانیم قدری از مشکلات کارگران عزیز را برطرف کنیم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای متروی قم
  • اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به متروی قم
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟
  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • توضیحات وزیر کار درباره بیمه کارگری
  • هم‌میهن آمریکا و انتساب رکورد تورمی روحانی به رئیسی!
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام
  • توضیحات وزیر کار درباره حق مسکن کارگران
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد