Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام  آیت تنعمتی د خطبه های نماز جمعه نیر  از مسوولان هیات‌های عزاداری خواست تا مراسم عزاداری ماه محرم را با حفظ اصول بهداشتی و مطابق با دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا برگزار کنند

وی  اضافه کرد: مراسم عزاداری در ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید انجام گیرد و احسانات در این ایام به صورت بسته بندی و نیز کمک مالی به زندانیان جرائم غیر عمد پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه نیر خاطرنشان کرد: رزمایش مواسات تا پایان ریشه کنی کرونا دوام و قوام خواهد داشت و همان طور که رهبر معظم انقلاب هم تاکید کردند عزاداری‌های ماه محرم و عرض ارادت‌ها به ساحت مقدس سید و سالار شهیدان باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا باشد.

نعمتی  بیان کرد: زنده نگهداشتن نهضت خونین عاشورا و قیام تاریخی امام حسین (ع) به منزله مبارزه با ظلم، ستم، فساد و بی‌ عدالتی است. 
امام جمعه نیر گفت: شهرستان نیر  در زمینه آب، گردشگری  اشتغال و بیکاری نسبت به دیگر اشهرستانهای  کشور با مشکلات فراوانی روبه‌رو است بنابراین می‌طلبد نمایندگان، مصوبات سفر خود  به این شهرستان  را پیگیری کنند.
امام جمعه نیر در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان با گرامیداشت روز مبالهه گفت: روز مبالهه روز قدرت اسلام در برابر کفر میباشد
وی  با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهنمان گفت: متاسفانه جامعه رو به پیری میرود که یکی از ترفندهای دشمنان پیرگرایی کشورمان بود که در سالهای دهه 70 اتفاق افتاد که این روند باید تغییر یابد که فرموده رهبر معظم انقلاب نیز جوان گرایی کشور میباشد
وی افزود: آزادگان در سخت ترین شرایط ایستادگی کردند و کتاب معرفت، صبر و استقامت را معنا کردند و امروز ملت ایران، قدردان این قشر از جامعه است

برچسب‌ها نمازجمعه کربلا استان اردبیل اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمازجمعه کربلا استان اردبیل اردبیل نمازجمعه کربلا استان اردبیل اردبیل امام جمعه نیر ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری مردم فهرج در عزای امام صادق+فیلم

مردم شهرستان فهرج با برپایی دسته عزاداری در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) عشق و ارادت خود را به رئیس مذهب شیعه  نشان دادند.  

دسته عزاداری مردم شهرستان فهرج در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با پیمودن مسیر میدان ولایت به سمت مسجد جامع این شهرستان، نماز ظهر وعصر را به جماعت اقتدا کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • سوگواری مردم شهرستان خوی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • عزاداری مردم فهرج در عزای امام صادق+فیلم
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • حفظ جایگاه اجتماعی حق شایسته معلم است