Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-04@03:28:37 GMT

رئال و منچستریونایتد به دنبال جذب فاتی

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۱۸۵۶

رئال و منچستریونایتد به دنبال جذب فاتی

دو باشگاه بزرگ اسپانیا و انگلیس به دنبال شکار پدیده بارسلونا هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، نشریه «اکسپرس» انگلیس خبر داد باشگاه منچستر یونایتد برای جذب آنسو فاتی، پدیده بارسلونا با رئال مادرید وارد رقابت شده است.

اگرچه در ماه های گذشته برادر لیونل مسی، ابرستاره آرژانتینی به عنوان ایجنت این پدیده معرفی شد تا آینده بهتری برای این بازیکن جوان طراحی کند ولی غول های انگلیس و اسپانیا دست بردار نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاتی از سویا به بارسلونا آمد. او در مدت کوتاه فصل گذشته برای بارسلونا 32 بازی در رقابت های مختلف انجام داد. آبی-اناری ها به تازگی بعد از عملکرد درخشان این بازیکن در ترکیب تیم اول قراردادش را تا سال 2022 تمدید کردند.

مبلغ بند فسخ قرارداد فاتی 90 میلیون پوند است و پرداخت این رقم برای منچستر یونایتد و رئال مادرید زیاد نیست و می توانند به راحتی با پرداخت این مبلغ ستاره بارسلونا را جذب کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئال منچستریونایتد فاتی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!

ه گزارش "ورزش سه"، دورتموند به منچستریونایتد کنایه زده و اعلام کرد که به دلیل درخشش جیدون سانچو، آن‌ها یک عذرخواهی به این بازیکن بدهکار هستند.

این ملی پوش انگلیسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از منچستریونایتد با انتقال قرضی به دورتموند بازگشت. اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، با سانچو وارد چالش شده بود و این بازیکن به دلیل اختلاف با مربی در رده‌های پایه آکادمی باشگاه انگلیسی تمرین می‌کرد.

سانچو از زمان بازگشت به دورتموند بیشتر شبیه به فرم گذشته خود شده و در بازی شب گذشته مقابل پاری سن ژرمن نشان داد که چه اندازه آماده است.

در برتری 1-0 مقابل حریف فرانسوی، سانچو 11 دریبل موفق داشت؛ پیش از او هیچ بازیکنی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی این تعداد دریبل را ثبت نکرده بود.

دورتموند از دیدن درخشش مهاجم انگلیسی خوشحال بود و پس از بازی با انتشار یک توییت به منچستریونایتد کنایه زد: "همه شما یک عذرخواهی به او بدهکار هستید، ما همیشه از سبک بازی او آگاه بودیم."

باید دید آینده کوتاه و بلندمدت سانچو به چه شکل خواهد بود. دورتموند مایل است او را پس از پایان انتقال قرضی حفظ کند اما ممکن است بودجه مورد نیاز منچستریونایتد را در اختیار نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد
  • گل ها و مهارت های فرانکو ماستانتونو، پدیده 16 ساله آرژانتینی و بازیکن مورد نظر رئال مادرید برای فصل آینده / فیلم
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • اریک تن هاخ: هری کین را می‌خواستیم؛ هویلوند هم به آن سطح خواهد رسید
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا / وین رونی در صدر
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!