Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در تمامی محورهای شمالی کشور خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ سیاوش محبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پردیس اظهار داشت: بنابر تصاویر دریافتی از دوربین های پلیس ترافیک در تمامی محور های مواصلاتی شرق استان تهران اعم از هراز، فیروزکوه، آزاد راه حرم تا حرم و محور امام رضا (ع) نیمه سنگین و پرحجم است و پلیس به صورت شبانه‌روز در تمامی مسیرها حضوری فعال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران بیان داشت: هموطنان از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت الزام بودن سفر نکات ایمنی و دستور العمل های بهداشتی را در طول سفر رعایت کنند.

محبی تصریح کرد: تاکنون هیچ گونه محدودیت تردد در مسیرهای شرق استان اعلام نشده است اما هموطنان برای پیشگیری از موج نهفته کرونا از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

ترافیک سنگین در مسیر تفرجگاه‌های مشهد؛ کرونا "جمعه‌ها" شیوع ندارد!کاشان همچنان در گره ترافیک گیر افتاده استبافت ترافیکی پیرامون حریم منور رضوی کاهش می‌یابد وی افزود: رانندگان رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در اولویت سفر خود قرار دهند و با رانندگان متخلف اعمال قانون خواهد شد. در طول شبانه‌روز گذشته هیچ گونه حادثه منجر به فوت نداشته ایم.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران خاطرنشان کرد: رانندگان از عجله و شتاب بپرهیزند و در صورت خستگی ناشی از رانندگی در توقف گاه های مجاز با استراحت کوتاه مدت سفری ایمن را برای خود و خانواده پیش رو داشته باشند.

انتهای پیام/ح

R1357/P/S6,60/CT1 بیشتر بخوانید... جزئیات محدودیت ترافیکی آخر هفته/افزایش ۲.۳ درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده‌های کشور ترافیک نیمه سنگین در شرق استان تهران؛ هموطنان از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند ‌‌مشکل ترافیک در مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر حل می‌شود + فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جزئیات محدودیت ترافیکی آخر هفته/افزایش ۲.۳ درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده‌های کشور ترافیک نیمه سنگین در شرق استان تهران؛ هموطنان از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند ‌‌مشکل ترافیک در مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر حل می‌شود + فیلم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ همایش بین‌المللی فاطمیون| ابلاغ سلام و درود سیدحسن نصرالله به مجاهدین لشکر فاطمیون / مدیون لشکر فاطمیون هستیم ۳ گزارش| تجلیل از مجاهدان لشکر فاطمیون / ‌خط و نشان جبهه مقاومت برای آمریکا / انتقام خون حاج قاسم و ابومهدی را می‌گیریم ۴ همایش بین‌المللی فاطمیون| سخنگوی نجباء عراق: ‌آمریکایی‌ها ‌هر روز ‌انتقام سخت را از رزمندگان عراقی تجربه می‌کنند /‌ انتقام خون حاج قاسم و ابومهدی را می‌گیریم ۵ همایش بین‌المللی فاطمیون| آیت‌الله مکارم شیرازی: جبهه مقاومت امروز در مجاهدات لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) متجلی شده است ۶ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ ۷ سیستان و بلوچستان| سومین مرحله از حق‌آبه هامون به‌زودی وارد تالاب می‌شود ۸ رزمایش سراسری همدلی یک‌شنبه در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدیوئی| صف‌های طولانی گاز در بلوچستان؛ کامیون‌ها گاز را به موقع نمی‌رسانند! بوشهر| ۱۶ پالایشگاه گاز و مجتمع‌های پتروشیمی در پارس جنوبی راه‌اندازی شد قم| رئیسی با رئیس جامعه مدرسین دیدار کرد/ آیت‌الله یزدی: شروع مبارزه با فساد از خود قوه قضائیه اقدامی امید‌آفرین است ترافیک سنگین در مسیر تفرجگاه‌های مشهد؛ کرونا "جمعه‌ها" شیوع ندارد! مهمترین اخبار تسنیم وزارت خارجه: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار ملت و دولت لبنان بود، هست و خواهد ماند یک مقام مسئول: هیچ نفتکش ایرانی توقیف نشده است ظریف: هیچ طرفی حق ندارد با سوء استفاده از نیازهای لبنان خواسته‌های خود را به این کشور دیکته کند اختصاصی تسنیم| فروش اوراق سلف نفتی "طرح جدید دولت" نیست/کلیات طرح جدید هنوز به تایید نهایی نرسیده است فراخوان جهاد اسلامی برای برگزاری تظاهرات «نه به خیانت علیه فلسطین» درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سفرهای غیرضروری شرق استان تهران لشکر فاطمیون نیمه سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تغییرات طرح ترافیک جدید در پایتخت/ طرح «زوج و فرد» حذف می شود؟

به گزارش خبرآنلاین، معاون حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کرد: موضوع به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود.

محسن هرمزی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد سرانجام مطالعات تغییر در اجرای طرح ترافیک در شهر تهران با تأکید بر اینکه ما در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران میراث دار کم و کاستی‌هایی هستیم، گفت: حوزه طرح ترافیک در سال‌های اخیر با توجه به مقتضیات زمانی به‌روزرسانی نشده است.

به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود

وی با بیان اینکه در به‌روزرسانی طرح ترافیک قواعد را در سال جدید در دستور کار قرار دادیم؛ بگونه‌ای که موضوع به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می شود، افزود: بعد از نهایی شدن تغییرات، طرح اصلاحی باید در نهادهای بالادستی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد و بعد از آن نسبت به ابلاغ و اجرایی کردن طرح جدید اقدام می‌کنیم.

در طرح ترافیک جدید چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت

هرمزی با تأکید بر اینکه جزئیات تغییرات بعد از نهایی شدن به اطلاع شهروندان می‌رسد، اظهار کرد: اما باید بگویم که بر اساس مطالعات جدید یک طرح ترافیک خواهیم داشت و چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت و همچنین قواعدی مبتنی بر حوزه برقی سازی را وضع می‌کنیم؛ یعنی خودروها و موتورسیکلت‌های برقی قابلیت تردد بدون محدودیت خواهند داشت. در محدوده بازار و منطقه ۱۲ نیز محدودیت‌هایی برای تردد موتورسیکلت‌های بنزینی ایجاد خواهد شد.

طرح جدید ترافیکی کمکی به شب مردگی خیابان‌های پایتخت

معاون حمل و نقل شهرداری تهران تصریح کرد: طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم؛ زیرا طرح ترافیک سال‌ها باعث شده که به شب مردگی خیابان‌ها کمک کند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898956

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • جزئیات تغییرات طرح ترافیک جدید در پایتخت/ طرح «زوج و فرد» حذف می شود؟
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور