Web Analytics Made Easy - Statcounter

همه چیز از استعفای انصاری فرد و هشدار مهدی رسول پناه آغاز شد. انصاری فرد توضیحی نداد تا رسول پناه پرونده ها را به سازمان بازرسی کل کشور ارسال کند.

فردای آن روزی که محمدحسن انصاری فرد در اعتراض به دخالت های هیات مدیره از مدیر عاملی پرسپولیس کنار کشید، مهدی رسول پناه به رسانه ها گفت:

استعفای انصاری فرد پایان ماجرا نیست و ایشان باید پاسخگوی عملکرد خود باشد و ابهام های مالی موجود در باشگاه را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این ادعای رسول پناه چند ماهی گذشت تا اینکه خبر رسید یکی از معاونین باشگاه که منصوب مدیر عامل سابق پرسپولیس بود، بازداشت شده است. بازداشت ها و احضار ها در پرسپولیس همچنان ادامه دارد. برخی به عنوان مطلع به سازمان بازرسی احضار می شوند و مورد سوال قرار می گیرند و برخی نیز برای بازجویی طبق حکم قضایی به نهادهای اطلاعاتی و امنیتی سپرده می شوند.

به گزارش طرفداری، مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس در بخش مهمی از صحبت های خود با برنامه ورزش و مردم پیرامون بازداشت یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد. بازداشتی که توسط برخی مدیران رده پایین تر باشگاه تکذیب شد اما بعد تایید وزارت ورزش و مهدی رسول پناه را در پی داشت. پیش از رمزگشایی از این گفته های رسول پناه، این بخش از صحبت های او را بخوانید:

از روز اولی که آمدیم بحث مبارزه با فساد را در نظر گرفتم و همه مدیران باید پاسخگو به مردم باشند. من این موضوع را اعلام کردم و اعتقاد دارم همه مسئولان حتی مدیران قبلی باید پاسخگو باشند. ما حتی در ماجرای بازداشت یکی از مسئولان باشگاه نامه زدیم که باید حق و حقوق پرسپولیس برگردد. هیچ مشکلی با این موضوع نداریم و باید همه چیز مشخص شود. مخصوصاً گزارش‌های مالی را همه باید بدانند. من ممنونم از دستگاه‌های نظارتی و امنیتی که ورود کردند که البته باید زودتر از اینها ورود می‌کردند. گزارش‌هایی که ما به سازمان بازرسی اعلام کردیم خیلی زیاد است و خدا را شکر همه مدیران و معاونان و اعضای هیئت مدیره باید پاسخگو باشند. 

رسول پناه ادعا می کند که پیرامون این موضوع از ماموران امنیتی درخواست ورود کرده است. باور پذیر نیست که وزارت اطلاعات از باشگاه پرسپولیس خط گرفته باشد اما اصل ماجرا چیست؟

بعد از استعفای محمدحسن انصاری فرد، رسول پناه دو بار در مصاحبه های خود از او خواست پاسخگو باشد. سرپرست باشگاه پرسپولیس استعفای انصاری فرد را پایان ماجرا نمی دانست و وقتی مدیر سابق به درخواستش عمل نکرد، تمام پرونده ها و مدارک باشگاه پرسپولیس را برای سازمان بازرسی کل کشور فرستاد. اسناد از سازمان بازرسی کل کشور به نهادهای نظارتی، امنیتی و قوه قضایی منتقل شد. این اتفاق منجر شد تا پرونده قضایی برای پرسپولیس باز شود. درخواست وزارت ورزش از وزارت اطلاعات برای ورود به ماجرا در پی همین اتفاقات بود.

حال مشخص می شود که رسول پناه چطور اعلام می کند همه مدیران کنونی و سابق باشگاه باید پاسخگو باشند. شنیدیم طی روزهای گذشته، یک مدیر عامل سابق و تعدادی دیگر از مدیران سابق و کنونی باشگاه توسط نهادهای نظارتی یا امنیتی احضار شده اند و مورد سوال قرار گرفته اند. برابر با شنیده های ما در پرونده پرسپولیس، علاوه بر مدیر عاملی که احضار شده، دو مدیرعامل سابق دیگر هم باید پاسخگوی مسائل مالی زمان خود باشند. البته این پاسخگویی فقط شامل حال مدیران عامل سابق نمی شود و چند نفر از کسانی که در پرسپولیس منصب معاونت داشتند هم پای شان در این پرونده وسط است.

برای اطلاعات بیشتر از روند و چگونگی این رخدادها و ورود نهادهای نظارتی به پرونده های فوتبال ایران، می توانید مطالب زیر را دنبال کنید:

بازداشت ها در پرسپولیس ادامه دارد، منتظر خبرهای داغ باشید وزارت ورزش: یکی از مدیران باشگاه های پایتخت توسط وزارت اطلاعات دستگیر شد تغییرات اساسی در باشگاه پرسپولیس / مدیران سابق باشگاه هم احضار می شوند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس مهدی رسول پناه سازمان بازرسی باید پاسخگو انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صحبت‌های جنجالی یکی از هواداران سپاهان در جریان دیدار این تیم با پرسپولیس جنجال بزرگی به راه انداخته و واکنش‌های زیادی را در پی داشته است.

محمد عباس‌زاده، مهاجم سابق پرسپولیس هم با انتشار یک استوری از این هوادار انتقاد کرد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902639

دیگر خبرها

  • صدایی که چهره خانم معلم را نگران می‌کرد
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان