Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی ظهر امروز در خطبه‌های مجازی آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان خراسان شمالی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر مبنای نهضت امام حسین (ع) حرکت می‌کند از همین رو در مقابل کفر و استکبار می‌ایستد و با آنها مقابله می‌کند و کاخ‌هایشان را به لرزه در می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بجنورد ادامه داد: عاشورا، مباهله عملی و رویارویی اسلام ناب با اسلام انحرافی است و محرم و عاشورا در فرهنگ دینی، مباهله حسینی در برابر کفر یزیدیان است.

وی در ادامه با اشاره به نزدیکی ماه محرم افزود: مراسم عزاداری امسال باید متفاوت با سال‌های گذشته برگزار شود لذا رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی ضروری است.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی تصریح کرد: رویکرد و تاکید ما بر این است که دستورها و مصوبات ستاد مقابله با کرونا باید مورد توجه باشد و اگر صدایی غیر از این بلند شود، صدای غیر ولایی است.

امام جمعه بجنورد گفت: اگر صدایی بگوید که عزاداری محرم بی توجه به شرایط کرونا برگزار شود، این آدرس غلط است، این صدای بیگانه و صدایی غیر از ولایت است زیرا مردم نباید سلامت خود را به خطر بیندازند و حفظ جان واجب ولی عزاداری مستحب است.

وی در انتها گفت: طبق سخن رهبری، تمام قد از ستاد کرونا حمایت و مصوبات را اجرایی می‌کنیم و عزاداری‌هایی که با لجبازی باشد، مورد تأیید ما نیست و اینها از جای دیگری خط می‌گیرند.

کد خبر 4998289

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بجنورد ماه محرم خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا روز خبرنگار بوشهر شیراز محرم 99 شیوع کرونا آمار کرونا عید غدیر خم ماه محرم گرگان شهرکرد قزوین کمک مومنانه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال

فردا جمعه مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، نادر کاشانی بازیکن اسبق تیم ملی بسکتبال  ایران روز سه شنبه دارفانی را وداع گفت و چهارشنبه مراسم تشییع او با حضور شماری از پیشکسوتان و رئیس فدراسیون بسکتبال برگزار شد.
همچنین مراسم ترحیم این پیشکسوت جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا 11:30 در مسجدالرضا میدان نیلوفر تهران برگزار خواهد شد.

مرحوم نادر کاشانی از بازیکنان بزرگ ایران بود.
وی در بازی های آسیایی ۱۹۶۶، ۱۹۷۰, ۱۹۷۴ و جام ملت های آسیا ۱۹۷۳ مانیل عضو 
موثر تیم ملی بسکتبال ایران بود که ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ چشم از جهان هستی فروبست.
کاشانی متولد ۳ اردیبهشت ۱۳۲۳ در محله فرهنگ تهران بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تفال به حافظ جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت....
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • سلیمی نمین: مسائل فرهنگی را نمی‌توانیم یک سویه حل کنیم/ صفارهرندی: نسل ما انقلاب را از معبری دریافتند که پیشانی آن امام بود؛ خدشه به امام کل آن معبر را نابود می‌کند
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب