Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:49:10 GMT

مکزیک سالن‌های سینما را بازگشایی می‌‌کند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۱۴۶۲

مکزیک سالن‌های سینما را بازگشایی می‌‌کند

‍‍‍‍‍‍

سینماهای مکزیک در حالی بازگشایی می‌شوند که تنها از ۳۰درصد سالن می‌توان استفاده کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، به نقل از هالیوود ریپورتر، سینماهای مکزیکو سیتی بعد از چهارماه تعطیلی به علت شیوع ویروس کرونا بازگشایی می‌شوند.

تماشاگران باید هنگام ورود به سینما دمای بدنشان چک شوند و همینطور باید از ماسک استفاده کنند و فاصله‌های اجتماعی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سینماهای این شهر تنها باید از 30درصد ظرفیت خود استفاده کنند؛ ردیف‌های غیرقابل استفاده با موانع زرد مسدود شده‌اند. سینماهای مکزیکو سیتی نیز مانند دیگر سینماهای دنیا به علت اینکه فیلم‌های بفروش و جدید وارد اکران نشده‌اند، اقدام به نمایش فیلم‌های کلاسیک کرده‌اند.

به عنوان مثال فیلم سینمایی «شورش بی‌دلیل» محصول سال 1955 با بازی جیمز دین در حال اکران است.

سینماهای مکزیک 350 میلیون بلیط فروختند که با این حساب می‌توانند خود را به عنوان چهارمین بازار سینمایی جهان بعد از چین، هند و آمریکا قرار بدهند.

از نظر درآمدی، در سال 2019 مکزیک با فروش 850 میلیون دلاری، در جایگاه نهم فروش قرار داشت. این کشور قیمت بلیط نسبتاً پایینی دارد. اینطور که تخمین زده می‌شود سینماهای این کشور در دوران کرونا از 25 مارس تا 10 آگوست که سینماها بسته بودند، 152 میلیون بلیط از دست داده‌اند.

دبیرکل فرهنگ مکزیک، الخاندرا فراوستو، در یکی از اولین نمایشگاه‌ها در مجتمع سینتکا ناسیونال سیتی مکزیکو سیتی گفته است که اکران دوباره فیلم‌ها و بازگشایی سینماها در نگاه اول غیرممکن بود، اما این دقیقاً همان کاری است که هنر انجام می‌دهد، غیرممکن را ممکن می‌سازد.

مرز مبتلایان به کرونا در مکزیک از نیم میلیون نفر در روز پنج شنبه گذشت. وزارت بهداشت این کشور به تازگی 7 هزار و 371 مورد مبتلای جدید به کرونا را معرفی کرد که در مجموع آمار مبتلایان به کرونا را به 505 هزار و 751 نفر رسانده است. آمار فوتی‌های این ویروس در مکزیک نیز 55 هزار و 293 نفر است.

«مأموریت غیرممکن 7» با آتش سوزی متوقف شداسفندیاری: روحیه تشکیلاتی شرط موفقیت «خانه سینما» است/ راستین: قصور «وزارت ارشاد» هنرمندان را به سمت وزارت کار برد

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا سینمای جهان سینما بیشتر بخوانید... محاکمه "محمد امامی" از ۲۷ مرداد آغاز می شود «اتوسینما» به فیلم‌های جشنواره عمار رسید؛ وقتی کرونا راهی به ماشین‌ها پیدا نکرد اسکورسیزی نیز به اپل پیوست قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... محاکمه "محمد امامی" از ۲۷ مرداد آغاز می شود «اتوسینما» به فیلم‌های جشنواره عمار رسید؛ وقتی کرونا راهی به ماشین‌ها پیدا نکرد اسکورسیزی نیز به اپل پیوست واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا سینمای جهان سینما پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ فضیلت و اعمال روز مباهله ۲ "مباهله" عیدی مهجور در میان مسلمانان ۳ اخبار تلویزیون| "دورهمی" امشب با یادی از بهنام صفوی و ماه‌چهره خلیلی/ "سرچشمه" عملکرد "انجمن حجتیه" را واکاوی می‌کند ۴ پرچم جدید گنبد حرم امام حسین(ع) در آستانۀ محرم آماده شد +عکس ۵ توضیحات پژوهشگر آثار آیت‌الله فاطمی‌نیا درباره بیماری او/ ایشان در منزل بستری نیست ۶ آخرین خبرها از موزه دورهمی در ایستگاه پایانی "دورهمی۴"/ تکلیف ادامه برنامه مدیری چه می‌شود؟ + فیلم ۷ سه روایت خواندنی از «آن سوی مرگ» ۸ ماجرای احسان علیخانی و امیر آقایی چه بود؟/ اولین واکنش تهیه‌کننده آقازاده به انتقادات مهمترین اخبار فرهنگی اسفندیاری: روحیه تشکیلاتی شرط موفقیت «خانه سینما» است/ راستین: قصور «وزارت ارشاد» هنرمندان را به سمت وزارت کار برد گفتگوی تسنیم با استاد و داور بین‌المللی قرآن کریم؛ چه عواملی موجب موفقیت در عرصه قرائت می‌شود؟ نظارت "شورای معارف سیما" بر برنامه‌های معارفی تلویزیون/ "مختارنامه" به کنداکتور سیما اضافه شد فعالیت‌های انسان‌دوستانه در مدار هیئت/ جهادگرانی که به‌دنبال گمنانی‌اند مهمترین اخبار تسنیم وزارت خارجه: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار ملت و دولت لبنان بود، هست و خواهد ماند یک مقام مسئول: هیچ نفتکش ایرانی توقیف نشده است ظریف: هیچ طرفی حق ندارد با سوء استفاده از نیازهای لبنان خواسته‌های خود را به این کشور دیکته کند اختصاصی تسنیم| فروش اوراق سلف نفتی "طرح جدید دولت" نیست/کلیات طرح جدید هنوز به تایید نهایی نرسیده است آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۶۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سینمای جهان سینما ویروس کرونا سینمای جهان سینما فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت سالن پذیرایی خیرساز ویژه زوج های جوان در گراش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، حاج عبدالحسین نام آور پدر شهیدان علی و غلامعباس به نیت والدین و فرزاندان شهیدش سالن پذیرایی ویژه مراسم زوج های جوان ساخت.

حاج عبدالحسین نام آور با بیان این که این طرح با هدف کمک به تسهیل ازدواج جوانان راه اندازی شده است، افزود: این سالن پذیرایی در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع و با اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد تومان در دو قسمت زنانه و مردانه ساخته شده است.

وی گفت: ظرفیت تالار پذیرایی لاله‌ها حدود هزار و ۶۰۰ نفر است.

دیگر خبرها

  • پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
  • ویدیو/ عمیق‌ترین چاله آبی جهان در مکزیک پیدا شد
  • عمیق ترین حفره آبی جهان در این منطقه کشف شد
  • ساخت سالن پذیرایی خیرساز ویژه زوج های جوان در گراش
  • عکس | کشف عمیق‌ ترین حفره آبی جهان در مکزیک
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • عمیق ترین حفره آبی جهان در مکزیک کشف شد
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس