Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به در پیش بودن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به مهین، اظهار کرد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با خدا معامله کرده و در راه خدا در جبهه حق علیه باطل حضور یافتند.

وی با بیان اینکه آزادگان ذخایر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند، افزود: امروز نیازمند الگوبرداری از روحیه رزمندگان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه رزمندگان با لبیک به نداری امام راحل برای دفاع از کشور و اسلام در برابر باطل ایستادند، گفت: پیروی از رهبری و حرکت در مسیر شهدا باید در سرلوحه امور قرار گیرد.

وی همچنین به سالروز کودتای ۲۸ مرداد اشاره و با بیان اینکه عدم پایبندی مسئولان به اسلام و بود وحدت میان حاکمان و مردم زمینه وقوع این کودتا را فراهم کرد، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل به راه انداختن این کودتا حذف روحانیت از میدان سیاست بود.

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، تأکید کرد: با تمام قدرت برنامه‌های محرم اجرا خواهد شد و مطمئن هستیم که مردم مؤمن و خداجو و عاشق امام حسین (ع) ایران به ویژه استان گیلان دستور العمل ها بهداشتی را رعایت می‌کنند.

وی به انفجار بندر بیروت و ایجاد شائبه‌هایی در این زمینه در رسانه‌های جهان اشاره و بیان کرد: ما به رسانه‌ها خود اعتماد داریم اما رسانه‌های داخلی هنوز نتوانسته‌اند تحلیل درستی از این حادثه داشته باشند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دل دادن به رسانه‌های بیگانه و قبول ادعاهای آنها دلدادگی به شیطان است، تأکید کرد: اینها دشمنان ملت، کشور و نظام هستند.

وی با اشاره به اینکه کشورهای فرانسه، انگلیس و آلمان ناوگان خود را در بندر بیروت آورده‌اند، تصریح کرد: این کشورها به دنبال بر هم زدن آرامش ملت لبنان و حذف حزب الله از صحنه سیاسی و اجتماعی لبنان هستند که تاکنون موفق نشده‌اند.

کد خبر 4998275

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه رشت ویروس کرونا روز خبرنگار بوشهر شیراز محرم 99 شیوع کرونا آمار کرونا عید غدیر خم ماه محرم گرگان شهرکرد قزوین کمک مومنانه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر رسانه‌ای این تئاتر گفت: تئاتر هشتگ، بچه شهرستانی ام  به نویسندگی وکارگردانی نوید اسدیان از یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شماره دو پردیس تئاتر مستقل واقع دربلوارصارمی، بین میدان حافظ و صارمی ۵۰ به روی صحنه می‌رود.

حبیب قاآنی افزود: این تئاتر داستان پسر جوان شهرستانی که به شهر بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می کند تا خودش را در جامعه ثابت کند، در این تئاتر کمدی محمد حسین خسروی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی گفت: دستیار کارگردان این تئاتر معین تیموری و محمد حسین خسروی، مدیر روابط عمومی کیان صنعتی رودی، طراحی پوستر سلیم واحدی و منشی صحنه نازنین پهلوان زاده  از دیگر عوامل نمایش این تئاتر کمدی است.

مدیر رسانه‌ای این تئاتر افزود: تئاتر هشتگ، بچه شهرستانی ام از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان برای رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه
  • مخالفت مصر با کوچاندن فلسطینی ها به صحرای سینا
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • صدور ترور و خشونت به جهان/کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست